MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tja, die SARMs... Ik durf het gewoon niet. Dus nog steeds natty. :D
Spiermassa is ook niet mijn echte prio. Vetvrij wel, maar dat gaat natuurlijk niet! :D
Inhouden heeft in ons geval ook te maken met wilskracht. Ik zal het rustiger aan gaan doen (behalve dan tijdens de trainingen). :D

Ik weet ook niet of die SARMs me nu gebracht hebben wat ik ervan verwacht had hoor. Ik zie duidelijk verschil in mijn lijf, dat uiteraard. Niet zo gek als je 19 kilo afvalt en 4/5/6x per week traint. Ik denk dat de krachtgroei wel degelijk hierdoor komt en dat dit ook juist het huidige probleem veroorzaakt. Daar dus maar mee gestopt. Ga na de vakantie gewoon een winny/anavar kuur doen. Komt het allemaal goed!
:jk:

Enniehoe...jouw doel lijkt me in eerste instantie weer goed voelen, zonder duizelingen. Dat bereik je door je lijf de nodige rust te geven en niet zo af te beulen....Oh wacht, zie net je training, mislukt! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Gelukkig! Gek! :)
Enniehoe...jouw doel lijkt me in eerste instantie weer goed voelen, zonder duizelingen. Dat bereik je door je lijf de nodige rust te geven en niet zo af te beulen....Oh wacht, zie net je training, mislukt! :D
BPPD heeft niets te maken met afbeulen of lack thereof. Gewoon kristalvorming of gruis in het evenwichtsorgaan. De hersenen krijgen hierdoor een mix van signalen van de linker- en rechterkant waardoor je duizelig wordt. Ik voel me juist beter na een training. :)
Het trainen en cardio is niet het probleem. Het gebrek aan kcal wel. Dat heb ik met ingang van gisteren opgelost. :)

Je bent er in ieder geval bewust mee bezig. Ik vind je erg dapper Rookie! Als mij zo iets zou overkomen zou ik niet zo snel weer gaan trainen of gaan fietsen, maar ik heb het idee dat jij goed naar je lichaam luistert en weet wat je doet!

• #2.504
Je bent er in ieder geval bewust mee bezig. Ik vind je erg dapper Rookie! Als mij zo iets zou overkomen zou ik niet zo snel weer gaan trainen of gaan fietsen, maar ik heb het idee dat jij goed naar je lichaam luistert en weet wat je doet!
Ik heb alle pieken en dalen wel zo'n beetje meegemaakt. Tot aan paniekaanvallen en serieuze aandoeningen aan toe. Vaak ben je te bang en je moet oppassen dat je angst geen eigen leven gaat leiden. Een hypochonder is zo gemaakt.

Gelukkig! Gek! :)

BPPD heeft niets te maken met afbeulen of lack thereof. Gewoon kristalvorming of gruis in het evenwichtsorgaan. De hersenen krijgen hierdoor een mix van signalen van de linker- en rechterkant waardoor je duizelig wordt. Ik voel me juist beter na een training. :)
Het trainen en cardio is niet het probleem. Het gebrek aan kcal wel. Dat heb ik met ingang van gisteren opgelost. :)

Oh, dan heb ik e.e.a. niet goed gelezen, excuses. Goed...je deficit dan maar verkleinen/weghalen en hopen dat dit goed werkt. Je bent het juiste pad ingeslagen... :thumb:

Dus ik ben een IF-broeder kwijt :roflol:, nee je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Is dit met een licht ontbijt, dan is dit zo!

• #2.507
Oh, dan heb ik e.e.a. niet goed gelezen, excuses. Goed...je deficit dan maar verkleinen/weghalen en hopen dat dit goed werkt. Je bent het juiste pad ingeslagen... :thumb:
We gaan het zien, net een stuk gewandeld in die hiite. Draaierig maar ik voel me verder prima. Geen tekenen van lage bloeddruk of wegvallen. :)
Dus ik ben een IF-broeder kwijt :roflol:, nee je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Is dit met een licht ontbijt, dan is dit zo!
Tja... :rolleyes: Voel me vandaag door die 2800 kcal gisteren en het ontbijt vanmorgen toch wel een stuk beter. Dan maar dik! ;)

Volgens mij gaf @Bosco55555 ook al een hint in die richting.... ik denk ook dat de combinatie van maanden lang cutten met erg veel KT en cardio behoorlijk uitputtend is geweest voor je lichaam. En soms geeft je lichaam dan een keiharde waarschuwing... Dan zou een beetje proberen bij te eten en aansterken helemaal geen gek idee zijn :)
Rustig aan man, en we hopen op goed nieuws.

Helemaal gelijk @JonasAFC9, ik heb de plannen al aangepast. Lees onder:

OK luitjes, ik heb flink wat omgegooid in mijn leven. Geen giga deficit meer, ook niet per ongeluk. Ik had de laatste dagen veel te weinig gegeten vanwege de duizelingen. Ik had er gewoon geen zin in. Vreemde was dat ik er eigenlijk wel tevreden over was want dan kon ik meer vet kwijtraken. Dit gevoel is natuurlijk een waarschuwing dat het veel te ver gaat. Voor je het weet heb je een eetstoornis.
Nu gekozen voor onderhoud (2800/3200 kcal per dag). Geen IF meer :eek: (ik ga dus gewoon weer ontbijten maar wel licht. Een boterhammetje met ei en een eiwitpannenkoekje). Trainen zal ik intens, short en sweet houden. Fietsen en hardlopen houd ik zoals het is maar ik ga mijn lichaam niet meer zo uitputten.

