- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Wel grappig, ik zie dat zelf niet zo...

Iedereen maar roepen dat ik moest squatten ook al lukte het niet met mijn rug... Blijft leuk...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel grappig, ik zie dat zelf niet zo...

tik aan, ouwe

ik stop meteen met squatten als ik dit zieWel grappig, ik zie dat zelf niet zo...
Iedereen maar roepen dat ik moest squatten ook al lukte het niet met mijn rug... Blijft leuk...![]()

Werkt blijkbaar toch met alleen maar deadliften, hamstring curls, leg extensions, sissy squats, fietsen en voluit sprinten. Kan het niet anders verklaren.
Benen zijn blijkbaar een sterke spiergroep van je, heb je geluk mee!Nou, wat een geluk.Ik wel, genenBenen zijn blijkbaar een sterke spiergroep van je, heb je geluk mee!
Toch wel vet om je progressie zo te zien, vergeet af en toe waar je vandaan komt, klasse man!
Ik heb liever een dunne pens. 

Wat je squat niet
Werkt blijkbaar toch met alleen maar deadliften, hamstring curls, leg extensions, sissy squats, fietsen en voluit sprinten. Kan het niet anders verklaren.

Nope...
@SkatermarvinDank u..

Euh ja, fietsen en sprinten. Ik deed af en toe wel eens calfraises op de traptreden maar niets speciaals.Vind ook je kuiten sterk en die train je dus niet eens isolerend. Alleen maar met sprinten?

RaceRookie, dun know what's going on, maar ik heb géén "test" post gezet !!! en bedoelde al helemáál niet dat je niet truenatty was...
Something's wrong here![]()
No prob.goede benen idd, ik vind zelf barbel squats ook niet echt optimaal voor massa. in mijn gym is er een frontsquat machine, daar groeien mijn benen veruit het hardst op van alle oefeningen vooral de buitenkant van de quad bij de een closegrip stance is fijn.
lijkt hier op :
![]()
Vet ding! Mooi stabiel.goede benen idd, ik vind zelf barbel squats ook niet echt optimaal voor massa. in mijn gym is er een frontsquat machine, daar groeien mijn benen veruit het hardst op van alle oefeningen vooral de buitenkant van de quad bij de een closegrip stance is fijn.
lijkt hier op :
![]()

Thanks man.

Moet je wel veel gaan fietsen en sprinten... Isooknie'altijleuk.zoals anderen hierboven al zeiden: ik stop met squatten pffff

Nou, doe is wat blijer.... ik kan alleen maar jaloers zijn op zulke genen...Nou, wat een geluk.Ik heb liever een dunne pens.
Thanks Saik!![]()
Don't be. Jij gaat toch ook lekker?Nou, doe is wat blijer.... ik kan alleen maar jaloers zijn op zulke genen...
Moet je wel veel gaan fietsen en sprinten... Isooknie'altijleuk.![]()

De wintermaanden zijn idd wat minder leuk. Voor de rest niet bij nadenken en gewoon gaan...whoeha, nee, in de wintermaanden... geloof ik je graag, maar eens het terug lente is....![]()