- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Well thanks man!

Vergeet niet dat ik enorme lange apenarmen heb.Mijn ROM is redelijk lang.
Alles gaat ook heel strict, geen cheatreps e.d.
Voor presses wel bagger inderdaad. Maar voor deadlifts wel weer fijn, hoef je niet zo diep te gaan.jep heb zelf ook een slechtte bouw voor presses, lange armen en 1.90m lang. ik press dan ook niet meer dan jou. bij 30 houd het voor mij ook wel op. denk dat ik het helemaal strict niet eens red met 27,5 x 13

Lange armen zijn voor de OHP en BP echt killing, maar ja, NIET JANKEN MAAR DUWEN!Lange apenarmen club present... 1,93mtr en bijna net zulke lang armenIs best lastig met BP, OHP en DB presses inderdaad. Duurt lang voordat die koleredingen boven zijn
![]()

Voor presses wel bagger inderdaad. Maar voor deadlifts wel weer fijn, hoef je niet zo diep te gaan.
Lange armen zijn voor de OHP en BP echt killing, maar ja, NIET JANKEN MAAR DUWEN!![]()

Voor presses wel bagger inderdaad. Maar voor deadlifts wel weer fijn, hoef je niet zo diep te gaan.
Lange armen zijn voor de OHP en BP echt killing, maar ja, NIET JANKEN MAAR DUWEN!![]()
Squatten is mijn minpunt, begin het nu eindelijk een beetje onder de knie te krijgen. Deadlift lukt aardig. Sterkste punt zijn mijn armen.klopt zeker, deadlift is ook bijna 3x zo hoog als me bp, heb ook lange benen maar squat heb ik op een of andere manier geen moeite mee, benen is denk ik ook wel een van mijn grootste/sterkste punten
Squatten is mijn minpunt, begin het nu eindelijk een beetje onder de knie te krijgen. Deadlift lukt aardig. Sterkste punt zijn mijn armen.
Heb de vorm nu in de smiezen, low bar met niet te wijde stance. Ben helemaal bij nul weer begonnen en kan nu langzaam gaan verhogen. Ik deed in 2016 soms squatten maar het leek nooit ergens op.ja armen heb ik ook aardig sterk, train ze alleen niet meer zoveel en zeker niet met hoog gewicht, alleen zware dips vind ik fijn de rest werkt beter op een lichter gewicht voor mij.
over de squat had je het al een keer ja, wat is nu het probleem nog dan?
Heb de vorm nu in de smiezen, low bar met niet te wijde stance. Ben helemaal bij nul weer begonnen en kan nu langzaam gaan verhogen. Ik deed in 2016 soms squatten maar het leek nooit ergens op.
Misschien wat leg extensions er bij gaan doen weer.okee, als ik het goed heb is lowbar meer kracht vanuit heupen een soort goodmorning look a like, voor die highbar squat is dan het probleem dat je quads onder ontwikkeld zijn. vooral doen wat werkt voor jou. ik denk dat ik binnenkort ook eens lowbar ga proberen kijken wat voor een progressie mij dit oplevert.
Thanks Jonas!
Jij gaat ook lekker. 
Dank je. Ben ook wel trots maar je wilt altijd maar meer...
Thanks Boss. BP heb ik me een beetje bij neergelegd. af en toe even pushen om te kijken of ik er toch nog wat extra reps of gewicht bij kan gooien.
Ik wissel gewoon een beetje af, weinig gewicht veel reps, veel gewicht weinig reps, dropsets, up en down pyramids, etc.. Ook veel leuker dan zo'n vast regime.Je kan ook zwaar beginnen en daarna lekker pompen
Dan lopen je pecs aardig snel vol heb ik gemerkt
Ik ga het even googlen. Thanks.er is een supplement dat een bepaalde stof van spinazie bevat die de protein synthesis stimuleert. voor die werking moet je echter wel 2kg spinazie eten per dag dacht ik.
supplement is Beta ecydsterone, heeft voor mij toch echt wel een significante werking gehad. misschien een leuke aanvulling als jullie altijd spinazie eten