XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik hoop dat het alleen maar de lichamelijke en geestelijke stress is.

Probeer het zo leuk mogelijk te houden. Soms als ik me slecht voel dan is het alsof ik het zelf trigger, dus echt psychisch. Daar baal ik best van want dat is nog lastiger op te lossen dan een fysiek probleem.

200 ml water grapjurk... :D
Ik heb het nog nooit met water gegeten maar lijkt me toch echt lekkerder met melk lolbroek

Op de slaaptraining is dat wel de kern van de therapie...alleen je moet het wel bewust inplannen anders komt er niks van

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
Ik probeer er ook niet teveel achter te zoeken. Ik doe rustig aan, maar stoppen met trainen en alles op een laag pitje vind ik moeilijk en jammer om te doen. Helemaal na al het werk wat ik er in heb gestoken.

Wat ik wel heb gedaan:

Trainen op de reps en gewichten waar ik op dat moment zin aan heb (minder stress voor failure)
Weer ontbijten (45 gram brinta met 10 gram caseïne, 1 plak brood met boter en een gekookt eitje)
Veel minder volume
Meer eten (rond onderhoud). Gisteren was dat met de cardio 3200 kcal.
Lekker rustig wandelen i.p.v. hoog tempo
Mentaal proberen de rust te vinden (dat is volgens mij het meest lastig)
Cardio tempo omlaag

Ik eet elke dag rond de 500 gram groente, 160 gram eiwit en 80-100 gram vetten.
Ook met de carbs zit het wel goed, ik eet per week minstens 3 dagen pasta of iets als bami of nasi en elke dag 5 tot 7 plakken volkorenbrood.

Als er iemand nog tips heeft...
Ik heb geen zin om kilo's aan te komen, het was te veel werk voor me om hier op dit punt te komen en hier ga ik proberen blijven.
Klinkt allemaal goed toch! Hoeveel carbs ongeveer, want je zit best hoog in vet (niet erg)..? Het is nu gewoon even zoeken naar je daadwerkelijke onderhoud.

Snap je stuggle wel overigens. Je wordt ook niet vet in een dag natuurlijk, maar langzaam weer gainen zit je ook niet echt op te wachten. Maar denk dat als je net 1a2kg zwaarder bent je je vaak wel al iets beter voelt:thumbs:

• #2.567
Klinkt allemaal goed toch! Hoeveel carbs ongeveer, want je zit best hoog in vet (niet erg)..? Het is nu gewoon even zoeken naar je daadwerkelijke onderhoud.

Snap je stuggle wel overigens. Je wordt ook niet vet in een dag natuurlijk, maar langzaam weer gainen zit je ook niet echt op te wachten. Maar denk dat als je net 1a2kg zwaarder bent je je vaak wel al iets beter voelt:thumbs:
Gisteren was het:
305 carbs - 115 vetten - 180 proteïne
Ik heb nu zelfs een zwemband, met 2kg zwaarder nog meer. Verder is mijn lichaam kurkdroog, zie de aders op mijn benen, borst en schouders. Zelfs bij mijn abs.

Gisteren was het:
305 carbs - 115 vetten - 180 proteïne
Ik heb nu zelfs een zwemband, met 2kg zwaarder nog meer. Verder is mijn lichaam kurkdroog, zie de aders op mijn benen, borst en schouders. Zelfs bij mijn abs.
Los vel dus..en verder stiekem een erg laag vetpercentage..

• #2.571
Los vel dus..en verder stiekem een erg laag vetpercentage..
Geen idee of het alleen vel is.
En dat gruis in je binnenoor. Dat geeft je duizelingen en is niet stress gerelateerd maar zou met die oefeningen weer moeten herverdelen, toch?
dat zou moeten werken, merk er nog bitter weinig van.
Niet met je slokdarm?

• #2.574
Training 28-06-2017 schouders rug

OHP
15x20kg
5x47,5kg
5x47,5kg
5x47,5kg
dropset 14x30kg
reps 44

Chin Up (staggered set met Side Laterals)
10xBW+10kg
9xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 26

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 15x5kg
reps 51

BOR (staggered set met Face Pulls)
12x60kg
10x60kg
10x60kg
reps 32

Face Pull (staggered set met BOR)
12x40kg
10x40kg
10x40kg
reps 32

DL
10x80kg
6x100kg
5x112kg
4x120kg
reps 25

Klaar in 49 minuten.

Cardio 29-06-2017

36km fietsen (woon/werk) + 5km wandelen.

Training 28-06-2017 schouders rug

OHP
15x20kg
5x47,5kg
5x47,5kg
5x47,5kg
dropset 14x30kg
reps 44

Chin Up (staggered set met Side Laterals)
10xBW+10kg
9xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 26

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 15x5kg
reps 51

BOR (staggered set met Face Pulls)
12x60kg
10x60kg
10x60kg
reps 32

Face Pull (staggered set met BOR)
12x40kg
10x40kg
10x40kg
reps 32

DL
10x80kg
6x100kg
5x112kg
4x120kg
reps 25

Klaar in 49 minuten.

Cardio 29-06-2017

36km fietsen (woon/werk) + 5km wandelen.
Serieus trainen weer, lekker!

Lekker getraind man, voelde dat ook zo voor jou? (Dwz had je er plezier in?)

Sterkte training hoor, flink wat oefeningen in minder dan een uurtje!

• #2.578
Serieus trainen weer, lekker!
Ging goed idd... :)
Lekker getraind man, voelde dat ook zo voor jou? (Dwz had je er plezier in?)
Ik voelde me voor de training slap en slecht, maar tijdens en na de training voelde ik me een stuk beter. Zou er meer plezier in hebben als ik me niet meer dizzy zou voelen.
Sterkte training hoor, flink wat oefeningen in minder dan een uurtje!
Dank je, kort maar krachtig. :)

ja zoiets is zeker in het bloed te meten, welke waarden hier precies invloed op hebben weet ik niet. bij leveraandoeningen worden deze waarden gemeten :

ALAT, ASAT en LDH worden gemeten bij leveraandoeningen

GPT (alt) De referentiewaarde is 39

GOT(ast) De referentiewaarde is 39

Gamma GT De referentiewaarde is tussen 10-49

Bilirubine Direct de referentiewaarde is 0.3

Bilirubine Totaal de referentiewaarde is 1.1

ik ken natuurlijk je voedingsgeschiedenis niet, leveraandoeningen komen vooral veel voor bij overmatig alcoholgebruik.

bodybuilders krijgen vaak last van insuline gerelateerde problemen vanwege hun hoge kcal en koolhydraat inname. ik denk dat je huisarts je hier meer over kan vertellen mits je het gevoel hebt dat het zoiets zou kunnen zijn, die heeft jou medische dossier en misschien is hier wat in te zien.

bezoekje aan de dietist kan je ook altijd nog proberen, worden er jaarlijks 3 vergoed door de zorgverzekering.

echter betwijfel ik of dit bij jou het probleem is, het is gewoon iets wat me te binnen schoot.

• #2.580
ja zoiets is zeker in het bloed te meten, welke waarden hier precies invloed op hebben weet ik niet. bij leveraandoeningen worden deze waarden gemeten :

ALAT, ASAT en LDH worden gemeten bij leveraandoeningen

GPT (alt) De referentiewaarde is 39

GOT(ast) De referentiewaarde is 39

Gamma GT De referentiewaarde is tussen 10-49

Bilirubine Direct de referentiewaarde is 0.3

Bilirubine Totaal de referentiewaarde is 1.1

ik ken natuurlijk je voedingsgeschiedenis niet, leveraandoeningen komen vooral veel voor bij overmatig alcoholgebruik.

bodybuilders krijgen vaak last van insuline gerelateerde problemen vanwege hun hoge kcal en koolhydraat inname. ik denk dat je huisarts je hier meer over kan vertellen mits je het gevoel hebt dat het zoiets zou kunnen zijn, die heeft jou medische dossier en misschien is hier wat in te zien.

bezoekje aan de dietist kan je ook altijd nog proberen, worden er jaarlijks 3 vergoed door de zorgverzekering.

echter betwijfel ik of dit bij jou het probleem is, het is gewoon iets wat me te binnen schoot.
Leverwaardes waren prima, ze hebben geen afwijkingen gevonden in het ziekenhuis. Ik ga er dan ook van uit dat het dit niet kan zijn. Gewicht was vanmorgen iets hoger dus dat duidt ook op goede opname waarschijnlijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven