Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tijdens wel, na wat minder, maar dat kwam volgens mij omdat ik door omstandigheden wat later ging trainen en eigenlijk daardoor wat had moeten eten vooraf. Direct na de training goedgemaakt met Spaghetti en daarna nog een bak brinta.Mooi weer een repje extra en daardoor ook de tri's flink laten smelten...mooi man
Voelt goed tijdens en na de treen? Geen complicaties?
Goede training wel! Wel weer klote van die duizeligheid!Training 05-07-2017 borst biceps triceps
BP
15x30kg
10x50kg
12x70kg (1 rep meer)
5x80kg (1 rep meer)
9x70kg
reps 51
Seated Incline DB Curls (staggered set met Skulls)
12x15kg
12x15kg
12x15kg
reps 36
Barbell Skull Crushers (staggered set met Curls)
15x28kg
15x28kg
15x28kg
reps 45
DB Press
10x27,5kg (triceps is een beetje gaar)
8x27,5kg
7x27,5kg
reps 25
DL (zere onderrug dus ietsjes minder DL deze keer)
10x70kg
5x90kg
reps 15
Triceps Dips (nog steeds een beetje gaar voel ik)
12xBW+10kg
9xBW+10kg
6xBW+10kg
reps 27
Klaar in 48 minuten. Sweaty and dizzy. Leuke combi...
Cardio 06-07-2017
36km fietsen (woon/werk) met nieuwe ketting...![]()
![]()
Door die duizeligheid train ik misschien weer extra stabilisatie spieren die ik voorheen niet trainde. Elk nadeel heb z'n voordeel.Goede training wel! Wel weer klote van die duizeligheid!

Door die duizeligheid train ik misschien weer extra stabilisatie spieren die ik voorheen niet trainde. Elk nadeel heb z'n voordeel.![]()

Thanks. Ben alleen nu wel weer zwaarder. Ik laat het maar gewoon gebeuren...Ik hoop dat die dizzyness weg gaat, echt waar man. Maar je traint wel goed.
Met kids sta je soms voor onverwachte dingen en moet je de planning een beetje omgooien. Als ik het van te voren had zien aankomen dan had ik er met het eten rekening mee gehouden, maar nu ging dat niet. Als ik dan toch nog eerst ga eten dan moet ik nog langer wachten voordat ik kan gaan trainen.Ik werd dinsdag ook verrast tijdens de treen door te weinig eten...zeker 's morgens op n lege maag moet je flink proppen

Volgende keer stouw ik een banaan in m'n giechel.Wat fruit kan je ook wel door een treen helpen dan...

Dan twee stuks, ik train rond een klein uurtje...

Can confirm! Ik heb ook altijd een appeltje mee voor de terugweg op de fiets op mijn low carb dagen..Wat fruit kan je ook wel door een treen helpen dan...
Met fietsen moet ik in de middag ook eerst wat eten anders krijg ik echt van die puddingbeentjes.Can confirm! Ik heb ook altijd een appeltje mee voor de terugweg op de fiets op mijn low carb dagen..
Als het echt niet meer gaat kan ik altijd even snel een appeltje eten..
Een lekkere Conference...