Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.741
Lekkere treen weer Rook...mooi die delts!! ;)
Thanks Boss... :)

Hoe gaat het Rook, beetje gewend aan je nieuwe situatie ?
Ja hoor, alles went uiteindelijk. Acceptatie is meer het probleem. Hoe is het met jou? Flink last van de rug las ik.

Dank u meneer. Ben gewoon te pinnig om met de auto te gaan en ik kan 2 uur cardio doen en maar 1 uur aan tijd verliezen op deze manier. :)

Mister Cardio man! Nou met de regen en wind van vandaag wordt je er ook niet blij van hoor. :o

Lekker getraind weer! Dat gaat nog altijd goed door!

Acceptatie is het lastigste wat er is.... Je zegt alles went... maar sommige deingen zeg je het van maar wennen nooit. :(
Maar echt respect hoe jij met alles omgaat. :) :thumb:

• #3.743
:loopband: :D
Nou met de regen en wind van vandaag wordt je er ook niet blij van hoor. :o
Nee, dat werd ik ook niet. Grote open stukken fietsen tussen Enschede en Haaksbergen. Soms viel ik bijna stil... :D
Lekker getraind weer! Dat gaat nog altijd goed door!
Zekers...
Acceptatie is het lastigste wat er is.... Je zegt alles went... maar sommige deingen zeg je het van maar wennen nooit. :(
Klopt, maar er constant over denken en klagen werkt nog minder. Schop onder de kont, uit de hoek en stoppen met janken is de enige optie voor mij.
Maar echt respect hoe jij met alles omgaat. :) :thumb:
Dank je Marina. :)

En...wat doet je gewicht?

• #3.750
Ben aangekomen dus nog even rustig zo door.

• #3.752
Moet wel eerlijk zeggen dat ik gemiddeld wel wat meer heb gegeten dan 3000kcal per dag. Rond de 3300 kcal kwam ik wel. Kracht gaat ook gelijk iets omhoog en mijn schouders, armen en borst staan iets voller nu qua look.

Ik voel een dirty bulk aankomen hahahaha..........:p:p

Moet wel eerlijk zeggen dat ik gemiddeld wel wat meer heb gegeten dan 3000kcal per dag. Rond de 3300 kcal kwam ik wel. Kracht gaat ook gelijk iets omhoog en mijn schouders, armen en borst staan iets voller nu qua look.
Zelf vind ik dat vaak wel iets indrukwekkender overkomen, en voor de kracht alleen maar goed. Hoe voel je je erbij, gezien je toch jaaaaren alleen maar met afvallen bezig bent geweest?

• #3.755
Zelf vind ik dat vaak wel iets indrukwekkender overkomen, en voor de kracht alleen maar goed. Hoe voel je je erbij, gezien je toch jaaaaren alleen maar met afvallen bezig bent geweest?
Voel me ook iets buffer. :D Trek het nog even door. Ben de laatste 3 jaren inderdaad alleen maar aan het cutten geweest, behalve begin van dit jaar, toen ben ik ook gaan bulken tot 74kg.

Voel me ook iets buffer. :D Trek het nog even door. Ben de laatste 3 jaren inderdaad alleen maar aan het cutten geweest, behalve begin van dit jaar, toen ben ik ook gaan bulken tot 74kg.

Heb je dan ook een doel qua gewicht? Of je ga je van de spiegel en je gevoel uit?

Bij de 75kg bekijk ik het even. Kan zijn dat ik dan weer even in een cut ga.

Als ik mijn doel haal van 87kg na de feestdagen dan is dat 9kg erbij sinds afgelopen zomer, ben wel heel erg benieuwd wat ik dan uiteindelijk gewonnen heb aan spiermassa......

• #3.760
Als ik mijn doel haal van 87kg na de feestdagen dan is dat 9kg erbij sinds afgelopen zomer, ben wel heel erg benieuwd wat ik dan uiteindelijk gewonnen heb aan spiermassa......
...en wat je dan weer hebt verloren in de cut. :D Volgens mij heb jij er wel wat bijgepakt qua spiermassa. Je bent een heel stuk sterker geworden. :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven