MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ik ben bijna bij mn doel nog n paar kilo....wellicht 77kg zit dan op ongeveer 12%
Geen spijt van ...andere mindset :p
 
Hey Rook, goed om weer eens wat logs van je te lezen. Blij dat je nog lekker in je ritme zit en je trainingen zien er nog top uit! Kanjer :thumb:
 
Voel me weer prima hoor. Hoe is't met jou dan? Nog vol te houden?

Vandaag weer begonnen met werken. Zeer zware dag...Ben gisteren heel onverstandig geweest en word nu keihard afgestraft. Ik heb gisteren boodschappen getild en nu behoorlijk pijn in mijn buik. Deze is ook opgezwollen. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik ga rond 15:00 weer naar huis. Morgen toevallig een afspraak met de chirurg voor controle.

Ik was nadrukkelijk gewaarschuwd om 6 weken niet te tillen. Maar je weet hoe het gaat, als je je goed voelt...Eigenwijs en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Toch maar weer een beetje rustig aan doen. Ik mis de sportschool wel vreselijk... :janken:
 
Vandaag weer begonnen met werken. Zeer zware dag...Ben gisteren heel onverstandig geweest en word nu keihard afgestraft. Ik heb gisteren boodschappen getild en nu behoorlijk pijn in mijn buik. Deze is ook opgezwollen. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik ga rond 15:00 weer naar huis. Morgen toevallig een afspraak met de chirurg voor controle.

Ik was nadrukkelijk gewaarschuwd om 6 weken niet te tillen. Maar je weet hoe het gaat, als je je goed voelt...Eigenwijs en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Toch maar weer een beetje rustig aan doen. Ik mis de sportschool wel vreselijk... :janken:

Zoiets was je al eerder overkomen toch ?
@ de schade en schande wijs man :cool:
 
Vandaag weer begonnen met werken. Zeer zware dag...Ben gisteren heel onverstandig geweest en word nu keihard afgestraft. Ik heb gisteren boodschappen getild en nu behoorlijk pijn in mijn buik. Deze is ook opgezwollen. Vannacht geen oog dicht gedaan, dus ik ga rond 15:00 weer naar huis. Morgen toevallig een afspraak met de chirurg voor controle.

Ik was nadrukkelijk gewaarschuwd om 6 weken niet te tillen. Maar je weet hoe het gaat, als je je goed voelt...Eigenwijs en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Toch maar weer een beetje rustig aan doen. Ik mis de sportschool wel vreselijk... :janken:
Snap het wel. Je voelt je goed en je denkt dat het wel kan. Soms is eigenwijs zijn wel goed voor je, in dit geval dan niet. :)
Hopen dat de chirurg met goed nieuws komt dan. :thumbup:
 
Mwoah vrede.... Ik heb het geaccepteerd, maar vrede kent deze warrior niet! :D

Nee dat snap ik, tis mooi dat je het geaccepteerd hebt.
Voor mij ben je een kanjer, ik mag hopen dat ik nooit in jou schoenen kom te staan.
 
Nee dat snap ik, tis mooi dat je het geaccepteerd hebt.
Voor mij ben je een kanjer, ik mag hopen dat ik nooit in jou schoenen kom te staan.
Thanks kerel. Er zijn ergere dingen hoor...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Veel wijze mannen hier (behalve die ene met die boodschappentas :D ), en goed om weer een mooie training te zien!
 
Acceptatie is wat anders dan vrede ermee hebben. Maar je leert er wel mee omgaan. Ook al is dat vaak moeilijk.
Je bent een topper Rookie!!

Mooie training weer!
 
Acceptatie is wat anders dan vrede ermee hebben. Maar je leert er wel mee omgaan. Ook al is dat vaak moeilijk.
Je bent een topper Rookie!!

Mooie training weer!
Thanks Marina. Met jou alles rustig?

Training 16-10-2017 schouders, rug, benen

OHP
15x20kg
9x42,5kg
7x45kg
5x47,5kg
dropset 6x40kg
dropset 10x30kg
totalreps 52

Side Lateral Raises thumbs down (staggered set met Chins)
15x5kg
12x7,5kg
12x7,5kg
10x10kg
dropset 10x5kg
totalreps 59

Chin Up slow (staggered set met Side Laterals)
11xBW
8xBW
7xBW
totalreps 26

BOR (staggered set met Face Pulls)
10x50kg
10x50kg
10x50kg
totalreps 30

Face Pulls (staggered set met BOR)
8x40kg
8x40kg
9x40kg
totalreps 25

Hamstring Curls (supersets, no rest)
14x50kg

Leg Extension (supersets, no rest)
20x70kg

Hamstring Curls
10x50kg

Leg Extension
18x70kg

Hamstring Curls
9x50kg

Leg Extension
20x70kg

Cardio 17-10-2017
36km woon/werk verkeer fietsen

Eet wat meer dan voor de vakantie. Vanmorgen 73kg.
 
Zow genoeg gedaan weer Race:thumb:
 
Lekker weer. Mooie OHP ook, ik krijg een beetje last van mijn onderrug boven 44 kg of zo. Gaat dat bij jou goed?
 
Lekker weer. Mooie OHP ook, ik krijg een beetje last van mijn onderrug boven 44 kg of zo. Gaat dat bij jou goed?
Gaat goed. Ik doe nu seated OHP, kan ik niet smokkelen en ik heb geen last van mijn onderrug.
 
Gaat goed. Ik doe nu seated OHP, kan ik niet smokkelen en ik heb geen last van mijn onderrug.
O ja, dat is ook een goeie optie. Al zou ik het niet slecht vinden om een beetje stabiliteit in mijn heupen en onderrug te kweken. Maar wel voorzichtig natuurlijk :)
 
Kijk eens aan! Flinke training :woot:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven