MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Gaaf man! Hopelijk vindt hij het ook leuk en kan je het vaker samen gaan doen. Inderdaad lekker rustig opbouwen en het vooral leuk maken voor hem! Ik mag hopen dat mijn dochtertje het ooit leuk zou vinden om met mij te gaan trainen......
Hopen dat hij het leuk blijft vinden. Mijn vorige 2 trainingsmaatjes konden het beiden niet volhouden.

Hopen dat hij het leuk blijft vinden. Mijn vorige 2 trainingsmaatjes konden het beiden niet volhouden.
Herkenbaar...ik heb al meerdere mensen opgeleid..en uiteindelijk haken ze allemaal af..:roflol:

Ik moet geld vragen voor mijn bro-science educatie...

• #3.604
Herkenbaar...ik heb al meerdere mensen opgeleid..en uiteindelijk haken ze allemaal af..:roflol:

Ik moet geld vragen voor mijn bro-science educatie...
Tja, ze willen wel een beter lichaam maar met zo weinig mogelijk effort. Ze haakte wel beide af om verschillende redenen.

• #3.605
2 maatjes al versleten??? Mhmmm enig idee waar het aan ligt? Vast niet aan jou......... oh wacht jij bent xyzyx niet hahaha
Eigenlijk drie... Misschien ben ik toch niet zo aardig dan ik zelf denk. :rolleyes: Ben tijdens de training wel een mofo hoor. Here comes the pain!! KOM OP!! NOG EENTJE JANKERD!!! :D

Eigenlijk drie... Misschien ben ik toch niet zo aardig dan ik zelf denk. :rolleyes: Ben tijdens de training wel een mofo hoor. Here comes the pain!! KOM OP!! NOG EENTJE JANKERD!!! :D

Ik zou dat juist wel kunnen waarderen. Ik train liefst alleen, maar als ik samen zou trainen met iemand dan graag wel iemand die me pusht!

• #3.607
Ik zou dat juist wel kunnen waarderen. Ik train liefst alleen, maar als ik samen zou trainen met iemand dan graag wel iemand die me pusht!
De meeste luitjes zien het alleen maar als een sociaal samenzijn. Beginnen te lullen als ik op het punt sta mijn eerste rep te maken en vinden het dan onbeschoft als ik dan zeg: "nu even niet" Het spotten mis ik wel.

De meeste luitjes zien het alleen maar als een sociaal samenzijn. Beginnen te lullen als ik op het punt sta mijn eerste rep te maken en vinden het dan onbeschoft als ik dan zeg: "nu even niet" Het spotten mis ik wel.

Ja dat lullen moeten ze al helemaal niet doen. Pushen als je bijna niet meer kan zeker wel en op de juiste manier spotten zodat je nog net ff dat laatste beetje eruit kan knallen........en toch train ik nog steeds het liefst alleen met muziek in de oren en mijn eigen ritme.......:D

• #3.609
Ja dat lullen moeten ze al helemaal niet doen. Pushen als je bijna niet meer kan zeker wel en op de juiste manier spotten zodat je nog net ff dat laatste beetje eruit kan knallen........en toch train ik nog steeds het liefst alleen met muziek in de oren en mijn eigen ritme.......:D
Train liever met iemand erbij, die kan dan ook de vorm in de gaten houden en dat laatste beetje uit de laatste rep knijpen (als het een goede trainingsmaat is). Kun je elkaar ook motiveren.

Helemaal waar, maar het is ook heerlijk om in je eigen bubbel te zitten en geen rekening te hoeven houden met anderen. Maar heb eigenlijk ook nooit echt samen getraind moet ik eerlijk zijn

Helemaal waar, maar het is ook heerlijk om in je eigen bubbel te zitten en geen rekening te hoeven houden met anderen. Maar heb eigenlijk ook nooit echt samen getraind moet ik eerlijk zijn

Train zelf ook het liefst alleen met muziek in de oren, soms is het wel fijn om er iemand bij te hebben zodat je net wat verder kunt gaan.,alleen moet je van dat soort trainingen natuurlijk geen gewoonte maken.

:iagree:

• #3.614
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven