AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.021
Dat is wel het beste..wat denk je dat je vetpercentage nu is?

Persoonlijk vind ik 2kg per maand eigenlijk nog best veel..de kans dat de ratio vet:spier meer ten gunste van vet is is gewoon erg groot..naturel op jouw niveau..
Geen idee van vetpercentage. Gewoon veels te vet! Weeg nu rond de 74,5kg. Op mijn droogst woog ik 67,5kg.

Dat doet zowat iedereen op DBB..het gros denkt minimaal een onderhoud van 4000kcals te hebben:roflol:
Jouw onderhoud zakt ieder jaar met 200kcals toch? :trollfacex:

Heb denk ik geen fout gemaakt. Als ik 2800 kcal eet dan gebeurd er niets en blijf ik op gewicht. Zodra ik over de 3000 kcal ga word ik al vetter (en ook iets voller en gespierder).
Dan heb je het inderdaad bijzonder goed ingeschat!

Dat is wel het beste..wat denk je dat je vetpercentage nu is?

Persoonlijk vind ik 2kg per maand eigenlijk nog best veel..de kans dat de ratio vet:spier meer ten gunste van vet is is gewoon erg groot..naturel op jouw niveau..
Voor een bulk vind ik 2kg per maand echt wel meevallen.

Denk ook dat het in het begin harder gaat omdat je ook darminhoud hebt en glucoseopslag etc.

Moet je ff doorheen en is niet het leukste van bulken maar ik accepteer gewoon dat ik tijdelijk iets vetter word. Ondertussen weet ik dat ik goed gain en het in een cut er zo weer af heb.

Geen idee van vetpercentage. Gewoon veels te vet! Weeg nu rond de 74,5kg. Op mijn droogst woog ik 67,5kg.
Ik herken je volledig..bij mij gaat dat hetzelfde..en eerlijk gezegd vind ik mijn shape gewoon mooier op een kleine 4kg lichter:o
Jouw onderhoud zakt ieder jaar met 200kcals toch? :trollfacex:

Voor een bulk vind ik 2kg per maand echt wel meevallen.
True story van die afname...of junk ik tegenwoordig teveel doordeweeks?

Ik vind op een zeker niveau..structureel iedere maand 2kg gainen teveel..

• #4.025
Wist niet dat je al zoveel gewicht was bijgekomen.
Kun je inderdaad wel voorzichtig cutten
In die tijd ben ik ook wel spiermassa aangekomen dus ik denk niet dat ik nog 67,5kg kan wegen nu. Schat het zelf voorzichtig rond de 69/70kg. Vetpercentage werd toen geschat rond de 7%.

Ik ben in Nov gestopt met dieeten ....BW 79....vanwege die operatie
Trainen is ook maar halfwerk en veel te weinig bewegen
Ontbijt en 2 warme maaltijden en 1 snack...met meer KH door die KH houd je ook wat meer vocht vast
en zit nu op 80kg
Het valt allemaal reuze mee....;)

Ik vind op een zeker niveau..structureel iedere maand 2kg gainen teveel.
Is het ook! Stel dat je dat 4 maanden doet gain je 1/3e van je jaarlijksd maximale spiermassa potentieel maar moet er ook weer minstens 6 kg af.

Mooiste is gewoon bulken met .2kg toename per week maar dat is lastig..

• #4.029
Ik ben in Nov gestopt met dieeten ....BW 79....vanwege die operatie
Trainen is ook maar halfwerk en veel te weinig bewegen
Ontbijt en 2 warme maaltijden en 1 snack...met meer KH door die KH houd je ook wat meer vocht vast
en zit nu op 80kg
Het valt allemaal reuze mee....;)
Ik ben gewoon zo iemand die gelijk als een gek vet wordt als ik iets teveel eet. Kan het niet anders verklaren. Ik zit er echt wel bovenop. Als ik mijn eten niet meer afweeg en gewoon eet wanneer ik zin heb dan weeg ik eind 2018 gewoon weer 100kg.
Is het ook! Stel dat je dat 4 maanden doet gain je 1/3e van je jaarlijksd maximale spiermassa potentieel maar moet er ook weer minstens 6 kg af.

