XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Ah ok. Dan begrijp ik het. Ik dacht dat je misschien een betere trainingsmethode had gevonden, dus werd wel nieuwsgierig.
Merk je al wel verschil?
Een beetje, nu ik niet meer zo focus op die Squat voel ik me al meer gemotiveerd en kijk ik naar de dingen die wel goed gaan. :)
Blijf in ieder geval gemotiveerd joh! Al stop je gewoon even helemaal voor een weekje, om daarna weer door te pakken? Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Ik doe mijn best.

Ok ook hier whatever it takes! :thumb:

Lekkere training en flink aan de cardio weer. Ik denk persoonlijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt wat betreft het verlagen van het volume. Bovendien zal Marvin extra trots op je zijn aangezien je meer TUT doet nu :D

• #2.064
  • #2.065
Gewicht vanmorgen 69,8kg.

IMG_0407.jpg

TUT, TUT, TUT!!!:marvin:

Nou nog een beetje bruin erop en je bent er helemaal klaar voor :cool:

Buikvel lijkt toch wel minder te worden. Ik vind je er in ieder geval super bij staan. Respect voor je resultaat :)

• #2.071
Zo, cheatdag zit er op. 3300 kcal. Precies wat ik vandaag verbrand heb met trainen en wandelen. Netjes gedaan ook al zeg ik het zelf.

IMG_0419.PNG

IMG_0418.PNG

Laatst bewerkt:
Dat is een beschaafde cheat dag geweest.

Bij mij komt hij makkelijk wat hoger. Geef niet heel veel om carbs, ik eet dan liever meer vetten. Dat tikt aan...

Lol

• #2.074
Ik heb motivatie problemen en pijntjes die ik wijt aan het teveel aan volume en mijn leeftijd. Vandaar dat ik het volume wat verlaagd heb en nog strakker op de vorm zit dan eerder. Vooral Chin Ups. Eerder deed ik die sneller en haalde ik soms de 18 reps, nu doe ik er maar 12 maar wel met meer time under tension door het langzame negatieve deel van de reps.
Heel verstandig denk ik. Een combinatie van cutten en veel volume wordt ook afgeraden. Kan je bij sommige oefeningen nog afwisselen met nog minder reps en zwaarder gaan? (undulating scheme)

als ik me echt laat gaan op een cheatday zit ik makkelijk rond de 6000/7000 kcal, al doe ik nooit meer cheatdays alleen een cheatmeal

• #2.078
Heel verstandig denk ik. Een combinatie van cutten en veel volume wordt ook afgeraden. Kan je bij sommige oefeningen nog afwisselen met nog minder reps en zwaarder gaan? (undulating scheme)
Undulating gebruik ik af en toe. Rep ranges 12 - 8 - 5.
als ik me echt laat gaan op een cheatday zit ik makkelijk rond de 6000/7000 kcal, al doe ik nooit meer cheatdays alleen een cheatmeal
daarom laat ik me ook niet gaan. Die 7000 kcal haal ik dan ook wel met gemak. Niet handig want dan is al het werk van een hele week teniet gedaan in 1 dag...

Undulating gebruik ik af en toe. Rep ranges 12 - 8 - 5.

daarom laat ik me ook niet gaan. Die 7000 kcal haal ik dan ook wel met gemak. Niet handig want dan is al het werk van een hele week teniet gedaan in 1 dag...

ja precies, al bulk ik zelf ook rond 5000 dus zoveel meer is het niet maar dat merk je zeker wel de dag erna, wel handig als je een pr wilt zetten

• #2.080
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven