- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Hammer pushups? Searching the interweb....
Hahaha, echt met een hamer dus... pffff. Moet ik die eerst kopen... NEE!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hammer pushups? Searching the interweb....
Diamond pushups? Hetzelfde?
GENIAAL!!!Als het echt niet lukt en je wilt perse DBBP doen, dan is dit misschien een opolossing.
Power Hooks

Ah, duidelijk.Nee, hex press is de DB's met een neutrale grip tegen elkaar aan drukken en dan de BP uitvoeren, dat zal met ronde schijven wat lastiger zijn dan met hex DB, maar het moet wel lukken.
Juist daarom is het de bedoeling dat je de db's omhoog gooit met je knieen en je armen gestrekt houdt tijdens deze beweging.
Als ik nou gewoon stop met dat bodybuilding en de boel verkoop dan kan ik mijn racesim weer verder uitbouwen.

Dit! Je begint dus met gestrekte armen, na het omhoog gooien/achteruit gaan liggen. Dit doe je in 1 beweging. Daarna laten zakken en je reps maken.
Ik las even dat je je racisme verder ging uitbouwen...![]()

Ik hoop het, zou wel de oplossing zijn voor mijn zielige pogingen.

Ik hoop het, zou wel de oplossing zijn voor mijn zielige pogingen.![]()

Maar goed het maakt nu allemaal helemaal niks meer uit.........je hebt p*ssy-hooks besteld 

. J/KKan toch niet als die DB's naar buiten neigen. Ik krijg de armen niet gestrekt omdat de DB's dan naar buiten vallen vanwege de onbalans door die pin in het midden...
Kan toch niet als die DB's naar buiten neigen. Ik krijg de armen niet gestrekt omdat de DB's dan naar buiten vallen vanwege de onbalans door die pin in het midden...
Nou zijn het weer power hooks i.p.v. p*ssy hooks. Make up your damn mind!