JonasAFC9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben in ieder geval iets gerustgesteld. Ga wel meer eten. Ik denk dat 2 jaren lang in een deficit met daarna maar twee maanden echt mini bulk en nu alweer een tijd in een fikse deficit (gisteren na berekening kwam ik uit op -1000 kcal) kan gewoon ook een keer teveel worden. Nu echt opletten dat ik op onderhoud blijf eten.Met deze hitte zal het mss ook wat te maken hebben rook. Goed dat je nu weet wat het wss is en dat het gemakkelijk behandelbaar is. Even afwachten en kijken wat het geeft!
het brengt wel meer rust gelukkig.Lijkt dan mee te vallen toch, hopelijk draagt het bij aan je rust !
Gisteren gewoon veel te weinig gegeten, teveel fixatie op dat buikvet/vel. Daardoor denk ik mede door de spanning voor het onderzoek bij de kno arts en het te laat eten omdat ik de kids van school ging halen (en helemaal niet nagedacht over de kcal die ik de dag ervoor doorgejaagd had met die 40km fietstocht) ging mijn lichaam toch echt protesteren. Ik vraag gewoon teveel van mezelf. Ik moet daar nu mee ophouden.Fijn dat er een idee is over wat het kan zijn.
En inderdaad, tijd om eens die kcals op te schroeven. Ik herken het wel ergens enigszins, als ik op gevoel ga eten zit ik al rap onder m'n onderhoud (en zeker met dit weer, m'n trek in voedsel en zin om te koken ligt zo ongeveer in China nu).
Dat is geruststellend nieuws. Heb hier nog een goeie folder gevonden: [Link niet meer beschikbaar]Net terug, oor en trommelvlies zagen er goed uit. Buis van Eustachius iets verstopt aan de linkerkant. Geen aanwijzingen voor iets in de hersenen. Waarschijnlijk BPPD (Benigne Paroxismale Positieafhankelijke Duizeligheid). Ik krijg er neusspray voor en oefeningen. Ze kunnen het niet koppelen aan de flauwte van vorige week.
Ja, weer terug naar op onderhoud, of zelfs iets aankomen lijkt me verstandig.Gisteren gewoon veel te weinig gegeten, teveel fixatie op dat buikvet/vel. Daardoor denk ik mede door de spanning voor het onderzoek bij de kno arts en het te laat eten omdat ik de kids van school ging halen (en helemaal niet nagedacht over de kcal die ik de dag ervoor doorgejaagd had met die 40km fietstocht) ging mijn lichaam toch echt protesteren. Ik vraag gewoon teveel van mezelf. Ik moet daar nu mee ophouden.

Ik vraag gewoon teveel van mezelf. Ik moet daar nu mee ophouden.
Heb ook een folder gekregen, daar staan dezelfde oefeningen in.Dat is geruststellend nieuws. Heb hier nog een goeie folder gevonden: [Link niet meer beschikbaar]
eerst terug op onderhoud, dan wordt mijn bloeddruk ook niet zo laag.Ja, weer terug naar op onderhoud, of zelfs iets aankomen lijkt me verstandig.![]()
ik zal wel moeten, het is nl. geen prettig gevoel kan ik je vertellen.
voortschrijdend inzicht, ik hoop echt dat je jezelf er aan gaat houden
Helemaal gelijk @JonasAFC9, ik heb de plannen al aangepast. Lees onder:Altijd luisteren naar je lichaam Rook, je staat echt al goed nu. Ik zou gewoon op jouw trainingsdagen wat boven onderhoud eten en rustdagen beetje eronder
(ik ga dus gewoon weer ontbijten maar wel licht. Een boterhammetje met ei en een eiwitpannenkoekje). Trainen zal ik intens, short en sweet houden. Fietsen en hardlopen houd ik zoals het is maar ik ga mijn lichaam niet meer zo uitputten.Omdat ik bijna 100kg woog 2 jaar geleden.Waarom zou je eigenlijk echt 2 jaar willen cutten? Goeie keuze om je lichaam weer eens genoeg eten te geven!
Daar begon de reis toen.Het moet vanaf nu gewoon anders.Das wel een hele omslag in een keer...maar je ging ook wel (te) ver ...wel knap van je hoor
ik doe het je niet na...misschien is een dagje gewoon helemaal geen sporten..oeps![]()
Ik heb normaal gesproken geen lage bloeddruk. Ik heb wel een lagere bloeddruk als ik niet genoeg voeding binnenkrijg zoals de laatste tijd.Als je een lage bloeddruk hebt helpt het drinken zoethout thee, glycyrrhizine is de werkzame stof die daar inzit en je bloeddruk verhoogt, ook zit dat o.a. in drop en verschillende keelpastilles.
Wellicht "geniet" je dan ook meer de druk is wegOmdat ik bijna 100kg woog 2 jaar geleden.Daar begon de reis toen.
Het moet vanaf nu gewoon anders.
Alle bloedwaardes waren goed. geen ijzer tekort, suiker 5,7, leverwaardes en cholesterol ook allemaal goed.Wellicht "geniet" je dan ook meer de druk is weg
Had je geen ijzer te kort ...bloedarmoede
Omdat ik bijna 100kg woog 2 jaar geleden.Daar begon de reis toen.
Het moet vanaf nu gewoon anders.