- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Eet op onderhoud. Ik weeg nu rond de 72kg.Ga je deze winter wat meer Kcal naar binnen werken of blijft je gewicht n beetje hetzelfde..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet op onderhoud. Ik weeg nu rond de 72kg.Ga je deze winter wat meer Kcal naar binnen werken of blijft je gewicht n beetje hetzelfde..
Heel groot worden (of vet en zwaar) is ook niet mijn doel. Been there, done that...Ik ben bijna bij mn doel nog n paar kilo....wellicht 77kg zit dan op ongeveer 12%
Geen spijt van ...andere mindset![]()

Voel me weer prima hoor. Hoe is't met jou dan? Nog vol te houden?Hey Rook, goed om weer eens wat logs van je te lezen. Blij dat je nog lekker in je ritme zit en je trainingen zien er nog top uit! Kanjer![]()
Voel me weer prima hoor. Hoe is't met jou dan? Nog vol te houden?

Vandaag weer begonnen met werken. Zeer zware dag...Ben gisteren heel onverstandig geweest en word nu keihard afgestraft. Ik heb gisteren boodschappen getild en nu behoorlijk pijn in mijn buik. Deze is ook opgezwollen. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik ga rond 15:00 weer naar huis. Morgen toevallig een afspraak met de chirurg voor controle.
Ik was nadrukkelijk gewaarschuwd om 6 weken niet te tillen. Maar je weet hoe het gaat, als je je goed voelt...Eigenwijs en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Toch maar weer een beetje rustig aan doen. Ik mis de sportschool wel vreselijk...![]()

Voel me weer prima hoor. Hoe is't met jou dan? Nog vol te houden?
Snap het wel. Je voelt je goed en je denkt dat het wel kan. Soms is eigenwijs zijn wel goed voor je, in dit geval dan niet.Vandaag weer begonnen met werken. Zeer zware dag...Ben gisteren heel onverstandig geweest en word nu keihard afgestraft. Ik heb gisteren boodschappen getild en nu behoorlijk pijn in mijn buik. Deze is ook opgezwollen. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik ga rond 15:00 weer naar huis. Morgen toevallig een afspraak met de chirurg voor controle.
Ik was nadrukkelijk gewaarschuwd om 6 weken niet te tillen. Maar je weet hoe het gaat, als je je goed voelt...Eigenwijs en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Toch maar weer een beetje rustig aan doen. Ik mis de sportschool wel vreselijk...![]()

Mwoah vrede.... Ik heb het geaccepteerd, maar vrede kent deze warrior niet!Nice Rookie, je hebt (probably) vrede gesloten met het feit dat het is zoals het is![]()

Mwoah vrede.... Ik heb het geaccepteerd, maar vrede kent deze warrior niet!![]()
Thanks kerel. Er zijn ergere dingen hoor...Nee dat snap ik, tis mooi dat je het geaccepteerd hebt.
Voor mij ben je een kanjer, ik mag hopen dat ik nooit in jou schoenen kom te staan.
Thanks Marina. Met jou alles rustig?Acceptatie is wat anders dan vrede ermee hebben. Maar je leert er wel mee omgaan. Ook al is dat vaak moeilijk.
Je bent een topper Rookie!!
Mooie training weer!
Gaat goed. Ik doe nu seated OHP, kan ik niet smokkelen en ik heb geen last van mijn onderrug.Lekker weer. Mooie OHP ook, ik krijg een beetje last van mijn onderrug boven 44 kg of zo. Gaat dat bij jou goed?
O ja, dat is ook een goeie optie. Al zou ik het niet slecht vinden om een beetje stabiliteit in mijn heupen en onderrug te kweken. Maar wel voorzichtig natuurlijkGaat goed. Ik doe nu seated OHP, kan ik niet smokkelen en ik heb geen last van mijn onderrug.