darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Tja, die SARMs... Ik durf het gewoon niet. Dus nog steeds natty.
Spiermassa is ook niet mijn echte prio. Vetvrij wel, maar dat gaat natuurlijk niet!
Inhouden heeft in ons geval ook te maken met wilskracht. Ik zal het rustiger aan gaan doen (behalve dan tijdens de trainingen).![]()
Ik weet ook niet of die SARMs me nu gebracht hebben wat ik ervan verwacht had hoor. Ik zie duidelijk verschil in mijn lijf, dat uiteraard. Niet zo gek als je 19 kilo afvalt en 4/5/6x per week traint. Ik denk dat de krachtgroei wel degelijk hierdoor komt en dat dit ook juist het huidige probleem veroorzaakt. Daar dus maar mee gestopt. Ga na de vakantie gewoon een winny/anavar kuur doen. Komt het allemaal goed!

Enniehoe...jouw doel lijkt me in eerste instantie weer goed voelen, zonder duizelingen. Dat bereik je door je lijf de nodige rust te geven en niet zo af te beulen....Oh wacht, zie net je training, mislukt!

, nee je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Voel me vandaag door die 2800 kcal gisteren en het ontbijt vanmorgen toch wel een stuk beter. Dan maar dik! 

(ik ga dus gewoon weer ontbijten maar wel licht. Een boterhammetje met ei en een eiwitpannenkoekje). Trainen zal ik intens, short en sweet houden. Fietsen en hardlopen houd ik zoals het is maar ik ga mijn lichaam niet meer zo uitputten.