Ik kwam erachter dat de dag voordat ik flauwviel ook al veel te laag was in kcal (door duizelingen en misselijkheid). Ik zat er toen ruim 1500 kcal onder terwijl ik wel de fasted cardio had gedaan. Eigenlijk niet zo vreemd dat mijn lichaam dan door de BPPD en het lage aantal kcal de volgende ochtend dit spelletje niet meer mee wil spelen. Gisteren precies hetzelfde. Ging weer bijna neer en na mijn voeding ging het weer een stuk beter. Harde en duidelijke les! Helemaal toen ik vanmorgen voor toiletbezoek op de weegschaal ging staan. Ik weeg nu 69,6kg terwijl ik gisteren 2800 kcal heb gegeten. NO MORE! Ik ben er wel klaar mee.
2 jaar cutten en het cutten van de laatste 2 maanden zijn me niet in de koude kleren gaan zitten.

Told you so.... nee geintje. Een goede beslissing denk ik om weer een beetje reserves terug op te bouwen.
Hoe bevielen de weighted dips? Lekkere oefening toch?

• #2.511
Told you so.... nee geintje. Een goede beslissing denk ik om weer een beetje reserves terug op te bouwen.
Hoe bevielen de weighted dips? Lekkere oefening toch?
I know Neet. Ik ben gewoon een beetje eigenwijs en meestal is dat maar goed ook. :)
Weighted dips gingen lekker.

I know Neet. Ik ben gewoon een beetje eigenwijs en meestal is dat maar goed ook. :)
Weighted dips gingen lekker.
Als je niet eigenwijs was liet je je door je obese familie weer ompraten naar de dark side :D En dat is bepaald weer niet de bedoeling.

Het begin van een nieuwe reis is gezet:) Goed om te lezen dat je zo ontzettend bewust bent van de situatie. Volgens mij is de weg alleen nog maar omhoog!:lifter:

Ik heb alle pieken en dalen wel zo'n beetje meegemaakt. Tot aan paniekaanvallen en serieuze aandoeningen aan toe. Vaak ben je te bang en je moet oppassen dat je angst geen eigen leven gaat leiden. Een hypochonder is zo gemaakt.

Dit doet me denken aan de documentaire die ik gisteren zag over John McAffee (jup die van anti-virus software), dat stukje over bang en angstig zijn dan. Die gast was echt gek geworden :D.

• #2.515
Als je niet eigenwijs was liet je je door je obese familie weer ompraten naar de dark side :D En dat is bepaald weer niet de bedoeling.
JOIN US!! :devil:
:D
Het begin van een nieuwe reis is gezet:) Goed om te lezen dat je zo ontzettend bewust bent van de situatie. Volgens mij is de weg alleen nog maar omhoog!:lifter:
Omhoog is wel de bedoeling, vooral de OHP die ik zo omhoog moet krijgen... :D
Dit doet me denken aan de documentaire die ik gisteren zag over John McAffee (jup die van anti-virus software), dat stukje over bang en angstig zijn dan. Die gast was echt gek geworden :D.
Angst is een krachtig iets. Dat moet je niet onderschatten.

• #2.517
Training zit er op. Voelde me redelijk dizzy met de OHP, dus die ging niet helemaal lekker en steady. De rest ging redelijk. Squat nu 6x80kg met redelijk (kuch) gemak vergeleken met begin dit jaar.

Lekker man dat je nu meer en meer vertrouwen krijgt in die squats!

• #2.519
Dat was een flink drukke dag. Net flink wat voedsel achter de kiezen. Ruim boven de 4000 kcal. :D

Vanmorgen eerst mijn zoontje naar de schoolvaardigheidsproeven gebracht met de fiets. 10km fietsen en weer 10km terug naar huis. Daarna lopend boodschappen gehaald. Na mijn tweede ontbijt (:D) ben ik gaan trainen.

Training 23-06-2017 schouders rug

Squat
15x30kg
10x60kg
8x70kg
6x80kg :)
reps 39

OHP
15x20kg
5x47,5kg dizzy.... :nanner:
6x45kg
8x42,5kg
10x30kg
reps 44

Weighted Chin Ups (staggered set met Lateral Raises)
9xBW+10kg
7xBW+10kg
6xBW+10kg
reps 22

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
12x10kg
10x10kg
dropset 12x5kg
reps 46

BOR (staggered set met Face Pulls)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
reps 30

Face Pulls (staggered set met BOR)
10x40kg
10x40kg
10x40kg
reps 30

Klaar met de training, lekker middageten. Daarna even wat opruimen en mijn zoontje weer ophalen met de fiets, weer 20km in totaal. kcal vliegen vandaag in het rond, kan ik lekker veel eten vandaag en dat heb ik dan ook gedaan.
Wel veel dizzy geweest vandaag, da's dan weer minder.

IMG_0433.PNG

Je moet nu met die oefeningen de kristalletjes weer zien te herverdelen toch?
Niet bang dat je met de fiets uit koers raakt, of zelfs valt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven