XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Geheel tegen beter weten in toch even gaan fietsen. 40km fasted met een gemiddelde van 21kmp/uur. Nu voel ik me weer prima. ??? Misschien ergens een ader bekneld waardoor ik me met een lagere hartslag slechter voel? Ik blijf maar gissen. Zal het morgen ook even vertellen aan de kno arts. Dit is toch vreemd?
Even lopen naar de supermarkt wat spinazie scoren voor tussen de middag.

IMG_0431.PNG

Laatst bewerkt:
Misschien is het toch iets zoals ik zelf ook heb... adre die bekneld raakt in een bepaalde houding.
Ben benieuwd wat er morgen bij de kno uit zal komen.

Hnggg... lekker spinaziesalade :D

40 KM fietsen in 1 keer, holy shit. Of doe je dan echt sport fietsen i.p.v. cardio :D?

• #2.446
40 KM fietsen in 1 keer, holy shit. Of doe je dan echt sport fietsen i.p.v. cardio :D?
Sportfietsen is het niet echt natuurlijk met een tempo van 21km p/uur, alhoewel, dat is met alle stoplichten erbij. Denk dat de snelheid meestal rond de 23km p/uur zat.

Toch behoorlijk doorgetrapt!

Dat is inderdaad een pittig rondje wel, met die hitte. Ik doe het je niet na!:)

40km fasted fietse Rook? Is dat nou wel verstandig als je al zo snel duizelig wordt? (Ik doe het je overigens niet na, dat dat even duidelijk is ;))

Veel succes morgen bij de kno en ik duim voor je...

• #2.455
40km fasted fietse Rook? Is dat nou wel verstandig als je al zo snel duizelig wordt? (Ik doe het je overigens niet na, dat dat even duidelijk is ;))

Veel succes morgen bij de kno en ik duim voor je...
Ik werd niet duizelig op de fiets.
Thanks, ik moet er om 9:15 uur zijn.

succes! Ben benieuwd wat eruit gekomen is.

• #2.457
succes! Ben benieuwd wat eruit gekomen is.
Net terug, oor en trommelvlies zagen er goed uit. Buis van Eustachius iets verstopt aan de linkerkant. Geen aanwijzingen voor iets in de hersenen. Waarschijnlijk BPPD (Benigne Paroxismale Positieafhankelijke Duizeligheid). Ik krijg er neusspray voor en oefeningen. Ze kunnen het niet koppelen aan de flauwte van vorige week.

Wat ik begrijp is BPPD goed te behandelen en niet gevaarlijk.
Ik hoop dat de oefeningen en neusspray je helpen.

Net terug, oor en trommelvlies zagen er goed uit. Buis van Eustachius iets verstopt aan de linkerkant. Geen aanwijzingen voor iets in de hersenen. Waarschijnlijk BPPD (Benigne Paroxismale Positieafhankelijke Duizeligheid). Ik krijg er neusspray voor en oefeningen. Ze kunnen het niet koppelen aan de flauwte van vorige week.

Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en blijkbaar goed behandelbaar. Dat is fijn om te horen. Ik hoop dat je neusspray en oefeningen je er snel vanaf helpen kerel! En ook weer een mooie term erbij om op verjaardagen rond te slingeren... ;)

• #2.460
Wat ik begrijp is BPPD goed te behandelen en niet gevaarlijk.
Ik hoop dat de oefeningen en neusspray je helpen.
Klopt. Ik hoop het ook.
Werd net trouwens weer helemaal raar en had weer het gevoel dat ik ging flauwvallen. Ging goed deze keer. Misschien iets minder van mijn lichaam vragen, iets eerder gaan eten en wat zout toevoegen door dat zweten iedere keer met die hitte als ik train.
Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en blijkbaar goed behandelbaar. Dat is fijn om te horen. Ik hoop dat je neusspray en oefeningen je er snel vanaf helpen kerel! En ook weer een mooie term erbij om op verjaardagen rond te slingeren... ;)
Thanks, die term kan ik niet onthouden. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven