- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..![]()

Betwijfel of Rook achter het gebruik van een beetje gear staat..
Betwijfel of Rook achter het gebruik van een beetje gear staat..
Betwijfel of Rook achter het gebruik van een beetje havermout staat..

Dank u.
Ik kom weer ff kijken in deze log, ziet er goed uit, goeie gewichten ook, leuk om te zien.
Ik kom gauw weer eens kijken, ook leuk om te zien hoe andere mensen hun log invullen, dank voor de informatie.

Hij heeft liever cola...

De basis is er.

NEE!Betwijfel of Rook achter het gebruik van een beetje gear staat..
Idd
Brinta mag ook. Vindt’ie lekkerder.
Ohw, dawisiknie...Moet wel van de Lidl zijn, anders werkt t vooralsnog niet.

Beetje overdreven, maar het bepaalt denk ik ook wel de keuze van je vrienden en hoe je met alkohol en snacks vs gezond eten omgaat. Alleen maar goed denk ikMooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..![]()

Persoonlijk vind ik dat als je te vroeg in de bodybuilding duikt dat je in mijn ogen geen leven hebt op je 20eBeetje overdreven, maar het bepaalt denk ik ook wel de keuze van je vrienden en hoe je met alkohol en snacks vs gezond eten omgaat. Alleen maar goed denk ik![]()
Heel nice! Top vader ben jeOhw, dawisiknie...
De mancave is bijna klaar, nog een beetje opruimen. Linkerkant gym en rechterkant computers, gitaren en racesim (de favoriete plek van mijn zoontje).
![]()
Mwoah, dat gebeurd bij een enkeling.Beetje overdreven, maar het bepaalt denk ik ook wel de keuze van je vrienden en hoe je met alkohol en snacks vs gezond eten omgaat. Alleen maar goed denk ik![]()
Ik trainde vroeger niet, ging wel uit maar dronk geen druppel. Ook nooit gerookt (wel lekker dik en rond gegeten trouwens alhoewel ik tot mijn 30e niet dik werd).Persoonlijk vind ik dat als je te vroeg in de bodybuilding duikt dat je in mijn ogen geen leven hebt op je 20e
Niet uitgaan, nooit drinken, obsessie omtrend eten.. etc etc..

f**k..het kan nog helemaal fout gaan met me!Ik trainde vroeger niet, ging wel uit maar dronk geen druppel. Ook nooit gerookt (wel lekker dik en rond gegeten trouwens alhoewel ik tot mijn 30e niet dik werd).
Zekers. Ik had zelfs een 6 pack.
Ik fietste vroeger wel veel trouwens, iets voor jou?

Ehm...neeZekers. Ik had zelfs een 6 pack.Ik fietste vroeger wel veel trouwens, iets voor jou?
![]()
![]()

Zekers. Ik had zelfs een 6 pack.Ik fietste vroeger wel veel trouwens, iets voor jou?
![]()
![]()

Was dat bij jou ook dan?Persoonlijk vind ik dat als je te vroeg in de bodybuilding duikt dat je in mijn ogen geen leven hebt op je 20e
Niet uitgaan, nooit drinken, obsessie omtrend eten.. etc etc..
En dat doe je nog steeds, aan je avatar te zienIk heb nog foto’s van vroeger toen ik een jaar of zes was en mijn sixpack aan het flexen was![]()