AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En wat is je plan voor je volgende OHP? Verhogen met 2,5 voor 5 reps zal wel een te grote stap zijn?
Misschien 3 op 52,5kg?
Ik blijf even op 5x50kg. Het ging niet echt van harte dus nog even blijven op dit gewicht.
 
Lekker die ohp's! Mooi tempootje ook om die training in 58 minuten klaar te spelen ;)
 
Ziet er goed uit man!
 
Lekker die ohp's! Mooi tempootje ook om die training in 58 minuten klaar te spelen ;)
Thanks. Een uur maximaal is mijn mantra. :)
Ziet er goed uit man!
Thanks Rob. Doe m'n best.
Gaat lekker zo Rookie!
Dank je Marina. :)

Gisteren halve dag ziekenhuis gehad voor mijn oog. 4 afspraken achter elkaar. Conclusie (waar ik al bang voor was): Een stuk slechter geworden weer. Toen ik de foto's zag kon ik zelf ook al duidelijk zien dat het mis was, kreeg er rillingen van. Ik kreeg een infuus met contrastvloeistof en ik zag duidelijk de lekkage in mijn oog op een aantal verschillende plaatsen. Ook de OCT scan was ronduit slecht. Mijn zicht wordt ook duidelijk steeds minder en het beeld is langzamerhand ook helemaal verbogen. :( Direct na de afspraken kreeg ik dan ook een laser behandeling om de boel in mijn netvlies weer dicht te branden en de lekkage te stoppen. Leuk, nu zie ik nog minder. :( Daarna weer naar huis om te trainen, maar dat ging erg slecht. De stress en het slechte slapen van de nacht vooraf plus nog vroeg opstaan had zijn werk gedaan. Ook nog bloedheet op de zolder. Toch maar gaan trainen...

Training 19-07-2017 borst biceps triceps

BP
15x30kg
10x50kg
7x75kg :mad:
3x80kg :mad: kreeg er niet meer uit en de motivatie was ook ver te zoeken
8x70kg
dropset 12x50kg
reps 55

DL
10x70kg
9x90kg
6x110kg
reps 25

Chin Up (staggered set met Dips)
9xBW+10kg
8xBW+10kg
7xBW+10kg
reps 24

Triceps Dips (staggered set met Chins)
12xBW+10kg :mad:
10xBW+10kg
8xBW+10kg zit niet meer in vandaag... :( Ben gewoon op...
reps 30

Overwogen om te stoppen. Even kwaad geworden en een traantje gelaten om vanmorgen... (weet het, ben een wijf...) :o

Verdomme door!! :fire:

Seated Incline DB Curls
(staggered set met Skull Over)
10x15kg
10x15kg
12x15kg
dropset 10x10kg
reps 42

Skull Over (staggered set met DB Curls)
12x28kg
12x28kg
12x28kg
reps 36

Tijd: 58 minuten inclusief janken... :rolleyes: :o

Cardio 20-07-2017
36km fietsen (woon/werk). Redelijk koppijn van gisteren, waarschijnlijk de onderzoeken (lekkere felle lamp in je oog tijdens de foto's en de laser behandeling. Laser zelf is ook niet echt comfortabel en dan druk ik me voorzichtig uit. Kijken hoe het gaat vandaag anders ga ik naar huis.
 
Hmmm.... weer geen leuk bericht. Hopelijk helpt het laseren wel. Sterkte :aai:
Misschien had ik het al eens gevraagd, maar loop je geen risiko voor je oog bij oefeningen waarbij je moet persen/bracen?
 
Shit zeg, weer slechts nieuws. Gaat het inmiddels wel beter met je andere "mankementen" of ben je nog steeds trillerig en flauw? Ben je trouwens nog steeds gestopt met IF of heb je dat ondertussen weer opgepakt?

Succes en sterkte ermee.
 
Tjee Rook wat zet jij jezelf onder druk man.
Beetje afkoelen en gewoon verwerken...probeer te relaxen n paar dagen
Je bent van slag en dat is normaal hoor..aan je ogen kan je gewoon niks hebben.

Maar raap jezelf weer een beetje op en vooruit met de geit...high five!! ;)
 
Pfffff das klote met je oog. Weet zelf hoe het is om zicht kwijt te raken.... Vond het dood eng... Maar bij mij was T tijdelijk gelukkig.

Het laseren is dan een tijdelijke verbetering? Mag je daarna wel kracht zetten? Ik mocht 2 weken niet trainen of tillen.... Maar dat was wel een iets andere behandeling.

Hoop dat t snel wat beter gaat. :kiss:
 
Hmmm.... weer geen leuk bericht. Hopelijk helpt het laseren wel. Sterkte :aai:
Misschien had ik het al eens gevraagd, maar loop je geen risiko voor je oog bij oefeningen waarbij je moet persen/bracen?
Thanks Neet. Na het laseren komt er meestal wat meer rust in mijn oog en wordt het zicht iets beter. Daar hoop ik nu ook op.
Na het laseren mag ik gewoon druk zetten, heb het gevraagd. Na een oog injectie (heb ik er ook een aantal van gehad) mag het niet direct.
Shit zeg, weer slechts nieuws. Gaat het inmiddels wel beter met je andere "mankementen" of ben je nog steeds trillerig en flauw? Ben je trouwens nog steeds gestopt met IF of heb je dat ondertussen weer opgepakt?

Succes en sterkte ermee.
Thanks! Tja, it's not all tits and champagne in this business. :D Kan er nu weer een beetje grappen over maken gelukkig. Mijn humor is mijn redding zegt mijn vrouw altijd.
Ben nog maar af en toe duizelig, dat gaat dus gelukkig wel een stuk beter. Volgende week naar de KNO arts. IF ben ik mee gestopt, ik eet nu 's morgens een bak brinta en een eitje (of 2).
Tjee Rook wat zet jij jezelf onder druk man.
Beetje afkoelen en gewoon verwerken...probeer te relaxen n paar dagen
Je bent van slag en dat is normaal hoor..aan je ogen kan je gewoon niks hebben.

Maar raap jezelf weer een beetje op en vooruit met de geit...high five!! ;)
Valt wel mee hoor Boss. Ik ga niet te ver maar ik wil zeker niet in een hoekje liggen huilen. Helemaal verwerken zal ik nooit kunnen omdat ik niet weet wat mijn eindstadium is van deze ziekte (ziekte van coats). Ben al weer redelijk de oude vandaag. Mijn vrouw vond me vanmorgen alweer vervelend grappig in ieder geval. ;) Gewoon door OFNIEDAN! Er zijn ergere dingen.
Pfffff das klote met je oog. Weet zelf hoe het is om zicht kwijt te raken.... Vond het dood eng... Maar bij mij was T tijdelijk gelukkig.

Het laseren is dan een tijdelijke verbetering? Mag je daarna wel kracht zetten? Ik mocht 2 weken niet trainen of tillen.... Maar dat was wel een iets andere behandeling.

Hoop dat t snel wat beter gaat. :kiss:
Dank je! :)
De echte paniek is er na een paar jaar wel af marina1975. Ik heb het vooral moeilijk met de achteruitgang van het zicht en de bevestiging daarvan op het ziekenhuis.
Het laseren helpt tegen de lekkage en het vocht onder de gele vlek. Het verminderd meestal aanzienlijk na een laser behandeling maar het is wel tijdelijk. Zicht was vanmorgen nog niet beter maar ik verwacht begin volgende week wel wat verbetering. We zullen zien (no pun intended :D).
 
Heb mezelf net getrakteerd op iets lekkers. Had ik wel verdiend :D (alleen jammer dat ik het alleen in kleine stukjes mag opeten verdeeld over een flink aantal dagen :treuren:).

20170720_122757.jpg
 
Brrr. Klinkt maar akelig van je oog.

En toch maar weer trainen ;) Respect kerel.
 
Brrr. Klinkt maar akelig van je oog.

En toch maar weer trainen ;) Respect kerel.
Alles went. :) Voel me vandaag alweer een stukje beter.
Thanks Rob. Altijd trainen, sla nooit over.
 
=Valt wel mee hoor Boss. Ik ga niet te ver maar ik wil zeker niet in een hoekje liggen huilen. Helemaal verwerken zal ik nooit kunnen omdat ik niet weet wat mijn eindstadium is van deze ziekte (ziekte van coats). Ben al weer redelijk de oude vandaag. Mijn vrouw vond me vanmorgen alweer vervelend grappig in ieder geval. ;) Gewoon door OFNIEDAN! Er zijn ergere dingen.

Ik schrok alleen n beetje
Ja die vrouwen kijken in je ziel ...zien alles aan je ...je kan echt niks verbergen voor die wezens :D
Fijn dat het weer wat beter gaat makker ;)[/QUOTE]
 
Ik schrok alleen n beetje
Ja die vrouwen kijken in je ziel ...zien alles aan je ...je kan echt niks verbergen voor die wezens :D
Fijn dat het weer wat beter gaat makker ;)
Snap ik. Iedereen heeft tegenslagen, ik ben geen uitzondering. Met onze leeftijd begin je langzaam doordrongen te worden van het feit dat het leven niet eeuwig duurt en dat ouder worden komt met gebreken. Wij doen er in mijn optiek alles aan, het zal niet aan ons liggen i.i.g. Zie wel andere voorbeelden om me heen. Mijn vrouw werkt in een verzorgingstehuis en die zegt steeds dat een groot aantal bewoners er wel wat aan had kunnen doen en dat nu juist dat haar grootste motivatie is.
 
Inderdaad in die tehuizen zie je wat rond lopen zeg...pfff

Veel van die mensen hebben geen affiniteit met sport...dan moet je die prijs wel betalen

Maar dat kost de maatschappij ook heel veel geld...eindeloze diskusssie....
 
Dat is zo, je kan er alles aan doen om er het beste van te maken. En dat is een hele verbetering tov alles op zijn beloop laten.
Ook je buffer tegen van alles is een stuk beter met goede basisconditie en gezond leefpatroon.
 
Vervelend bericht van je oog Rookie. Maar hoe dan ook ga je er positief mee om. Je knalt in ieder geval lekker door met je trainingen en die Verkade overdosis is ook insane! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven