Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In feite wel. Ik trainde in het begin vooral om lichaamsgewicht kwijt te raken.
Ha ha, bij mij is dat mislukt. Ik begon ook met oefeningen om m'n buikje krijt te raken. En ben toen van 73 naar 69 gedaald. Nu zit mijn BMI weer in de oranje zone :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.943
Training 13-12-2017 borst, biceps, triceps, div.

BP
10x50kg
6x82,5kg PR! :cool: Yes! eindelijk mijn plateau doorbroken!! :hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:
7x80kg
7x77,5kg
8x75kg
dropset 8x60kg

Chin Up (staggered set met Skulls)
10xBW
9xBW
89xBW

Skull Crushers (staggered set met Chins)
10x38kg
9x38kg
9x38kg

Barbell Curl (staggered set met Dips)
10x38kg even weer strict op de vorm gegaan en langzamer, gelijk 2 reps minder... :o
10x38kg
10x38kg
dropset 10x28kg

Triceps Dips (staggered set met Curls)
14xBW
14xBW
16xBW

Deadlift
10x80kg
8x100kg
5x110kg
4x120kg

Core
div.

Tijd: 59 min. Junior deed weer mee vandaag. :)

Congrats...hard werken wordt beloont ;)

Mooi man...het regent PR's bij je.....go for 2 plates!! ;)

Wat doe je anders? :D

• #3.945
Congrats...hard werken wordt beloont ;)

Mooi man...het regent PR's bij je.....go for 2 plates!! ;)

Wat doe je anders? :D
Blijkbaar... :)
Ik hoop dat het nog even doorgaat met verhogen. Tot aan deze bulk deed ik max 5x80kg (begin dit jaar) en doorgaans 3/4x80kg. Nu dus 6x82,5kg of 7x80kg, toch een goede vooruitgang. :p

Blijkbaar... :)
Ik hoop dat het nog even doorgaat met verhogen. Tot aan deze bulk deed ik max 5x80kg (begin dit jaar) en doorgaans 3/4x80kg. Nu dus 6x82,5kg of 7x80kg, toch een goede vooruitgang. :p
Met de Kerst nog meer bulken :p en dan 1 januari weer n PR :p

Zo, mooi lijstje weer Rook! Sterk hoor, damn :flexbiceps:

• #3.948
Met de Kerst nog meer bulken :p en dan 1 januari weer n PR :p
Ben nog aan het bulken, stop toch niet voor kerst en nieuwjaar. Ik ga voor een PR volgende week. Vrijdag ook nog OHP, we zullen zien...
Zo, mooi lijstje weer Rook! Sterk hoor, damn :flexbiceps:
Thanks Man! Eindelijk zit er weer wat vooruitgang in. Stond al meer dan een jaar stil. Ook een stukje grover en breder (meer buff) geworden de laatste tijd. Sommige t-shirts pas ik amper meer in de mouwen met mijn armen en schouders! Behalve mijn middel, die valt eigenlijk wel mee.

Thanks Man! Eindelijk zit er weer wat vooruitgang in. Stond al meer dan een jaar stil. Ook een stukje grover en breder (meer buff) geworden de laatste tijd. Sommige t-shirts pas ik amper meer in de mouwen met mijn armen en schouders! Behalve mijn middel, die valt eigenlijk wel mee.

Kijk, dat zijn mooie berichten man. Die bulk bevalt dus wel? Post binnenkort weer eens een foto...niet van je behaarde benen, maar van je torso *nohomo*

Ik begin steeds kleiner/smaller te worden naar mijn gevoel...dat smaller is niet erg, zo lang het maar rond de midsection is. Maar ik heb niet het gevoel dat ik aan het groeien ben. Komt natuurlijk omdat ik flink onder onderhoud eet. Dan heb je ook gewoon geen groeipotentieel. Ben benieuwd, mocht ik straks op gewenst gewicht zitten, hoe/of ik zou groeien als ik iets boven onderhoud ga zitten.

Groeien doe je nou eenmaal met een vetrandje er omheen....so true

• #3.954
Groeien doe je nou eenmaal met een vetrandje er omheen....so true
Het is niet anders. :o
Heerlijk heb die pr’s dat wordt een flinke rebounnd na 2,5 jaar cutten! Lekker door blijven bulken...
Kijken wat er nog meer gaat gebeuren in de bulk nu. :)
Wacht maar tot je weer gecut hebt..:roflol:
Tja, ook weer waar. Als ik was blijven cutten dan was het ook een doodlopende straat geworden denk ik dan maar.

• #3.960
Ohw ja... :rolleyes:

Cardio 14-12-2017
Fietsen 37km woon/werk... Lekker in de regen en natte sneeuw met wind tegen... again!!.. :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven