- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das balen..Gisteren gesquat en nu weer slechter met de onderrug. Dus toch...

Nee, nog niet. Gewoon minder volume gedraaid. Vandaag ook niet gaan hardlopen maar tuincardio gedaan. Gras maaien, vegen, knippen. The works...
heb destijds filmpjes naar bas gestuurd. Mijn stance moet breder denk ik maar dat lukt niet. Ik krijg dan ontzettend pijn in mijn rechter heup. Ik ga de frontsquat wel proberen met smalle stance.Wellicht toch je uitvoering? filmpje maken voor jezelf?
Mogelijk is je buttwink daar een mogelijke oorzaak van.Gisteren gesquat en nu weer slechter met de onderrug. Dus toch...
Geen buttwink. Als ik het met frontsquats niet opgelost krijg dan ben ik er klaar mee, ga wel sissysquats doen.Mogelijk is je buttwink daar een mogelijke oorzaak van.
Weet niet of je buttwinked natuurlijk.
Het probleem ligt vaak in de bekken verscholen.
De oplossing hiervoor is niet dieper gaan dan parallel. En dan ook niet volledig strekken zodat de spanning op je quads blijft houden.
Maar kan ook wat anders zijn natuurlijk.
Belt heb ik al geprobeerd.Wanneer je het weer aandurft om te gaan squatten is het een idee om belt squats te proberen, misschien kan ke dat wel zonder problemen volhouden.
Voorlopig ben ik er even klaar mee, ga wel even BW squats en Sissy squats doen totdat mijn rugpijn weg is. Ik verdenk een probleem met mijn heup. Er zit ook een plek op mijn rechterbovenbeen die helemaal gevoelloos is.Dat is balen van die rug. Iig heb je wel een goed vermoeden dat het die squat is. Als je verder alle oefeningen wel kan doen is er nog geen man overboord natuurlijk. En daarna uitzoeken wat de oorzaak is (vermoedelijk mobiliteit aan heupen of enkels) en daar proberen wat aan te doen.
Ga kapot van de rugpijn nadat ik vrijdag heb gesquat. Ik heb niet hardgelopen of wat anders gedaan om zeker te weten wat het veroorzaakt, NO MORE SQUATS voorlopig! Eerst moet die pijn weg.
Training 04-08-2017 schouders rug benen
Squats (low volume)
15x30kg
5x60kg
5x70kg ...pijn in mijn rechter heup.
5x80kg
reps 30
OHP
25x20kg
3x45kg ging iets fout, verkeerde beweging. Even overnieuw
3x45kg
4x47,5kg
5x47,5kg
9x40kg
dropset 9x30kg
reps 58
Chin Up (staggered set met Side Laterals)
18xBW
14xBW
12xBW
reps 44
Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 12x5kg
reps 48
BOR (staggered set met Face Pulls)
12x60kg
12x60kg
12x60kg
reps 36
Face Pulls (staggered set met BOR)
10x40kg
10x40kg
10x40kg
reps 30
Training 05-08-2017 Core+
Planking
3 min.
Crunches
150x
Leg Raises
15x
15x
12x
reps 42
DB OHP
50x10kg
DB Lateral Side Raises
50x5kg
DB Reverse Flyes
50x5kg
Chin Up
24xBW Slow down, slow up.
Sissy Squats
45xBW
Die sets van chinups ook...Damn 18x 
18x Chins is wel snel hoor, geen slow exentrics.Kut van de pijn Rook. Verder wel een flinke training zeg! Goed volume en reps weer weggedruktDie sets van chinups ook...Damn 18x
Heb je al eens Bulgarian split squats (met dumbbells) geprobeerd? Eventueel met je voet op een bankje, heb je net je heupen anders. Heb het even niet in je log teruggelezen...Wie weet dat die een andere weerstand voor je lijf bieden, die geen last aan je heupen/rug veroorzaken?

Verder alles goed hoor. Alleen tijdens de OHP begin ik mijn onderrug ook te voelen nu. Niet zo vreemd natuurlijk.Wat klote van je rug
Ik hoop wel dat T overgaat als e een tijdje niet Squat.
Verder lijkt wel alles goed te gaan toch?
Sterkte.
18x Chins is wel snel hoor, geen slow exentrics.
Ik heb wel squats geprobeerd met beide benen en dan DB's, dat gaat wel, alleen kun je dan natuurlijk geen onmenselijke gewichten pakken. Heb gisteren sissy squats gedaan, ook wel lekker voor de quads.![]()
Doe je trouwens high of low squats?Ik doe low bar squats.

Niet voor gestudeerd? Wat heb ik daar nou aan!Ik ga er vanuit dat je ook al een keer high bar hebt geprobeerd? Kijken wat dat voor de beweging doet met je heupen/rug? Bij high bar hang je wat minder naar voren, wat misschien ook minder druk uitoefent...? Ik probeer maar wat mee te denken hoor Rook. Heb er ook niet voor gestudeerd![]()

Niet voor gestudeerd? Wat heb ik daar nou aan!
High bar heb ik ook gedaan, dat was nog dramatischer. Ik ben helemaal klaar met die k*tsquats. Denk dat ik er maar helemaal mee stop, dit is niet echt leuk meer.
Komt wel weer goed als de pijn weg is, word er gek van hier op het werk.Hey, geen gekke dingen gaan roepen hè? Doe ze dan weightless of met DB's...dan moet het vol te houden zijn. En Front Squats, Zercher Squats, Step Ups, Goblet Squats, Lunges...allemaal goed alternatieven voor back squats. Kop op ouwe! Jij laat je niet zo makkelijk uit het veld slaan volgens mij![]()
Komt wel weer goed als de pijn weg is, word er gek van hier op het werk.