toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Linkerschouder, ik krijg ze niet goed in positie. Ik heb nu geprobeerd met de grootste schijven aan de buitenkant en dan op de knieën plaatsen en achteruit rollen op mijn rug en dan hopen dat ik ze in de toppositie heb als ik lig. Dat ging dus niet. Ik heb ze dan op mijn borst liggen en moet ze van daaruit naar de zijkanten en naar boven krijgen. Daar begint dan ook de pijn. Vandaar dat ik ook alleen nog maar de BP deed en geen DB press.
Jij ook al? Nooit groot genoeg die schouders, al helemaal niet als je natty bent. Die dingen willen gewoon niet echt groeien.![]()
ik zelf doe ze altijd met mijn knieen naar mijn borst en druk ze dan met een neutrale grip (handpalmen naar elkaar) naar boven, dit is lichter dan een normale dumbell bench en zou dus moeten lukken, ik heb zelf ook vaak last gehad van mijn schouder (rechter) en wat voor mij helpt is voor de presses een aantal facepulls of hoge rows (naar de borst) te doen. echter heb ik dit alleen met normale benchpress daarom doe ik deze ook zelden, dumbells nooit last gehad. verder heb ik de benchpress nog nooit in mijn borst gevoeld, terwijl dit bij dumbells wel het geval is.