Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Linkerschouder, ik krijg ze niet goed in positie. Ik heb nu geprobeerd met de grootste schijven aan de buitenkant en dan op de knieën plaatsen en achteruit rollen op mijn rug en dan hopen dat ik ze in de toppositie heb als ik lig. Dat ging dus niet. Ik heb ze dan op mijn borst liggen en moet ze van daaruit naar de zijkanten en naar boven krijgen. Daar begint dan ook de pijn. Vandaar dat ik ook alleen nog maar de BP deed en geen DB press.

Jij ook al? Nooit groot genoeg die schouders, al helemaal niet als je natty bent. Die dingen willen gewoon niet echt groeien. :wl:

ik zelf doe ze altijd met mijn knieen naar mijn borst en druk ze dan met een neutrale grip (handpalmen naar elkaar) naar boven, dit is lichter dan een normale dumbell bench en zou dus moeten lukken, ik heb zelf ook vaak last gehad van mijn schouder (rechter) en wat voor mij helpt is voor de presses een aantal facepulls of hoge rows (naar de borst) te doen. echter heb ik dit alleen met normale benchpress daarom doe ik deze ook zelden, dumbells nooit last gehad. verder heb ik de benchpress nog nooit in mijn borst gevoeld, terwijl dit bij dumbells wel het geval is.

:D:D

BESTELD!!! Thanks @Steks
power-hooks.jpg
wazzdat? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.712
Tis misschien een beetje onbeleefd om te vragen, maar wat doen deze power hooks? Voor mij is dit niet echt duidelijk geworden, ik neem aan dat het een serieuze aankoop is iig.
Je maakt deze vast aan een DB, hangt ze aan een bar boven je liggende positie. Op deze manier hoef je ze niet te pakken voordat je in positie ligt.

• #3.715
Training 17-11-2017 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
8x45kg
8x45kg +1 rep
8x45kg +2 reps
9x40kg
dropset 10x30kg

Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
8xBW
7xBW

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
dropset 10x5kg

Inverted Rows
(staggered set met Reverse Flyes)
10xBW
10xBW
10xBW

Reverse Flyes (staggered set met Rows)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 10x5kg

Hamstring Curls/Sissy squats/Leg extensions superset (no rest)
15x75kg Leg extension
12x55kg Hamstring Curl
15x Sissy Squat
10x55kg Hamstring Curl
15x75kg Leg extension
8x55kg Hamstring Curl
15x Sissy Squat Here comes the PAIN!!!.....

Cardio HIIT 18-11-2017
3km Sprint training + uitwandelen

Training 19-11-2017
Core div.

Heb powerhooks besteld, ik hoop dat ze vandaag binnen komen dan kan ik ze gelijk gebruiken. Ook een abwheel en pushup grips gekocht.
Junior heeft alle keren mee gedaan en daarna uiteraard afkoelen op de racesim. :)

Training 17-11-2017 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
8x45kg
8x45kg +1 rep
8x45kg +2 reps
9x40kg
dropset 10x30kg

Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
8xBW
7xBW

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
10x7,5kg
dropset 10x5kg

Inverted Rows
(staggered set met Reverse Flyes)
10xBW
10xBW
10xBW

Reverse Flyes (staggered set met Rows)
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 10x5kg

Hamstring Curls/Sissy squats/Leg extensions superset (no rest)
15x75kg Leg extension
12x55kg Hamstring Curl
15x Sissy Squat
10x55kg Hamstring Curl
15x75kg Leg extension
8x55kg Hamstring Curl
15x Sissy Squat Here comes the PAIN!!!.....

Cardio HIIT 18-11-2017
3km Sprint training + uitwandelen

Training 19-11-2017
Core div.

Heb powerhooks besteld, ik hoop dat ze vandaag binnen komen dan kan ik ze gelijk gebruiken. Ook een abwheel en pushup grips gekocht.
Junior heeft alle keren mee gedaan en daarna uiteraard afkoelen op de racesim. :)

Leuk dat junior nog niet is afgehaakt! Ben benieuwd naar wat je straks kan doen met DB BP als je de power hooks hebt!

• #3.717
  • #3.719
Morgen dus een log met DB BP? :P
Morgen iig een log waar DB BP inzit. ;)

Edit: ik heb hem gedaan maar het is nog wel even zoeken wat de beste manier is. Ik kon nu redelijk comfortabel 32,5kg drukken zonder pijn. Weliswaar maar 4x maar dat had ook te maken met het feit dat ik een beetje aan het worstelen was met af- en aanhaken.

Laatst bewerkt:
Lekkere training weer. Enne ik wil ook wel afkoelen bij je. :driving:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven