XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.824
:roflol:

Werkt blijkbaar toch met alleen maar deadliften, hamstring curls, leg extensions, sissy squats, fietsen en voluit sprinten. Kan het niet anders verklaren.

Ik wel, genen :) Benen zijn blijkbaar een sterke spiergroep van je, heb je geluk mee!

Toch wel vet om je progressie zo te zien, vergeet af en toe waar je vandaan komt, klasse man!

• #3.826
Ik wel, genen :) Benen zijn blijkbaar een sterke spiergroep van je, heb je geluk mee!

Toch wel vet om je progressie zo te zien, vergeet af en toe waar je vandaan komt, klasse man!
Nou, wat een geluk. :rolleyes: Ik heb liever een dunne pens. :D
Thanks Saik! :)

:roflol:

Werkt blijkbaar toch met alleen maar deadliften, hamstring curls, leg extensions, sissy squats, fietsen en voluit sprinten. Kan het niet anders verklaren.
Wat je squat niet :eek!:

Dan helemaal ziek!

Vind ook je kuiten sterk en die train je dus niet eens isolerend. Alleen maar met sprinten?

• #3.828
goede benen idd, ik vind zelf barbel squats ook niet echt optimaal voor massa. in mijn gym is er een frontsquat machine, daar groeien mijn benen veruit het hardst op van alle oefeningen vooral de buitenkant van de quad bij de een closegrip stance is fijn.

lijkt hier op :
front-squat-machine-r2.jpg

Wel goeie gainz man ! en je benen :thumb:
zoals anderen hierboven al zeiden: ik stop met squatten pffff

goede benen idd, ik vind zelf barbel squats ook niet echt optimaal voor massa. in mijn gym is er een frontsquat machine, daar groeien mijn benen veruit het hardst op van alle oefeningen vooral de buitenkant van de quad bij de een closegrip stance is fijn.

lijkt hier op :

Zo'n machine zou ik ook wel willen hebben :O.

• #3.836

lijkt hier op :
Vet ding! Mooi stabiel. :)
Wel goeie gainz man ! en je benen :thumb:
Thanks man. :)
zoals anderen hierboven al zeiden: ik stop met squatten pffff
Moet je wel veel gaan fietsen en sprinten... Isooknie'altijleuk. :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven