Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.721
Lekkere training weer. Enne ik wil ook wel afkoelen bij je. :driving:
Thanks. Nu de racesim weer staat moet ik het bezoek er iedere keer weer uitjagen. Allemaal vinden ze het maar speelgoed totdat ze er in zitten, dan krijg je ze er bijna niet meer uit.

Toys for boys, he? :)

Morgen iig een log waar DB BP inzit. ;)

Edit: ik heb hem gedaan maar het is nog wel even zoeken wat de beste manier is. Ik kon nu redelijk comfortabel 32,5kg drukken zonder pijn. Weliswaar maar 4x maar dat had ook te maken met het feit dat ik een beetje aan het worstelen was met af- en aanhaken.

Je hebt nu toch een spotter. ;)

Ben een jaartje weg geweest en nu snel even je eerste posts bijgelezen.

Wat een nette progressie man!
Hoe ouder je wordt hoe lastiger massa pakken wordt zeggen ze altijd maar jij hebt meer progressie gemaakt dan de gemiddelde 20 jarige.

Voorbeeld voor mij dus in!

• #3.726
Never grow up! :cool:
Je hebt nu toch een spotter. ;)
Laten we dat maar niet gaan doen... :D
Ben een jaartje weg geweest en nu snel even je eerste posts bijgelezen.

Wat een nette progressie man!
Hoe ouder je wordt hoe lastiger massa pakken wordt zeggen ze altijd maar jij hebt meer progressie gemaakt dan de gemiddelde 20 jarige.

Voorbeeld voor mij dus in!
Dank je, dat is een mooi compliment. Lig ik niet te zwoegen en te zweten voor niets. :D Ik doe alles heel consistent, ik denk dat dat het toverwoord is.
Welkom! :)

Als je klaar bent met je set dan hoef je ze toch niet perse direct terug te hangen? Je kan ze natuurlijk ook gewoon op de grond gooien......
Op een houten zoldervloer, dat lijkt me lachen. :rolleyes: Er is al eens een plafondlamp op de overloop gesneuveld door mijn toedoen. :D

• #3.728
Nou ja als je dat doet en je gromt erbij dan is de "visite" zo uit de racesim gevlucht......:roflol::roflol:
Misschien moet ik dat maar doen. Ik kom zelf niet eens aan de beurt, iedere keer zit er wel weer een vriendje van mijn zoon of ander gespuis in. :treuren:

• #3.729
Training 20-11-2017 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
5x80kg
6x75kg (te weinig rust)
8x70kg (nice and slow)
dropset 11x50kg
DB BP met powerhooks (even een beetje kloten met waar ik ongeveer moet liggen en hoe hoog ze moeten hangen)
4x32kg
4x32kg (poeh, beetje hannesen met oppakken en terughangen maar iig geen pijn) :)

Chin Up (staggered set met Dips)
9xBW
8xBW
8XBW

Triceps Dips (staggered set met Chins)
12xBW
12xBW
16xBW

Seated DB Curl (staggered set met Skulls)
10x15kg
10x15kg
10x15kg
dropset 8x10kg

Skull Over (staggered set met Curls)
9x38kg
8x38kg
8x38kg

Hamstring/Quads superset (no rest)
15x Sissy Squats
11x55kg Hamstring Curls
15x75kg Leg Extensions
9x55kg Hamstring Curls
15x Sissy Squats
8x55kg Hamstring Curls
14x75kg Leg Extensions

Let's do the funny walk... :D

Junior heeft uiteraard meegedaan. BP - OHP - Chin ups (band assisted) - Squats + 5kg

• #3.730
Cardio 21-11-2017
37km waterfietsen :mad::grumble: woon/werk +/- 900 kcal

Je kan er denk ik nog niet veel over zeggen, maar bevallen de powerhooks tot nu toe?

Je doet weer sissy squats zie ik. :thumbup:

• #3.732
Je kan er denk ik nog niet veel over zeggen, maar bevallen de powerhooks tot nu toe?

Je doet weer sissy squats zie ik. :thumbup:
Powerhooks bevallen toch wel, ik kan de DB BP in ieder geval zonder pijn doen. Moet alleen nog wat handigheid krijgen met aanhaken. Ik merk wel dat hoe zwaarder ik de DB's maak, hoe minder ik het in mijn borst voel. 27,5kg is wat dat betreft ideaal.
Sissy Squats zitten er weer in, perfect samen met de Leg Extensions. 1 is spanning boven in de quads en de ander spanning onderin de quads.

Rotweer vind je niet? Ik ben dan ook nog eens zo eigenwijs dat ik geen regenbroek heb en/of aan doe. Gister ook 25km gefietst in de regen.

• #3.734
Rotweer vind je niet? Ik ben dan ook nog eens zo eigenwijs dat ik geen regenbroek heb en/of aan doe. Gister ook 25km gefietst in de regen.
Het is echt bagger de laatste tijd. Ik heb wel een regenbroek aan, probleem is dan wel dat je veel gaat zweten. Word je alsnog nat. :grumble:

Het is echt bagger de laatste tijd. Ik heb wel een regenbroek aan, probleem is dan wel dat je veel gaat zweten. Word je alsnog nat. :grumble:
Haha...en daarom begin ik daar niet aan. Het moet gewoon droog zijn..anders skip ik het om naar mijn werk te fietsen.:o

• #3.737
Training 22-11-2017 schouders, rug, core

Seated OHP
15x30kg
5x50kg (even weer een keertje 50kg pakken)
8x45kg (deze voel ik toch beter)
7x45kg
10x40kg
dropset 10x30kg ....leeg

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
15x5kg
9x9kg
9x9kg
9x9kg
dropset 8x5kg

Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
8xBW
7xBW

Inverted Rows (staggered set met Face Pulls)
10xBW
10xBW
10xBW

Face Pull (staggered set met Rows)
10x35kg
10x35kg
9x35kg

Core
Planking 3 min.
15x Leg Raises
Side Plank 1 min.
15x Leg Raises
Side Plank 1 min.
15x Leg Raises
150x Crunches & side crunches
knee raises 3x15x

Tijd 54 minuten (junior heeft deze keer overgeslagen, ze hadden een LAN party)

Cardio 23-11-2017
37km fietsen woon/werk pffff. wat een tegenwind... :zweet:

Lekkere treen weer Rook...mooi die delts!! ;)

Hoe gaat het Rook, beetje gewend aan je nieuwe situatie ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven