XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Beetje voorover op je tenen leunen
Deze ken je ook vast wel

The mid delt is a small muscle. Low weight, arms straight, no elbow bending, no swing or momentum, no shrugging... zoals ik al zei. Zodra je 12 of 14kg pakt (geldt voor mij iig) heeft het geen zin meer. Andere spieren gaan ongemerkt toch meehelpen. Je buigt je ellebogen iets, je gaat ongemerkt toch momentum gebruiken, etc...

Get a lighter weight, be more controlled about it and get more benefits (volgens het filmpje).

ja inderdaad en kom niet boven je schouder uit
n iets kleinere rom houd je ook meer spanning vast
Volume, paused en slow negatives geven de burn inderdaad

Bulking much? :D

6878758C-4F16-48C3-96C7-FB0107F2003C.jpeg

Ik keur 'm goed:D

Ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat voor muziek je zoontje luistert haha

• #3.787
Ik ga de oude trainingen die door het terugzetten van de backup verloren zijn gegaan niet meer opnieuw hier neerzetten. Geen zin in.. :rolleyes:

Training 04-12-2017 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x50kg
7x80kg PR! :cool:
8x77,5kg PR! :cool:
8x75kg
8x72,5kg
dropset 9x60kg

Chin Up (staggered set met Skulls)
10xBW
8xBW
9xBW

Skull Crushers (staggered set met Chins)
10x38kg PR! :cool:
9x38kg
9x38kg

Barbell Curl (staggered set met Dips)
12x38kg
12x38kg
11x38kg
dropset 10x28kg

Triceps Dips (staggered set met Curls)
14xBW
14xBW
16xBW

Hamstring/Quads superset (no rest)
20x Sissysquat
14x55kg Hamstring Curl
16x75kg Leg Extension
11x55kg Hamstring Curl
8x Sissysquat+20kg
10x55kg Hamstring Curl
15x75kg Leg Extension

Tijd: 56 min. Junior heeft niet getrained, hij had vandaag op school de piepjes (cooper) test, het blijft een hardlopertje (atletiek). Hij was als laatste over. Trots! :cool:

Cardio 05-12-2017
37km fietsen woon/werk

Laatst bewerkt:
Wat zie ik nou, ruim een week niet getraind? :windup:

Stiekem trainen zonder te loggen :D

Nice treen ...congrats!!

Piepjes test is toch de shuttle run test? Nou ja is ook niet belangrijk. Wel belangrijk is dat je een lekkere training hebt neergezet........wat eten al niet kan doen :D. Nog effe de feestdagen doorkomen

• #3.793
Piepjes test is toch de shuttle run test? Nou ja is ook niet belangrijk. Wel belangrijk is dat je een lekkere training hebt neergezet........wat eten al niet kan doen :D. Nog effe de feestdagen doorkomen
Klopt, je hebt gelijk.
Feestdagen ga ik lekker los. zie wel wat de schade is daarna.

That's the spirit. Kan je in januari nog lekker PR's zetten en dan gaan cutten.

Mooie PR's!

Als junior de korte afstanden leuk vindt, combineert dat prima met KT!

• #3.798
als jij dit vaker hebt zou ik wat deload weken gaan toepassen in je schema, 3 pr's op eigenlijk de zelfde spieren ( 2x bench,1x skullcrusher) geeft wel aan dat je wat extra rust kan gebruiken.
Komt door de kleine bulk die ik nu doe. Eerder altijd in een cut gezeten (2,5 jaar).

• #3.800
dat kan het verklaren, maar als je na een week rust ineens veel pr's haalt duidt dat zeker op dat je een deload kan gebruiken.

warom 2.5 jaar cut?
:D Dat weekje rust haal je vast uit 1 van de bovenstaande reacties van @Steks. Ik heb niet gerust hoor. Er is een backup teruggezet van het forum dus alle logs van 1 week waren weg. Ik heb gewoon getrained afgelopen week met daarin ook al meerdere PR's op de OHP en BP. Assistance PR's tellen voor mijn niet echt.

Die 2,5 jaar cut was nodig om af te vallen van +/- 100kg naar 68kg. Ik ben toen ook begonnen met KT en hardlopen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven