- Waardering
- 23.861
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank u. Welkom!Geweldige transformatie in dit logje.
Ik ga wat volgen![]()

)Training 13-11-2017 schouders, rug, benen
Seated OHP
15x30kg
8x45kg
7x45kg
6x45kg
10x40kg
dropset 10x30kg
totalreps 56
Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
dropset 10x5kg
totalreps 55
Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
9xBW
7xBW
totalreps 26
Inverted Rows (staggered set met Face Pulls)
11xBW
10xBW
10xBW
totalreps 31
Face Pull (staggered set met Rows)
9x35kg
8x35kg
8x35kg
totalreps 25
Leg Extensions/Hamstring Curls superset (no rest only plate change)
11x55kg Hamstring Curls
15x75kg Leg Extensions Hold and Squeeze
9x55kg Hamstring Curls
14x75kg Leg Extensions Hold and Squeeze
7x55kg Hamstring Curls
14x75kg Leg Extensions Hold and Squeeze
totalreps 70
Tijd 66 minuten (samen getraind met mijn zoontje)
Cardio 14-11-2017
37km fietsen woon/werk
Die vind het tot nu toe wel stoer denk ik. Hij stond me thuis al op te wachten in z'n sportkleding.

Hij doet z'n best. Hij heeft best wel moeite om de bewegingen eerst goed te krijgen.Leuk hè, als je kleine meetraint? Ik vond dat, naast erg gezellig, ook erg lachwekkend... 3,75 kilo met bicep curls![]()
Superset zie ik als opvolgend zonder rust. De staggered sets zijn met een minuutje rust er tussen. OHP staggered met Chins kan ik wel eens proberen, zo doe ik ook de biceps en triceps.ik neem aan dat je met staggered set een superset bedoelt, waarom doe je de side laterals met chin ups?
als je de beweging bekijkt is de ohp precies het tegenovergestelde van de chin up, als je deze 2 combineert zal je bij de laatste oefening als het goed is sterker zijn.
ik zelf doe altijd ohp en dan pullups, voor mij voelt de ohp dan fijner aan dan wanneer ik deze pullups niet doe
Hij doet z'n best. Hij heeft best wel moeite om de bewegingen eerst goed te krijgen.
Superset zie ik als opvolgend zonder rust. De staggered sets zijn met een minuutje rust er tussen. OHP staggered met Chins kan ik wel eens proberen, zo doe ik ook de biceps en triceps.
Die vind het tot nu toe wel stoer denk ik. Hij stond me thuis al op te wachten in z'n sportkleding.![]()
Die vind het tot nu toe wel stoer denk ik. Hij stond me thuis al op te wachten in z'n sportkleding.![]()
Hij doet z'n best. Hij heeft best wel moeite om de bewegingen eerst goed te krijgen.

Hij neemt het zelf erg serieus. Leuk om te zien hoor.hij vindt het ongetwijfeld stoer om "met ijzer te gooien"![]()
Gouden toekomst!Hij neemt het zelf erg serieus. Leuk om te zien hoor.

Nog niet te vroeg juichen...

12
Mooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..

Mooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..![]()
*trekt hem onder de gewichten weg*Mooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..![]()