- Waardering
- 34.342
Bananen kun je niet afwegen...opeten of laten liggen...![]()
tuurlijk wel
weeg mijn banaantjes altijd!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bananen kun je niet afwegen...opeten of laten liggen...![]()
weeg mijn banaantjes altijd!

Joh, wat klote is dat. En dat na zo'n mooie avond...Vandaag is het weer helemaal mis. Kan niet eens een stukje wandelen, zo naar voel ik me. Begin toch bang te worden dat er wat ernstigs aan de hand is.
Paniekaanvallen ken ik wel, dit is geen paniekaanval. Tijdens het wandelen heb ik gewoon een heel licht gevoel in mijn hoofd afgewisseld met onbalans. Soms is het weer iets beter en soms lijkt het alsof ik bijna out ga.Joh, wat klote is dat. En dat na zo'n mooie avond...
Ik weet ook niet wat hier een zinnig advies is. Mensen kunnen behoorlijk van slag zijn door paniekaanvallen, maar er kan natuurlijk iets anders spelen..... toch maar even met (weekend)arts overleggen denk ik....
zal morgen toch even naar het werk moeten, ook maar weer naar de huisarts dan.Je bent toch behoorlijk van slag Rook...
Morgen thuis blijven en naar de dokter...![]()
ik ben nog niet gestart, gisteren ging het redelijk goed, wel af en toe een beetje dizzy maar niets ergs. Vanmorgen was het veel erger. Als ik zit of lig is er eigenlijk niets aan de hand, ook niet tijdens op mijn hurken een beetje onkruid uit de tuin halen, maar wel als ik ga lopen of wat wilder bewegen.Misschien ben je toch wat te snel van start gegaan met alles? wat meer rust?
Als je je zorgen maakt gewoon naar de dokter gaan en aangeven. Gemoedsrust doet ook heel veel aan je lichamelijke gesteldheid.
Sterkte Rook![]()
Doe m'n best. Net nog de huisartsenpost gebeld maar zolang er geen levensbedreigende situatie is....Godver! Mooi klote Rook
Rustig aan doen en hou je taai!

Zou kunnen dat het niet al te ernstig is, maar ik heb me nog nooit zo raar gevoeld als vandaag. Morgen naar de dokter.Ik snap je zorgen.
Na mijn nekhernia had ik ook steeds periodes dat ik misselijk en duizelig werd.. vooral met bepaalde bewegingen. Licht in mijn hoofd en draaierig.
Ik wist niet wat het was en het werd ook steeds erger bij vlagen. Bij mijn fysio zat ook een manueel therapeut. Die kwam erachter dat met bepaalde bewegingen een bloedvat naar mijn hoofd werd afgekneld... hij kon de duizeligheid en draaiereigheid zo opwekken met bepaalde bewegingen van mijn hoofd. Het kan dus ook iets relatief onschuldigs zijn. Dus ik zou zeggen bel morgen gewoon de dokter en leg het uit.
Misschien dat wat aanvullende onderzoeken een verklaring kunnen geven.
Sterkte Rookie.![]()
Thanks.
Dat is het vreemde, de laatste keer dat ik verkouden was is nu toch al wel 2 jaren geleden. Ik heb nooit iets, ook geen griep of iets dergelijks.Shit man, effe gemist dit! Een probleem met je evenwichtsorgaan is heel goed mogelijk bij oorpijn of verkoudheid. Evenwichtsstoornissen kan je echt heel naar van worden, mijn vrouw had het een paar jaar terug. Duizelig, misselijk en onzekerheid/angst bij bewegen. Het ging gelukkig vrij snel voorbij, maar het duurde toch wel maanden voordat het echt helemaal weg was.
Hoop dat alles snel weer beter gaat!
Bij de huisarts geweest en goed proberen uit te leggen wat er aan de hand is. Gelukkig zet hij er spoed achter dus ik kan woensdag direct terecht bij de KNO arts. Voel me vandaag iets beter, maar af en toe vlagen dat het weer helemaal mis gaat. Dit is geen angst- of paniek aanval want ik ben echt helemaal rustig.