Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Er is dus een diagnose van een arts, heeft hij/zij ook aangegeven wat je het beste kan doen (of lees ik ergens over heen?)? Als het onschuldig is dan kan je toch gewoon lekker verder gaan met datgene waar jij je het beste bij voelt? Zet m op Race.........maar dat komt wel goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
Er is dus een diagnose van een arts, heeft hij/zij ook aangegeven wat je het beste kan doen (of lees ik ergens over heen?)? Als het onschuldig is dan kan je toch gewoon lekker verder gaan met datgene waar jij je het beste bij voelt? Zet m op Race.........maar dat komt wel goed!
Diagnose is BPPD. Het is onschuldig. Of het dit echt is weet ik niet zeker want ik heb het al heel lang in lichte vorm. Nu heb ik het af en toe echt extreem.

• #2.625
je kent je eigen krachten niet man :p

• #2.629
wel tacktisch verwoord....haha

• #2.636
Sorry Rook, maar die vind ik toevallig echt heel grappig! :hahaha:
:mad: ;)
Vind ik een mooiere verklaring dan een rotte ketting :D
Ketting was niet rot idd, gewoon compleet doormidden. Ik moest van de fietsenmaker niet meer in een hoge versnelling wegfietsen, pfffff... Dat maak ik zelf wel uit. :cool:
wel tacktisch verwoord....haha
:D
...als ik maar niet hoef te squatten. :D

Heb je een naafversnelling, of een derailleur? In het eerste geval is het zeer waarschijnlijk dat je kettingwielen niet goed uitgelijnd zijn, als dat niet aangepast wordt zal het makkelijk weer kunnen gebeuren.

• #2.640
Heb je een naafversnelling, of een derailleur? In het eerste geval is het zeer waarschijnlijk dat je kettingwielen niet goed uitgelijnd zijn, als dat niet aangepast wordt zal het makkelijk weer kunnen gebeuren.
Een derailleur.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven