MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Melk is de witte motor voor Junior :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.646
:roflol:

Ik kom weer ff kijken in deze log, ziet er goed uit, goeie gewichten ook, leuk om te zien.
Ik kom gauw weer eens kijken, ook leuk om te zien hoe andere mensen hun log invullen, dank voor de informatie.
Dank u. :)
Melk is de witte motor voor Junior :D
Hij heeft liever cola... :rolleyes:
Inb4 de nieuwe Jannes Manderfeld:yes::flexbiceps:
De basis is er. :D
Betwijfel of Rook achter het gebruik van een beetje gear staat..
NEE!
Idd
Fixed ;)
Wel goed de log lezen eh,
Brinta mag ook. Vindt’ie lekkerder.

• #3.648
Moet wel van de Lidl zijn, anders werkt t vooralsnog niet.
Ohw, dawisiknie... :D

De mancave is bijna klaar, nog een beetje opruimen. Linkerkant gym en rechterkant computers, gitaren en racesim (de favoriete plek van mijn zoontje). :D
upload_2017-11-15_8-18-18.png

Mooie leeftijd om te starten..dan ben je buff op je 16e en heb je op je 20e geen leven meer, omdat bodybuilding je leven is..:o
Beetje overdreven, maar het bepaalt denk ik ook wel de keuze van je vrienden en hoe je met alkohol en snacks vs gezond eten omgaat. Alleen maar goed denk ik :)

Beetje overdreven, maar het bepaalt denk ik ook wel de keuze van je vrienden en hoe je met alkohol en snacks vs gezond eten omgaat. Alleen maar goed denk ik :)
Persoonlijk vind ik dat als je te vroeg in de bodybuilding duikt dat je in mijn ogen geen leven hebt op je 20e

Niet uitgaan, nooit drinken, obsessie omtrend eten.. etc etc..

Ohw, dawisiknie... :D

De mancave is bijna klaar, nog een beetje opruimen. Linkerkant gym en rechterkant computers, gitaren en racesim (de favoriete plek van mijn zoontje). :D
upload_2017-11-15_8-18-18.png
Heel nice! Top vader ben je :thumbs:

• #3.651
Mwoah, dat gebeurd bij een enkeling.
Persoonlijk vind ik dat als je te vroeg in de bodybuilding duikt dat je in mijn ogen geen leven hebt op je 20e

Niet uitgaan, nooit drinken, obsessie omtrend eten.. etc etc..
Ik trainde vroeger niet, ging wel uit maar dronk geen druppel. Ook nooit gerookt (wel lekker dik en rond gegeten trouwens alhoewel ik tot mijn 30e niet dik werd).

Dan gaat hij helemaal nooit meer squatten.

Ziet er allemaal weer goed uit hoor! En echt wel nice dat je zoon zo enthousiast is!

Prima mancave trouwens! :)

Dat is wel erg leuk zo’n racesim.,wat had ik die graag gehad

Stiekem nog steeds :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven