XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij de huisarts geweest en goed proberen uit te leggen wat er aan de hand is. Gelukkig zet hij er spoed achter dus ik kan woensdag direct terecht bij de KNO arts. Voel me vandaag iets beter, maar af en toe vlagen dat het weer helemaal mis gaat. Dit is geen angst- of paniek aanval want ik ben echt helemaal rustig.

Je hebt er goed aan gedaan om je verhaal nogmaals duidelijk uit leggen. Goed dat er spoed achter wordt gezet. Laten we hopen op het beste!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
dat is nog wel redelijk snel dan, hopelijk komt er snel wat uit, je kan maar beter weten wat er aan de hand is, die onzekerheid is killing
Gelukkig wel. Ben wel wat zenuwachtig voor wat ik te horen ga krijgen. Onzekerheid is helemaal erg.

• #2.423
Goed dat je met spoed woensdag terecht kunt Rook! Hopelijk kunnen ze je duidelijkheid verschaffen en je onzekerheid wegnemen. Ik heb wel eens iets gehoord over een ontstoken evenwichtsorgaan, waarbij iemand dezelfde klachten had. Daar met antibiotica binnen een aantal dagen vanaf...

Ik duim voor je kerel! :yes:
Laten we het hopen. Denk zelf niet omdat ik er in geringe mate al heel lang last van heb.
Je hebt er goed aan gedaan om je verhaal nogmaals duidelijk uit leggen. Goed dat er spoed achter wordt gezet. Laten we hopen op het beste!
spoed is idd fijn. Hopen op niet al te veel ergs.

Hopelijk niet te ernstig, goed dat huisarts het begrijpt, goeie verstandhouding is zeer belangrijk

• #2.426
Heb vandaag toch even getrained. Ik wou toch even kijken of dat gewoon wel ging dus even aftasten.
Voordat jullie roepen dat ik rustig aan moet doen: ik voel me al langer een beetje licht in mijn hoofd, behalve wanneer ik getrained of hardgelopen heb, dan voel ik me zelfs prima.
Tot mijn verbazing geen enkel probleem. Voel me nu zelfs een stuk beter. Vreemd gedoe allemaal. Hartslag stond met de staggered sets op een gegeven moment op rond de 130. Geen centje pijn, zelfs niet met deze hitte. Als ik niets doe voel ik me het slechtst.
We zullen zien wat er woensdag uitkomt.

Als je je er goed bij voelt is het geen gek idee om met beleid te trainen, wel zou ik nu even op of iets boven onderhoud eten.

• #2.428
  • #2.429
Training 19-06-2017 schouders rug

Squat
15x30kg
10x55kg
7x65kg
5x80kg
Reps 37

OHP
20x20kg
12x35kg
12x37,5kg
12x35kg
Dropset 8x30kg
Reps 64

Chin Up strict & slow exentrics (staggered set met laterals)
12x72kg
10x72kg
8x72kg
Reps 30

Side Lateral Raises strict & slow exentrics (staggered set met chins)
15x7,5kg
15x7,5kg
15x7,5kg
Dropset 10x5kg
Reps 55

BOR (staggered set met face pulls)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
Reps 30

Face Pulls
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Reps 30

Klaar in 50 minuten. Sweating like crazy and feeling good. Da's even geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld. :)

Training 19-06-2017 schouders rug

Squat
15x30kg
10x55kg
7x65kg
5x80kg
Reps 37

OHP
20x20kg
12x35kg
12x37,5kg
12x35kg
Dropset 8x30kg
Reps 64

Chin Up strict & slow exentrics (staggered set met laterals)
12x72kg
10x72kg
8x72kg
Reps 30

Side Lateral Raises strict & slow exentrics (staggered set met chins)
15x7,5kg
15x7,5kg
15x7,5kg
Dropset 10x5kg
Reps 55

BOR (staggered set met face pulls)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
Reps 30

Face Pulls
10x40kg
10x40kg
10x40kg
Reps 30

Klaar in 50 minuten. Sweating like crazy and feeling good. Da's even geleden dat ik me zo lekker heb gevoeld. :)

Fijn man!! :thumb:

Geen duizeligheid?

Fijn dat de huisarts er haast achter zet.

Misschien dat juist de afleiding van het trainen ook goed doet en je daardoor geen last hebt?
heb het zelf ook vaak dat als ik niets doe ik me slechter voel dan wanneer ik wel train.
Maar in ieder geval lekker dat je zo hebt kunnen trainen zonder last!

• #2.432
Fijn man!! :thumb:

Geen duizeligheid?
Tijdens de training geen duizeligheid, na de training bijna geen last, heel licht maar.
Fijn dat de huisarts er haast achter zet.

Misschien dat juist de afleiding van het trainen ook goed doet en je daardoor geen last hebt?
heb het zelf ook vaak dat als ik niets doe ik me slechter voel dan wanneer ik wel train.
Maar in ieder geval lekker dat je zo hebt kunnen trainen zonder last!
Wel fijn dat er spoed is gemaakt. Denk niet dat de afleiding het doet, wat dan wel zou ik niet weten.

toch nog ff een lekkere training :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven