AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Training 03-07-2017 schouders rug

Squat
10x30kg
8x60kg
8x70kg
5x85kg
reps 31

OHP
15x20kg
5x47,5kg
6x45kg
6x45kg
dropset 8x30kg
dropset 10x20kg
reps 50

Chin Up (staggered set met Lateral Raises)
8xBW+10kg
7xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 22

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x7,5kg
15x7,5kg
15x7,5kg
dropset 8x5kg
reps 53

BOR (staggered set met Reverse Flyes)
12x60kg
12x60kg
12x60kg
reps 36

Reverse DB Flyes (staggered set met BOR)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
reps 36

Done in 48 minuten. Lekker douchen en daarna wachten tot de bank voorbij komt zodat ik er op kan springen... :D
Mooie muziek er weer bij (nederlands talig) want de aannemers zijn nog steeds bezig met de badkamer. Bijna klaar nu. :)

Cardio 04-07-2017
36km fietsen (woon/werk)

Is er eigenlijk niet iets veranderd recent wat mogelijk die duizeligheid veroorzaakt? In hoeverre hakken die staggered sets er in? Die doe je toch ook niet zo lang? Niets gewijzigd qua voeding? Je trainingen zijn kort, maar volgens mij best intensief. Wat doet je hartslag tijdens je trainingen?

IF nog steeds in de ban nu?

• #2.603
Is er eigenlijk niet iets veranderd recent wat mogelijk die duizeligheid veroorzaakt? In hoeverre hakken die staggered sets er in? Die doe je toch ook niet zo lang? Niets gewijzigd qua voeding? Je trainingen zijn kort, maar volgens mij best intensief. Wat doet je hartslag tijdens je trainingen?

Niets veranderd, af en toe een beetje duizelig was ik al een jaar. Vanaf het moment dat ik 2x out ging is het veel erger.
De trainingen zijn wel heel intensief met weinig rust. Mijn hartslag varieert tussen de 80 tot 115. IF ben ik even mee gestopt, ik ontbijt nu met brinta, caseine en een eitje.

Prima hartslag dus! Ik hoop toch wel echt voor je dat er soon meer duidelijkheid is.

Ik lees nog steeds iemand die zijn eigen burn out aan het bewerkstelligen is.

Mooie training, lekker doorgewerkt in 48 min :)
Rij je nog auto eigenlijk, want als alle verkeersborden en tegenliggers ronddraaien lijkt me dat ook niet veilig.....

• #2.610
Mooie training, lekker doorgewerkt in 48 min :)
Rij je nog auto eigenlijk, want als alle verkeersborden en tegenliggers ronddraaien lijkt me dat ook niet veilig.....
Thanks. :)
Ik rijd nu weer auto, ik ben eigenlijk alleen maar duizelig als ik een stukje ga lopen of een plotselinge beweging maak met mijn hoofd. Het is dus niet de hele dag door. Na mijn oefeningen ben ik ook een beetje duizelig, als ik dan opsta dan krijg ik een vreemd gevoel alsof mijn hoofd los op mijn nek staat. :)

• #2.611
Thanks. :)
Ik rijd nu weer auto, ik ben eigenlijk alleen maar duizelig als ik een stukje ga lopen of een plotselinge beweging maak met mijn hoofd. Het is dus niet de hele dag door. Na mijn oefeningen ben ik ook een beetje duizelig, als ik dan opsta dan krijg ik een vreemd gevoel alsof mijn hoofd los op mijn nek staat. :)
OK, dat is dus te doen.
Nou, dan is ieder geval de nek niet verkrampt :)

• #2.613
OK, dat is dus te doen.
Nou, dan is ieder geval de nek niet verkrampt :)
Nee, het is geen verkramping of beknelling. Gewoon zoals de KNO arts al zei BPPD en daar kun je redelijk naar van worden. Dat voelt dan heel ernstig en eng maar het is onschuldig en zeker geen burn-out... Wat betreft het out gaan wat me 2x achter elkaar is overkomen denk ik dat de oorzaak ligt in te weinig kcal eten en te veel af willen vallen in te korte tijd. Dat heb ik nu losgelaten.

• #2.615
Voor nu misschien iet wat overdreven, maar het zou mij verstandig lijken als hij een tijdje de intensiteit van de trainingen nog verder verlaagt.
Vergeet niet dat ik het aantal sets al drastisch heb verminderd. Eerder waren mijn trainingen langer dan een uur en nu meestal rond de 50 minuten. Het volume is echt een heel stuk lager nu hoor.

Dat weet ik, maar volgens mij blijven de gewichten die je pakt nog steeds stijgen, of heb ik dat verkeerd?

• #2.617
Dat weet ik, maar volgens mij blijven de gewichten die je pakt nog steeds stijgen, of heb ik dat verkeerd?
Niet dat ik weet. Alleen de Squat maar dat komt meer door de verbetering in techniek en stance. Het is natuurlijk wel zo dat als ik er een extra rep uit kan persen dan doe ik dat.

Had je in het begin geen last van opgeblazen gevoel toen je de eerste keren weer ontbeet? Puur omdat je IF zo lang gewend was?

• #2.620
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven