- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
...en z'n hartspier steeds dikker.Een kennis van me ging op dieet en daarbij op rustdagen 3x/wk 16km hardlopen
Z'n kwats werden steeds dunner![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en z'n hartspier steeds dikker.Een kennis van me ging op dieet en daarbij op rustdagen 3x/wk 16km hardlopen

Thanks! De eerste sprintjes zijn het lekkerst. Flink op de tenen en zwaaien met die armen. De laatste sprintjes zijn een hel.

Thanks. Een redelijk weekend gehad. Wat minder duizelingen (alleen tijdens wandelingen en snel bewegen van het hoofd). Vanmorgen in de auto wel weer veel last. Ook veel last van mijn onderrug. Ik ga vandaag niet squatten maar even leg extensions en hamstring curls doen.Lekker weer hoor Rook! Weer een goed weekend achter de rug...![]()
Dank u. Squatten gaat steeds beter (alleen veel last van mijn onderrug). OHP's gaan redelijk.
Thanks Boss!+1
lekkere chin ups inderdaad
OHP opwarmen en knallen..mooi man!!
Chins gingen goed. Een keertje zonder extra gewicht en ik vloog omhoog. 
Chins smal (schouderbreedte), pull ups breed. Pull ups heb ik al een tijdje niet gedaan vanwege een blessure van mijn brachioradialis.
Scheelt bij mij ook wel veel hoor. Chins rond de 16x, Pullups rond de 11xChins ben je ook meestal wel sterker (small met biceps) dan Pull ups...scheellt bij mij wel veel
Thanks, ging redelijk idd.

Ik moet zeggen dat ik de neiging heb om erg jaloers te worden op jouw Chin-ups!Hoeft niet. Komt vanzelf.@RaceRookie JA! Ik ben weer helemaal bij met lezenIk moet zeggen dat ik de neiging heb om erg jaloers te worden op jouw Chin-ups!
Teveel? Valt wel mee toch? Kan ik in ieder geval een fatsoenlijk aantal kcal eten.
Nee niet te veel, gewoon dat sprinten telkens 100m in interval en dat voor 3 km, sterke conditie heb jeHoeft niet. Komt vanzelf.
Teveel? Valt wel mee toch? Kan ik in ieder geval een fatsoenlijk aantal kcal eten.
Een kennis van me ging op dieet en daarbij op rustdagen 3x/wk 16km hardlopen
In ieder geval niet mijn ervaring met hardlopen, nog nooit met 16km 3x pw gedaan, dat dan weer niet. Wel 3x pw hardlopen en totaal minstens de 30 km aantikken.