Mooiste is gewoon bulken met .2kg toename per week maar dat is lastig..
0,2kg per week is ook heel lastig te monitoren.

hmmm lastig Rook ..goed dat je het onder controle houd.....maar niet doorslaan he? ;)

Je weet inmiddels wat te diep en te lang cutten doet. ;)
Dus je weet nu ook hoe het met beleid moet. Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.
Dat geldt voor iedereen. Dus rustig aan weer wat cutten en evengoed een beetje genieten van de kerst he! :)

• #4.033
Je weet inmiddels wat te diep en te lang cutten doet. ;)
Dus je weet nu ook hoe het met beleid moet. Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.
Dat geldt voor iedereen. Dus rustig aan weer wat cutten en evengoed een beetje genieten van de kerst he! :)
Ga ik zeker doen. :thumbup:

Denk het niet. Ben maar 400 kcal hoger gaan zitten en kwam ook niet meer dan een halve kilo per week aan.

het kan hem ook zitten in de energieverdeling van je voeding, wellicht experimenteren met hoge koolhydraten of juist lage koolhydraten hoog vet.

ik kan me niet voorstellen dat je bij 400 boven je onderhoud echt vet word, ik heb volgens de berekeningen altijd een onderhoud van zo'n 4200 en ik kom bij 5000 echt nauwelijks gewicht/vetmassa aan. indien dit bij jou toch echt het geval is dan kan je kijken naar carb of kcal cycling daarbij zul je je kans op vetmassa gainen nog meer verkleinen.

Klopt dit wat ik zeg: je hebt 2,5 jaar gecut en nu 1,5 maand gecut?

• #4.036
Klopt dit wat ik zeg: je hebt 2,5 jaar gecut en nu 1,5 maand gecut?
Ik heb 2,5 jaar gecut (tot 67,5kg), een 1,5 maand gebulkt (tot 73,8kg), toen weer gecut (tot 71,5kg) en nu weer gebulkt. In totaal nu drie jaar bezig vanaf 100kg.

• #4.037
het kan hem ook zitten in de energieverdeling van je voeding, wellicht experimenteren met hoge koolhydraten of juist lage koolhydraten hoog vet.

ik kan me niet voorstellen dat je bij 400 boven je onderhoud echt vet word, ik heb volgens de berekeningen altijd een onderhoud van zo'n 4200 en ik kom bij 5000 echt nauwelijks gewicht/vetmassa aan. indien dit bij jou toch echt het geval is dan kan je kijken naar carb of kcal cycling daarbij zul je je kans op vetmassa gainen nog meer verkleinen.
Moet nog meer experimenteren. Eerst even naar een normaal gewicht terug.
Er zit natuurlijk bij natty bodybuilders wel verschil vergeleken met assisted.

Moet nog meer experimenteren. Eerst even naar een normaal gewicht terug.
Er zit natuurlijk bij natty bodybuilders wel verschil vergeleken met assisted.

klopt, ik gebruik dan momenteel sarms echter had ik voordat ik dit deed hier ook geen problemen mee. heb altijd al gebulkd rond 5000 en ik werd niet echt veel dikker, ik blijf ook altijd cardio doen in de bulk om overbodig vettoename te voorkomen

uiteraard moet je doen waar je jezelf goed bij voelt daar gaat het om. belangrijkste tip die ik je kan geven is experimenteer met je macronutrienten, op mijn studie heb ik toch wel ondervonden dat mensen altijd anders reageren op bepaalde dingen, kost even tijd maar uiteindelijk zul je hier profijt van hebben.

mijn eigen voorbeeld ;

ik moet mijn koolhydraat inname extreme hoog houden, vetten niet te hoog, als ik in kracht en gewicht aan wil komen vetten stuk hoger.

probeer anders is iets van intermittent fasting in de bulk mits je je kcal inname in 8 uur kan behalen, ik heb dit zelf alleen nog maar in de cut gedaan omdat ik het in 8 uur niet red zoveel te eten voor bulk. in de cut kon ik mijn kcal hoger houden dan wanneer ik geen if deed en heb toch hetzelfde resultaat behaald.

• #4.040
Oh, leg uit?! Toch die cycle in gedachten? :D
Ja, ben al begonnen... ;)
klopt, ik gebruik dan momenteel sarms echter had ik voordat ik dit deed hier ook geen problemen mee. heb altijd al gebulkd rond 5000 en ik werd niet echt veel dikker, ik blijf ook altijd cardio doen in de bulk om overbodig vettoename te voorkomen

uiteraard moet je doen waar je jezelf goed bij voelt daar gaat het om. belangrijkste tip die ik je kan geven is experimenteer met je macronutrienten, op mijn studie heb ik toch wel ondervonden dat mensen altijd anders reageren op bepaalde dingen, kost even tijd maar uiteindelijk zul je hier profijt van hebben.

mijn eigen voorbeeld ;

ik moet mijn koolhydraat inname extreme hoog houden, vetten niet te hoog, als ik in kracht en gewicht aan wil komen vetten stuk hoger.

probeer anders is iets van intermittent fasting in de bulk mits je je kcal inname in 8 uur kan behalen, ik heb dit zelf alleen nog maar in de cut gedaan omdat ik het in 8 uur niet red zoveel te eten voor bulk. in de cut kon ik mijn kcal hoger houden dan wanneer ik geen if deed en heb toch hetzelfde resultaat behaald.
Ik ga wel het een en ander proberen. Vanaf nu iets minder vet en meer koolhydraten.
IF doe ik al lange tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven