- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Nogal Neet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogal Neet.
Be like Marvin..
Ben de pijn en bijna geen vooruitgang wel een beetje zat.
OK. Ander onderwerp

Veel te warm om te trainen!

ja, ze zijn echt wel pittig als je ze zwaar doet. Je armen branden er ook lekker op los. Wel een hele goeie oefening.Oke dan...dus ze zien er alleen makkelijk uit? Maar zijn wel degelijk voor gevorderden...Nooit te oud om te leren...
![]()
ja, ze zijn echt wel pittig als je ze zwaar doet. Je armen branden er ook lekker op los. Wel een hele goeie oefening.
Voorzichtig aan ermee, he!Misschien deze week eens in de Legday gooien...vind die bar in m'n nek maar kudt!

Heerlijk..je begint al op mij te lijken!

OFNIEDAN!!Misschien deze week eens in de Legday gooien...vind die bar in m'n nek maar kudt!
Zie je wel..heb ik weer heel wat nieuws uitgevonden..Lee nog eens goed @Skatermarvin, wahebjeuitgevondu?![]()

Training zit er op. Net i.p.v. squats 2 andere oefeningen gedaan. Sissy squats BW+20kg en hamstring curls. Ik voel mijn quads eigenlijk nooit na het squatten, nog sterker. Ik voel helemaal niets van het squatten behalve mijn onderrug.

Veel te warm voor squatten.

wat? pissexisme?Lees nog eens goed @Skatermarvin, wahebjeuitgevondu?![]()