- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewicht vanmorgen na een tijdje niet wegen en rond de 2800 kcal per dag eten (80% clean), waaronder ijs en chocloade (en vrijdags 4000+ kcal).
69,9kg!![]()
![]()
Ben er op zich wel blij mee maar ik had het niet verwacht. Blijkt wel dat ik met mijn oude eet regime extreem veel te laag zat met de kcal.
En uitgemergeld, kapot, stuk en zoGewicht vanmorgen na een tijdje niet wegen en rond de 2800 kcal per dag eten (80% clean), waaronder ijs en chocloade (en vrijdags 4000+ kcal).
69,9kg!![]()
![]()
Ben er op zich wel blij mee maar ik had het niet verwacht. Blijkt wel dat ik met mijn oude eet regime extreem veel te laag zat met de kcal.
En dat met al die cardio activiteit nog ...Nou, nou, Neet. Uitgemergeld? Je begint een beetje te klinken als mijn familie.En uitgemergeld, kapot, stuk en zoEn dat met al die cardio activiteit nog ...

Nee, maar 0,5kg eraf had ik nou ook niet echt verwacht.Zo zie je maar. Goed eten hoeft echt niet meteen te zorgen voor veel kilo's erbij!
Nice Rook!![]()

Je lijf heeft gewoon meer nodig dan je dacht!Nee, maar 0,5kg eraf had ik nou ook niet echt verwacht.![]()

Nou, nou, Neet. Uitgemergeld? Je begint een beetje te klinken als mijn familie.![]()

Lekker zeg! MOOOOAAAR FOODGewicht vanmorgen na een tijdje niet wegen en rond de 2800 kcal per dag eten (80% clean), waaronder ijs en chocloade (en vrijdags 4000+ kcal).
69,9kg!![]()
![]()

Vanavond gaat dat gebeuren...

Ik wil ook!!!
Yeah, so? Maakt voor jou toch niets uit?

Cardio 15-07-2017
6km hardlopen ~12km p/uur
In de avond een schoolverlatersfeest voor mijn zoontje, 25 kinderen los ons huis en de tuin. DJ erbij met mega apparatuur en rookmachine.
Cardio op zondag: alles opruimen en vegen. Kapotgetrapte ballonnen, M&M's, pinda's, haribo snoep, chips, spekkies, etc.. De hele tuin lag vol.![]()

Ik heb vrijdag en zondag gesnoept en flink ook trouwens.Lekker weer hoor kerel!
Je hebt niet stiekem gesnoept hè?![]()

Dat is ook wel verstandiger, maar hij is 12 en had graag een feestje met dance battle en een DJ. Tja... Pa en ma dan maar vet aan het werk.Goeie tren wel.
En haha. Kinderfeestjes... zucht... wij gaan tegenwoordig naar een binnenspeeltuin. Heb je geen werk nadien![]()
Dat is ook wel verstandiger, maar hij is 12 en had graag een feestje met dance battle en een DJ. Tja... Pa en ma dan maar vet aan het werk.

Gewonnen natuurlijk!