- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
In feite wel. Ik trainde in het begin vooral om lichaamsgewicht kwijt te raken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In feite wel. Ik trainde in het begin vooral om lichaamsgewicht kwijt te raken.
Ha ha, bij mij is dat mislukt. Ik begon ook met oefeningen om m'n buikje krijt te raken. En ben toen van 73 naar 69 gedaald. Nu zit mijn BMI weer in de oranje zoneIn feite wel. Ik trainde in het begin vooral om lichaamsgewicht kwijt te raken.

Yes! eindelijk mijn plateau doorbroken!! 

Blijkbaar...Congrats...hard werken wordt beloont
Mooi man...het regent PR's bij je.....go for 2 plates!!
Wat doe je anders?![]()

Met de Kerst nog meer bulkenBlijkbaar...
Ik hoop dat het nog even doorgaat met verhogen. Tot aan deze bulk deed ik max 5x80kg (begin dit jaar) en doorgaans 3/4x80kg. Nu dus 6x82,5kg of 7x80kg, toch een goede vooruitgang.![]()
en dan 1 januari weer n PR 
Ben nog aan het bulken, stop toch niet voor kerst en nieuwjaar. Ik ga voor een PR volgende week. Vrijdag ook nog OHP, we zullen zien...Met de Kerst nog meer bulkenen dan 1 januari weer n PR
![]()
Thanks Man! Eindelijk zit er weer wat vooruitgang in. Stond al meer dan een jaar stil. Ook een stukje grover en breder (meer buff) geworden de laatste tijd. Sommige t-shirts pas ik amper meer in de mouwen met mijn armen en schouders! Behalve mijn middel, die valt eigenlijk wel mee.
Thanks Man! Eindelijk zit er weer wat vooruitgang in. Stond al meer dan een jaar stil. Ook een stukje grover en breder (meer buff) geworden de laatste tijd. Sommige t-shirts pas ik amper meer in de mouwen met mijn armen en schouders! Behalve mijn middel, die valt eigenlijk wel mee.
Eigenlijk wel ja nadat ik mijn angst ervoor aan de kant heb gezet. Ik monitor het wel redelijk strak. Groeien doe ik nu zeker wel.
Eigenlijk wel ja nadat ik mijn angst ervoor aan de kant heb gezet. Ik monitor het wel redelijk strak. Groeien doe ik nu zeker wel.
Wacht maar tot je weer gecut hebt..Eigenlijk wel ja nadat ik mijn angst ervoor aan de kant heb gezet. Ik monitor het wel redelijk strak. Groeien doe ik nu zeker wel.

Het is niet anders.Groeien doe je nou eenmaal met een vetrandje er omheen....so true

Kijken wat er nog meer gaat gebeuren in de bulk nu.Heerlijk heb die pr’s dat wordt een flinke rebounnd na 2,5 jaar cutten! Lekker door blijven bulken...

Tja, ook weer waar. Als ik was blijven cutten dan was het ook een doodlopende straat geworden denk ik dan maar.
Welkom in mijn wereld zeg maarTja, ook weer waar. Als ik was blijven cutten dan was het ook een doodlopende straat geworden denk ik dan maar.

WAAR IS DE UITGANG!!