- Waardering
- 34.342
Was dat bij jou ook dan?
En dat doe je nog steeds, aan je avatar te zien![]()
Sommige dingen veranderen niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat bij jou ook dan?
En dat doe je nog steeds, aan je avatar te zien![]()

Dan had ik er nu wel anders uit gezien..

Ja, leuk toch? Hij doet zijn best. Vandaag pull ups met elastische band.Ziet er allemaal weer goed uit hoor! En echt wel nice dat je zoon zo enthousiast is!
Prima mancave trouwens!![]()

Blijft leuk hoor. Zelfs de mensen die het maar speelgoed vinden kruipen er toch graag even in als ze bij mij zijn. Krijg ze er daarna bijna niet meer uit.Dat is wel erg leuk zo’n racesim.,wat had ik die graag gehad
Stiekem nog steeds![]()

Ik heb nog foto’s van vroeger toen ik een jaar of zes was en mijn sixpack aan het flexen was![]()

Kan je niet gewoon een beetje gezond met fitnessen bezig zijn en op goed eten letten, en toch gezellig met je maten een avondje uit op zijn tijd? (gewoon met T-shirt aanDan had ik er nu wel anders uit gezien..
Ik ben pas op mijn 21e begonnen..Ik heb mijn jeugd grotendeels verknald met een vaste relatie van 6.5jaar! Maar het is wel wat ik vaak zioe aan gasten wanneer de bodybuilding obsessie vroeg begint..
Maar het kan ook de kant van de partybodybuilder op...doordeweeks AAS en goed eten op 16-17 jaar en dan snuiven en pillen slikken zonder tshirt in het weekend..![]()
)

Linkerschouder, ik krijg ze niet goed in positie. Ik heb nu geprobeerd met de grootste schijven aan de buitenkant en dan op de knieën plaatsen en achteruit rollen op mijn rug en dan hopen dat ik ze in de toppositie heb als ik lig. Dat ging dus niet. Ik heb ze dan op mijn borst liggen en moet ze van daaruit naar de zijkanten en naar boven krijgen. Daar begint dan ook de pijn. Vandaar dat ik ook alleen nog maar de BP deed en geen DB press.
Jij ook al? Nooit groot genoeg die schouders, al helemaal niet als je natty bent. Die dingen willen gewoon niet echt groeien.

Linkerschouder, ik krijg ze niet goed in positie. Ik heb nu geprobeerd met de grootste schijven aan de buitenkant en dan op de knieën plaatsen en achteruit rollen op mijn rug en dan hopen dat ik ze in de toppositie heb als ik lig. Dat ging dus niet. Ik heb ze dan op mijn borst liggen en moet ze van daaruit naar de zijkanten en naar boven krijgen. Daar begint dan ook de pijn. Vandaar dat ik ook alleen nog maar de BP deed en geen DB press.
Krijg het gewoon niet voor elkaar. Als ik eenmaal aan de gang ben dan krijg ik 30kg en meer met gemak omhoog maar die eerste rep vanaf de borst....Mhmmm klinkt alsof je ze niet goed omhoog hebt gebracht. Eigenlijk gooi je zo omhoog en probeer je je armen gestrekt te houden. Dus dan heb je ze al hoog om te beginnen. Ik heb het ook wel eens dat ik de db's niet goed omhoog krijg en ze dan op mijn borst liggen. Dan is het gewoon opnieuw beginnen ipv daaruit omhoog te pushen, dan ervaar ik ook pijn......Niet te snel opgeven Race....

Krijg het gewoon niet voor elkaar. Als ik eenmaal aan de gang ben dan krijg ik 30kg en meer met gemak omhoog maar die eerste rep vanaf de borst....![]()
Dit doe ik allemaal, daar gaat het ook niet mis. Ik krijg de DB's niet in de toppositie als ik ga liggen.inderdaad beginnen op je borst en je begint met ellebogen langs je lichaam in je set up dan beginnen met tukken op 45 graden en schouderbladen archen net als bij benchen...gaat dat goed? Of heb je dan nog pijn?
Idd, dat snap ik en probeer ik ook. Net zolang proberen tot het lukt dus, veel gemakkelijker met vaste DB,s. Ik heb nu grote schijven aan de buitenkant zodat ik ruimte heb om ze op mijn knieën te plaatsen maar ze neigen nogal naar buiten en door die stang kan ik ze niet midden op mijn knieën plaatsen. Valt niet mee zo.Juist daarom is het de bedoeling dat je de db's omhoog gooit met je knieen en je armen gestrekt houdt tijdens deze beweging. Als je dat voorelkaar krijgt dan heb je ze dus al boven je ipv op je borst en begin je eigenlijk net zoals met BP
Probeer het eerst eens met minder gewicht, ik denk dat je dan beter de beweging kan oefenen.
Man, wat een gedoe dat bodybuilding....Verstelbare DB is inderdaad niet handig....hoe vaker hoe beter Rook![]()

Als het echt niet lukt en je wilt perse DBBP doen, dan is dit misschien een opolossing.
Power Hooks