- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar het voelt positief dat ik me wel gewoon kan inspannen zonder problemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar het voelt positief dat ik me wel gewoon kan inspannen zonder problemen.
Misschien ergens een ader bekneld waardoor ik me met een lagere hartslag slechter voel? Ik blijf maar gissen. Zal het morgen ook even vertellen aan de kno arts. Dit is toch vreemd?Zou kunnen natuurlijk.Misschien is het toch iets zoals ik zelf ook heb... adre die bekneld raakt in een bepaalde houding.
Ben benieuwd wat er morgen bij de kno uit zal komen.
Hnggg... lekker spinaziesalade![]()
Sportfietsen is het niet echt natuurlijk met een tempo van 21km p/uur, alhoewel, dat is met alle stoplichten erbij. Denk dat de snelheid meestal rond de 23km p/uur zat.40 KM fietsen in 1 keer, holy shit. Of doe je dan echt sport fietsen i.p.v. cardio?
Sportfietsen is het niet echt natuurlijk met een tempo van 21km p/uur, alhoewel, dat is met alle stoplichten erbij. Denk dat de snelheid meestal rond de 23km p/uur zat.
.
Dat valt wel mee toch? Ik zal niet zeggen dat het niet redelijk vlot was, maar echt snel niet.
Die smerige dingen? Who needs'em.

Valt wel mee hoor. Prima te doen.Dat is inderdaad een pittig rondje wel, met die hitte. Ik doe het je niet na!![]()
Ik werd niet duizelig op de fiets.40km fasted fietse Rook? Is dat nou wel verstandig als je al zo snel duizelig wordt? (Ik doe het je overigens niet na, dat dat even duidelijk is)
Veel succes morgen bij de kno en ik duim voor je...
Net terug, oor en trommelvlies zagen er goed uit. Buis van Eustachius iets verstopt aan de linkerkant. Geen aanwijzingen voor iets in de hersenen. Waarschijnlijk BPPD (Benigne Paroxismale Positieafhankelijke Duizeligheid). Ik krijg er neusspray voor en oefeningen. Ze kunnen het niet koppelen aan de flauwte van vorige week.
Net terug, oor en trommelvlies zagen er goed uit. Buis van Eustachius iets verstopt aan de linkerkant. Geen aanwijzingen voor iets in de hersenen. Waarschijnlijk BPPD (Benigne Paroxismale Positieafhankelijke Duizeligheid). Ik krijg er neusspray voor en oefeningen. Ze kunnen het niet koppelen aan de flauwte van vorige week.

Klopt. Ik hoop het ook.Wat ik begrijp is BPPD goed te behandelen en niet gevaarlijk.
Ik hoop dat de oefeningen en neusspray je helpen.
Thanks, die term kan ik niet onthouden.Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en blijkbaar goed behandelbaar. Dat is fijn om te horen. Ik hoop dat je neusspray en oefeningen je er snel vanaf helpen kerel! En ook weer een mooie term erbij om op verjaardagen rond te slingeren...![]()