AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
...en wat je dan weer hebt verloren in de cut. :D Volgens mij heb jij er wel wat bijgepakt qua spiermassa. Je bent een heel stuk sterker geworden. :thumbup:

Ja dat ben ik zeker! Ga ook zeker proberen dat zoveel mogelijk vast te houden in de cut. Daarom niet te snel droppen straks....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
Ik voel een dirty bulk aankomen hahahaha..........:p:p
Bulking much? :D

6878758C-4F16-48C3-96C7-FB0107F2003C.jpeg

• #3.765
Vandaag even een extra training ingelast omdat ik me goed voel en omdat het kan. Eerst even een bak brinta, caseïne, bcaa en een ei naar binnen gegooid.

Training 25-11-2017 rug, schouder, core

DeadLift
10x50kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg
4x130kg

Bent Over Lateral Raises (staggered set met Shrugs)
15x5kg
12x7,5kg
12x7,5kg
12x7,5kg
Dropset 12x5kg

Barbell Shrugs (Staggered set met Raises)
15x40kg
15x40kg
15x40kg

Core (no rest between sets)
Planking 3 min.
Leg Raises 15x
Side Planking 1 min.
Leg Raises 15x
Side Planking 1 min.
Leg Raises 15x
Planking 2 min.
Knee raises 15x
Planking 1 min.
Knee raises 15x
Planking 1 min.
Knee raises 15x

Klaar in 34 min. Nu lekker even de stad in wat lekkers eten. :)

Goeie DL zeg. Is dat nog geen PR?

mooie gewichten bij de deadlift. krijg het gevoel dat ik vaak schouders voorbij zie komen is dat wel nodig? ik zelf train mijn schouders eigenlijk nauwelijks en ze lopen zeker niet achter. doe alleen side raises, af en toe wat rear delts maar pak dit vaak bij rug al genoeg.

• #3.768
Training 24-11-2017 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
6x80kg :)
8x75kg
9x72,5kg
9x70kg
DB BP
10x30kg
9x30kg

Chin Up (staggered set met Skulls)
10xBW
8xBW
7xBW

Skull Over (staggered set met Chins)
10x38kg (niet zo vermoeid van eerst de dips denk ik)
9x38kg
9x38kg

Seated DB Curls (staggered set met Dips)
10x15kg
10x15kg
11x15kg
Dropset 10x10kg

Triceps Dips (staggered set met Curls)
14xBW
14xBW
16xBW

Legs Superset
15x Sissy Squats
13x55kg Hamstring Curls
15x75kg Leg Extensions
10x55kg Hamstring Curls
16x Sissy Squats
8x55kg Hamstring Curls
15x75kg Leg Extensions

Tijd 56 minuten. Samen getrained met mijn zoontje. Was weer gezellig, alleen zijn muziek is wel een pijniging... :D

• #3.769
Goeie DL zeg. Is dat nog geen PR?
PR is 140kg
mooie gewichten bij de deadlift. krijg het gevoel dat ik vaak schouders voorbij zie komen is dat wel nodig? ik zelf train mijn schouders eigenlijk nauwelijks en ze lopen zeker niet achter. doe alleen side raises, af en toe wat rear delts maar pak dit vaak bij rug al genoeg.
Zou kunnen, voor mijn gevoel zijn de schouders nooit dik genoeg. Natty valt het niet mee om die dingen echt flink te laten groeien.

PR is 140kg

Zou kunnen, voor mijn gevoel zijn de schouders nooit dik genoeg. Natty valt het niet mee om die dingen echt flink te laten groeien.

ja daar heb je een punt schouders mogen zeker dik zijn, bij mij is schouders altijd al wel een sterk punt geweest zeker als ik even een paar maandjes een schouder dagje invoerde.

wat voor mij heel goed helpt bij schouders is een side raise zittend of liggend op een incline bench te doen, vervolgen een licht gewicht pakken en de excentrische fase echt 3-5 seconde lang laten duren, brand als een gek zelfs bij 8kg of iets. lukt dit tempo niet meer ga je gelijk door naar 6-5kg en vervolgens 4-3kg. in mijn ogen werkt niks beter dan dit voor side delts

• #3.771
ja daar heb je een punt schouders mogen zeker dik zijn, bij mij is schouders altijd al wel een sterk punt geweest zeker als ik even een paar maandjes een schouder dagje invoerde.

wat voor mij heel goed helpt bij schouders is een side raise zittend of liggend op een incline bench te doen, vervolgen een licht gewicht pakken en de excentrische fase echt 3-5 seconde lang laten duren, brand als een gek zelfs bij 8kg of iets. lukt dit tempo niet meer ga je gelijk door naar 6-5kg en vervolgens 4-3kg. in mijn ogen werkt niks beter dan dit voor side delts
Klopt, bij side raises pak ik 7,5kg (lach allemaal maar... ), maar als je de uitvoering strak doet is dat voldoende. Ik ga staan met de DB’s strak naast me en dan zonder momentum omhoog brengen en een slow excentric naar beneden. Na een aantal reps staat je het huilen nader dan het lachen, zelfs met 5kg in de dropsets.

Klopt, bij side raises pak ik 7,5kg (lach allemaal maar... ), maar als je de uitvoering strak doet is dat voldoende. Ik ga staan met de DB’s strak naast me en dan zonder momentum omhoog brengen en een slow excentric naar beneden. Na een aantal reps staat je het huilen nader dan het lachen, zelfs met 5kg in de dropsets.

7,5 kg :haha:

Als jij het niet met zwaarder gewicht kunt wilt dat niet zeggen dat een ander dat ook niet kan:trollface:

Maar inderdaad, soms doe ik een dropset waarbij mijn laatste set bestaat uit 0 kg,d dus de beweging maken zonder gewichten..als ze maar voldoende voorverkopend zijn kan alles zwaar zijn

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #3.775
Als jij het niet met zwaarder gewicht kunt wilt dat niet zeggen dat een ander dat ook niet kan:trollface:

Maar inderdaad, soms doe ik een dropset waarbij mijn laatste set bestaat uit 0 kg,d dus de beweging maken zonder gewichten..als ze maar voldoende voorverkopend zijn kan alles zwaar zijn
Zijn er mensen die het zwaarder kunnen dan? :D
Eerder deed ik het zwaarder met de armen licht gebogen maar zonder langzame excentrics. Bij de laatste reps ging ik toch inleveren op vorm en ik voel het zoals ik het nu doe ook beter. Laatste training was trouwens met 9kg, dat gaat ook nog redelijk goed.
Als ik sommige luitjes de lateral raises zie doen dan kan ik ze ook met 14kg... :rolleyes:
Gewicht is geen issue toch. Het gaat om groei.
no ego lifting here.

• Like
Waarderingen: Inb4
Tja kweet niet hoor, ik zie er maar weinig kanonskogels krijgen van lichte dumbells..Eem beetje momentum hoeft niet per definitie slecht te zijn

• #3.777
Beetje voorover op je tenen leunen
Deze ken je ook vast wel

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven