MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Nee, hex press is de DB's met een neutrale grip tegen elkaar aan drukken en dan de BP uitvoeren, dat zal met ronde schijven wat lastiger zijn dan met hex DB, maar het moet wel lukken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.686
Veel te licht...give me fifty...every day ahaha :p...maar helpt wel hoor

Juist daarom is het de bedoeling dat je de db's omhoog gooit met je knieen en je armen gestrekt houdt tijdens deze beweging.

Dit! Je begint dus met gestrekte armen, na het omhoog gooien/achteruit gaan liggen. Dit doe je in 1 beweging. Daarna laten zakken en je reps maken.

Als ik nou gewoon stop met dat bodybuilding en de boel verkoop dan kan ik mijn racesim weer verder uitbouwen.

Ik las even dat je je racisme verder ging uitbouwen... :D

• #3.689
Dit! Je begint dus met gestrekte armen, na het omhoog gooien/achteruit gaan liggen. Dit doe je in 1 beweging. Daarna laten zakken en je reps maken.
cabdb3dddb2a598d7d57c00d1d5efa50.jpg

Ik las even dat je je racisme verder ging uitbouwen... :D
:D

• #3.697
Kan toch niet als die DB's naar buiten neigen. Ik krijg de armen niet gestrekt omdat de DB's dan naar buiten vallen vanwege de onbalans door die pin in het midden...

Daar heb je denk ik wel een punt..... Ik kan er ook niet over meepraten omdat ik met vaste DB's train.......die power hooks gaan je hopelijk wel helpen! Kan je snel opbouwen naar de 40kg, dat weet ik zeker. :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven