MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Nee niet te veel, gewoon dat sprinten telkens 100m in interval en dat voor 3 km, sterke conditie heb je :thumbs:
Dat is mijn doel, kracht en conditie. Aan veel kracht en weinig conditie hebje net zoveel als aan weinig kracht en veel conditie.
:lies: In ieder geval niet mijn ervaring met hardlopen, nog nooit met 16km 3x pw gedaan, dat dan weer niet. Wel 3x pw hardlopen en totaal minstens de 30 km aantikken.

Misschien nog eens proberen met die achterlijk,zelfs al zonder squatten, dikke poten van mij.

Dank voor de tip! :thinking:

@RaceRookie deftige trainingen weer hoor, verstandige gedachten, lekker bezig!
Thanks! Ik doe mijn best.

Je squats gaan als een speer!:clap:

• #2.686
Training 10-07-2017 borst biceps triceps benen

BP
15x30kg
10x50kg
11x70kg 1 rep minder
4x80kg
9x70kg 1 rep minder
reps 49

Leg extensions (staggered set met Barbell Curls)
15x75kg
15x75kg
15x75kg
reps 45

Barbell Curls (staggered set met Leg Extensions)
10x37,5kg
10x37,5kg
10x37,5kg
dropset 20x20kg
reps 50

Hamstring Curls (staggered set met DB Press)
10x50kg
9x50kg
7x50kg
reps 26

DB Press (staggered set met Hamstring Curls)
13x27,5kg
11x27,5kg
10x27,5kg
reps 34

Skull Crushers
15x28kg
15x28kg
15x28kg
reps 45

Klaar in 56 minuten.

Cardio 11-07-2017
18km fietsen (-> werk) - 16km fietsen (-> Ziekenhuis voor hartfilmpje :D) - 5km fietsen (-> huis)

Ik ben geen oude man hoor, ik zit nog in de ontkennigsfase. Vanmiddag alleen wel even een hartfilmpje maken... ;)
LOL!
Goed om dit nog even in de gaten te houden, ja. Ik heb zelf een keer een uitgebreide sportkeuring laten doen met inspanningstest en ECG op fiets. Omdat er in de familie van vaders kant best veel hartproblemen zitten. Ze zagen toen geen risiko's voor mij, en dat kan best een geruststellend gevoel geven. Tip voor jou?

• #2.688
LOL!
Goed om dit nog even in de gaten te houden, ja. Ik heb zelf een keer een uitgebreide sportkeuring laten doen met inspanningstest en ECG op fiets. Omdat er in de familie van vaders kant best veel hartproblemen zitten. Ze zagen toen geen risiko's voor mij, en dat kan best een geruststellend gevoel geven. Tip voor jou?
Deze is voor de zekerheid i.v.m. het flauwvallen een paar weekjes geleden. Ik heb al een hartfilmpje laten maken toen en 24 observatie + hart echo. Is niets uitgekomen anders dan een verdikte hartspier (sporthart).

Deze is voor de zekerheid i.v.m. het flauwvallen een paar weekjes geleden. Ik heb al een hartfilmpje laten maken toen en 24 observatie + hart echo. Is niets uitgekomen anders dan een verdikte hartspier (sporthart).
Ja snap ik. Maar die inspannings test is toch heel anders dan 24 uur observatie, omdat je steeds zwaarder gaat fietsen tot de sterretjes letterlijk voor je ogen komen, en ze bekijken wat DAT op het hart doet.

• #2.690
Ja snap ik. Maar die inspannings test is toch heel anders dan 24 uur observatie, omdat je steeds zwaarder gaat fietsen tot de sterretjes letterlijk voor je ogen komen, en ze bekijken wat DAT op het hart doet.
We zullen zien, wordt nog leuk dan. Eerst 16km fietsen en dan een inspanningstest...

Minder cardio doen...:rolleyes:

Succes vandaag!!

• #2.694
Niet voor zover ik weet. Ik dacht dat dat een standaard iets was bij een vervolg hartfilmpje omdat jij het noemde. :D Nou ja, beter dan.
Nee, dat moet je afspreken bij een Sport Medisch Centrum.
Je kan vanmiddag nog wel vragen of ze zoiets nuttig vinden. :)

Hij heeft geleerd dat hij zelf niet hoeft te bepalen wanneer hij moet stoppen met cutten. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven