darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Bij jou komt de OHP ook helemaal goed. Je bent lekker onderweg voor iemand die nog maar een half jaar traint hoor.

Nog wel veel duizelig maar het wordt langzamerhand wat minder erg. Was in ieder geval geen hartprobleem.Heb een tijd niet op het forum gekeken, hoe gaat het nu met je duizeligheid etc?
Dat wel. Scheelt ook wel weer in hoe ik me voel. Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik zo dood omval.Goed om te horen, iniedergeval een beetje een geruststelling lijkt me
Dat wel. Scheelt ook wel weer in hoe ik me voel. Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik zo dood omval.

Nou ga ik gewoon weer langzaam dood net als iedereen.

Thanks! Ging niet gemakkelijk...
Dat is de bedoeling (met toch wat rustig aan doen erbij dan).
Thanks Neet! Nee, hij bleef nog net hangen aan het uiteinde van het haakje, moest wel stoppen alhoewel 1 rep extra er misschien nog wel in had gezeten.Mooi die OHP!
Schijf kletterde op de grond van je riem?
Ik heb gewoon met wat klimspullen geimproviseerd. Maar zit eigenlijk best stabiel en ik vind het best zoThanks Neet! Nee, hij bleef nog net hangen aan het uiteinde van het haakje, moest wel stoppen alhoewel 1 rep extra er misschien nog wel in had gezeten.

Ik gebruik een ketting met twee haken, Ik haal de ketting door de schijf en klemde haken vast aan de gesp van mijn belt.Ik heb gewoon met wat klimspullen geimproviseerd. Maar zit eigenlijk best stabiel en ik vind het best zo![]()
Ik een schroefcarabinerIk gebruik een ketting met twee haken, Ik haal de ketting door de schijf en klemde haken vast aan de gesp van mijn belt.

Da's beter, die gaat niet zomaar open.
Dipriem gekocht op fitnessseller, kost €20 ofzo en span hem goed aan rond mn middel, voorlopig nog geen ongelukken mee gebeurd![]()

Ik vind die riem op zich al best vrij zwaar... Is metaal e! Op een overmoedige dag probeer ik er wel eens wat gewichten aan te hangen...Je weet toch wel dat het de bedoeling is dat je er dan ook nog wat aanhangt he?![]()
Ik vind die riem op zich al best vrij zwaar... Is metaal e! Op een overmoedige dag probeer ik er wel eens wat gewichten aan te hangen...