MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
Gewicht vanmorgen na een tijdje niet wegen en rond de 2800 kcal per dag eten (80% clean), waaronder ijs en chocloade (en vrijdags 4000+ kcal).
69,9kg! :eek: ??? :scratch:
Ben er op zich wel blij mee maar ik had het niet verwacht. Blijkt wel dat ik met mijn oude eet regime extreem veel te laag zat met de kcal.

Gewicht vanmorgen na een tijdje niet wegen en rond de 2800 kcal per dag eten (80% clean), waaronder ijs en chocloade (en vrijdags 4000+ kcal).
Ben er op zich wel blij mee maar ik had het niet verwacht. Blijkt wel dat ik met mijn oude eet regime extreem veel te laag zat met de kcal.

wave.gif

En uitgemergeld, kapot, stuk en zo :) En dat met al die cardio activiteit nog ...

Zo zie je maar. Goed eten hoeft echt niet meteen te zorgen voor veel kilo's erbij!
Nice Rook! :thumb:

Lekker zeg! MOOOOAAAR FOOD:meal:

• #2.754
Training 14-07-2017 borst biceps triceps benen

Squat
15x30kg
8x60kg
8x70kg
5x85kg
reps 36

BP
15x30kg
10x50kg
10x72,5kg
5x80kg
10x70kg
dropset 10x50kg
reps 60

Chin Up (staggered set met Dips)
9xBW+10kg
8xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 24

Triceps Dips (staggered set met Chins)
14xBW+10kg
13xBW+10kg
10xBW+10kg
reps 37

Barbell Curl (staggered set met Skullover)
10x38kg
10x38kg
10x38kg
dropset 12x28kg
reps 42

Skull Over (staggered set met Curls)
12x28kg
12x28kg
13x28kg
reps 37

Klaar in 53 minuten.

Cardio 15-07-2017

6km hardlopen ~12km p/uur
In de avond een schoolverlatersfeest voor mijn zoontje, 25 kinderen los in ons huis en de tuin. DJ erbij met mega apparatuur en rookmachine.

Cardio op zondag:
alles opruimen en vegen. Kapotgetrapte ballonnen, M&M's, pinda's, haribo snoep, chips, spekkies, etc.. De hele tuin lag vol. :o

Laatst bewerkt:

Cardio 15-07-2017

6km hardlopen ~12km p/uur
In de avond een schoolverlatersfeest voor mijn zoontje, 25 kinderen los ons huis en de tuin. DJ erbij met mega apparatuur en rookmachine.

Cardio op zondag:
alles opruimen en vegen. Kapotgetrapte ballonnen, M&M's, pinda's, haribo snoep, chips, spekkies, etc.. De hele tuin lag vol. :o

Lekker weer hoor kerel! :flexgrin:

Je hebt niet stiekem gesnoept hè? :laugh:

Goeie tren wel.

En haha. Kinderfeestjes... zucht... wij gaan tegenwoordig naar een binnenspeeltuin. Heb je geen werk nadien :)

• #2.758
Goeie tren wel.

En haha. Kinderfeestjes... zucht... wij gaan tegenwoordig naar een binnenspeeltuin. Heb je geen werk nadien :)
Dat is ook wel verstandiger, maar hij is 12 en had graag een feestje met dance battle en een DJ. Tja... Pa en ma dan maar vet aan het werk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven