- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met mijn gewicht moet je dan rekenen op rond de 750 kcal.zit mezelf een beetje aftevragen zie jou nog wel eens wat posten over fietsen, hoeveel kcal zou je ongeveer verbranden bij 14km heen een 14km terug. ik fiets dit gemiddeld in 35minuten. ik zat zelf te denken aan zoń 800-1000 kcal
Met mijn gewicht moet je dan rekenen op rond de 750 kcal.
Wat is jouw gewicht?
zit mezelf een beetje aftevragen zie jou nog wel eens wat posten over fietsen, hoeveel kcal zou je ongeveer verbranden bij 14km heen een 14km terug. ik fiets dit gemiddeld in 35minuten. ik zat zelf te denken aan zoń 800-1000 kcal
Bereken calorieverbruik: hoeveel calorieen verbrand je met het doen van sporten of dagelijkse activiteiten.
of die betrouwbaar is?
Ik denk 1000 ook wel hoog is ...eerder 800
Ik kom dan uit op 950kcalik zit momenteel op ongeveer 89kg, ben nogal een ecto vandaar ook het hoge onderhoud
Per meal toch?als ik me echt laat gaan op een cheatday zit ik makkelijk rond de 6000/7000 kcal, al doe ik nooit meer cheatdays alleen een cheatmeal
Best net onderhoud...daar zit mijn luie lijf niet aan..Mijn onderhoud zit rond de 3000 kcal. Dus dan is 3300 prima te doen, merk er weinig van.

Dat ja

Het nadeel van deze manier is dat naarmate je meer getrained raakt, je effienter gaat bewegen, dus minder calorieen verstookt per kilometer. Dan is de methode met hartslagmeter die een berekening doet waarbij je je huidige rusthartslag, max hartslag, gewicht en lengte ingeeft een stuk beter.Bereken calorieverbruik: hoeveel calorieen verbrand je met het doen van sporten of dagelijkse activiteiten.
of die betrouwbaar is?
Ik denk 1000 ook wel hoog is ...eerder 800
22kmheb je op 22-26 km/h staan? ik haal namelijk regelmatig die elektirsche fietsen in dus misschien is het nog wel hoger
okee nouja laten we het erop houden dat het wel rond de 800-1000 zit, die 200 maakt voor mij ook niet zoveel uit
Maakt toch niet uit. Je hebt toch clen?Best net onderhoud...daar zit mijn luie lijf niet aan..![]()

behalve als het een fitbit is dan. Die geeft op 2x 18km per dag fietsen ongeveer 300 kcal aan.Het nadeel van deze manier is dat naarmate je meer getrained raakt, je effienter gaat bewegen, dus minder calorieen verstookt per kilometer. Dan is de methode met hartslagmeter die een berekening doet waarbij je je huidige rusthartslag, max hartslag, gewicht en lengte ingeeft een stuk beter.

Goed plan! Het hele jaar aan de clen

Onder de douche? Jij ouwe boefCardio 03-06-2017
6km hardlopen + 6km wandelen. Toen douchen en onverwachte verticale cardio.![]()

Geef je bij de fitbit wel al die variabelen in? Heb trouwens al vaker gehoord dat fitbit er bij sommige activiteiten volkomen naast zitbehalve als het een fitbit is dan. Die geeft op 2x 18km per dag fietsen ongeveer 300 kcal aan.![]()