MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Cardio 03-06-2017

6km hardlopen + 6km wandelen. Toen douchen en onverwachte verticale cardio. :D
Weeg nu 69,4kg na toiletbezoek. Toch weer een stukje droger in de spiegel.

zit mezelf een beetje aftevragen zie jou nog wel eens wat posten over fietsen, hoeveel kcal zou je ongeveer verbranden bij 14km heen een 14km terug. ik fiets dit gemiddeld in 35minuten. ik zat zelf te denken aan zoń 800-1000 kcal

• #2.083
zit mezelf een beetje aftevragen zie jou nog wel eens wat posten over fietsen, hoeveel kcal zou je ongeveer verbranden bij 14km heen een 14km terug. ik fiets dit gemiddeld in 35minuten. ik zat zelf te denken aan zoń 800-1000 kcal
Met mijn gewicht moet je dan rekenen op rond de 750 kcal.
Wat is jouw gewicht?

Het nadeel van deze manier is dat naarmate je meer getrained raakt, je effienter gaat bewegen, dus minder calorieen verstookt per kilometer. Dan is de methode met hartslagmeter die een berekening doet waarbij je je huidige rusthartslag, max hartslag, gewicht en lengte ingeeft een stuk beter.

• #2.098
Best net onderhoud...daar zit mijn luie lijf niet aan..:sad:
Maakt toch niet uit. Je hebt toch clen? ;)
Het nadeel van deze manier is dat naarmate je meer getrained raakt, je effienter gaat bewegen, dus minder calorieen verstookt per kilometer. Dan is de methode met hartslagmeter die een berekening doet waarbij je je huidige rusthartslag, max hartslag, gewicht en lengte ingeeft een stuk beter.
behalve als het een fitbit is dan. Die geeft op 2x 18km per dag fietsen ongeveer 300 kcal aan. :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven