Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik draai helemaal niks om..

Maar lompweg gewicht duwen zet shapewise ook geen zoden aan de dijk..

Gelijk heb je! Alleen je drukt imo een stempel op alles en iedereen (oeff dit klinkt dramatisch) die zich niet volledig focussen op tut en mmc.

Ik ga bijv ook geen plates eraf halen zodat ik mijn chest beter voel branden terwijl mijn vorm gewoon goed is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.584
Training 08-11-2017 schouders, rug, core

Seated OHP
14x30kg
8x45kg
7x45kg
10x40kg
10x40kg
dropset 9x30kg ...op
totalreps 58

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
dropset 10x5kg
totalreps 55

Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
9xBW
8xBW
totalreps 27

Inverted Rows (staggered set met Face Pull)
12xBW
10xBW
10xBW
totalreps 32

Inverted Face Pull (staggered set met Rows)
9xBW
8xBW
9XBW
totalreps 26

Planking
3 min.

Superset Leg Raises/side planking
15x raises
1 min. sideplank
15x raises
1 min. sideplank
15x raises

Superset Crunches/knee raises
100x crunches
15x knee raises
100x crunches
15x knee raises

tijd 59 min. 503kcal.

Cardio 09-11-2017
37km fietsen woon/werk

Lekkere training weer hoor!

• #3.590
Ik wordt niet lichter meer dan 71,8kg (extra vetvrije massa gepakt denk ik en geen zin meer om zo ver te cutten als de vorige keer). Ik denk dat het goed is om weer even te gaan bulken in de aankomende winter. Up mijn voeding naar 3000 kcal per dag (2800 kcal per dag en 1400 kcal extra te verdelen in het week-end).

Ik wordt niet lichter meer dan 71,8kg (extra vetvrije massa gepakt denk ik en geen zin meer om zo ver te cutten als de vorige keer). Ik denk dat het goed is om weer even te gaan bulken in de aankomende winter. Up mijn voeding naar 3000 kcal per dag (2800 kcal per dag en 1400 kcal extra te verdelen in het week-end).

Goede keuze!!! Lekker bulken en extra kracht winnen! goed voor de motivatie

Laag onderhoud heb je..als ik zie dat je dagelijks 37 km fietst :rolleyes: of is het nog even zoeken?

• #3.596
Oké zie het dan toevallig twee keer op rij staan, maar is 3k niet weinig voor de bulk...ligt je onderhoud zo laag?

• #3.598
  • #3.599
Vandaag voor het eerst trainen samen met mijn zoontje :), heb een schema voor hem gemaakt met 4 oefeningen. Lekker rustig beginnen en eerst de bewegingen leren.

Vandaag voor het eerst trainen samen met mijn zoontje :), heb een schema voor hem gemaakt met 4 oefeningen. Lekker rustig beginnen en eerst de bewegingen leren.

Gaaf man! Hopelijk vindt hij het ook leuk en kan je het vaker samen gaan doen. Inderdaad lekker rustig opbouwen en het vooral leuk maken voor hem! Ik mag hopen dat mijn dochtertje het ooit leuk zou vinden om met mij te gaan trainen......

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven