XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Ik vandaag ook op de fiets.......kijk ook al niet uit naar de terugweg, maar goed is dan even afdrogen, omkleden en naar de gym dus valt wel mee.
Lekker dat je een alternatief hebt gevonden voor de squats........wil je deze ooit nog eens gaan proberen? Of ben je er echt helemaal klaar mee?
De Harley Trapson brothers... :D Ach, het is maar water (met bliksem en wind, code oranje). :D
Ga de Squats ooit nog wel een keer proberen hoor, ergens in 2027 ofzo. :D Ben er nu wel even klaar mee.

De Harley Trapson brothers... :D Ach, het is maar water (met bliksem en wind, code oranje). :D
Ga de Squats ooit nog wel een keer proberen hoor, ergens in 2027 ofzo. :D Ben er nu wel even klaar mee.

Inderdaad alleen maar een beetje water.........en ik mag eigenlijk niet zeuren, want ik ben als ik doortrap ben 15 minuten thuis :p.

Zolang je maar lekker je benen op andere manieren kan trainen is het ok toch? Moet ook leuk blijven, je hebt t genoeg geprobeerd in ieder geval.

• #3.143
Inderdaad alleen maar een beetje water.........en ik mag eigenlijk niet zeuren, want ik ben als ik doortrap ben 15 minuten thuis :p.

Zolang je maar lekker je benen op andere manieren kan trainen is het ok toch? Moet ook leuk blijven, je hebt t genoeg geprobeerd in ieder geval.
Dan heb je het beter dan ik, ik ben meestal rond de 50 minuten onderweg.
Moet lukken met die andere oefeningen, heb inderdaad genoeg gedaan om het voor elkaar te krijgen met die squats, het zit er gewoon nu niet in.

• #3.144
@neet61 @Skatermarvin @darude0306
23EE2390-348E-44AC-9516-75E81BD2D415.JPG

F8365675-6B01-4E48-BDE9-BB0EF162A655.JPG

Creatief BB-en :D

zo zie je maar wat je al niet kan doen met wat creativiteit! :)

Mooie constructie. I :heart: dat matje om de onderste stang heen :)

• #3.147
Voel je die sissy squats alleen in je quads, of ook nog ergens anders?

• #3.149
Voel je die sissy squats alleen in je quads, of ook nog ergens anders?
Ik voel ze in mijn quads, dat is al beter dan met de squats want toen voelde ik helemaal niets. Nergens. Nooit. Alleen maar pijn in mijn onderrug de dag en dagen erna.

Ik voel ze in mijn quads, dat is al beter dan met de squats want toen voelde ik helemaal niets. Nergens. Nooit. Alleen maar pijn in mijn onderrug de dag en dagen erna.
Dat is zeker niet de bedoeling. Dus een kleine pauze (10 jaar of zo) in je squats is dan wel te begrijpen.

Respect trouwens dat je weer of geen weer de harley trapson uit de schuur trekt en het gas even flink open gooit!:thumbs:

• #3.154
Hey crea-bea, goede oplossing zo man voor die sissy squats! Viel gister inderdaad reuze mee met die regen. Ik ook helemaal droog, daarna wel zeiknat in de gym, maar dat kwam door de work-out. :D

:roflol: Foutje mijnerzijds. :D Jullie lijken ook zoveel op elkaar... :cool:
Ehh, dank je (denk ik ???)
Code oranje was idd weer een beetje misplaatst, aan de andere kant als auto's volle vaart tegen mekaar aanknallen in een regenbui roepen ze weer dat het KNMI hen helemaal niet gewaarschuwd had. Sukkers! :(

• #3.159
Hey crea-bea, goede oplossing zo man voor die sissy squats! Viel gister inderdaad reuze mee met die regen. Ik ook helemaal droog, daarna wel zeiknat in de gym, maar dat kwam door de work-out. :D
Gaat echt goed zo met de sissy squats. Na een aantal reps begin je ze toch echt wel te voelen. Bevalt me beter dan de leg extensions.
Regen stelde niets voor. Gelijk paniek in nederland. Straks zit er nog fipronil in ons regenwater... :D

• #3.160
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven