XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik hou wijselijk mijn mond, maar ik ben "vetvrees-Marvin":marvin:

Jongens, nemen jullie bij het oordeel wel zijn leeftijd in overweging?

Hoelang duurt je bulk momenteel?

Kijk, dat zijn mooie berichten man. Die bulk bevalt dus wel? Post binnenkort weer eens een foto...niet van je behaarde benen, maar van je torso *nohomo*

Ik begin steeds kleiner/smaller te worden naar mijn gevoel...dat smaller is niet erg, zo lang het maar rond de midsection is. Maar ik heb niet het gevoel dat ik aan het groeien ben. Komt natuurlijk omdat ik flink onder onderhoud eet. Dan heb je ook gewoon geen groeipotentieel. Ben benieuwd, mocht ik straks op gewenst gewicht zitten, hoe/of ik zou groeien als ik iets boven onderhoud ga zitten.

waarom zou je zolaag gaan zitten, 1m93 97kg is niet overdreven zwaar in mijn ogen, aangezien ik ook weet welke dingen je gebruikt zou ik gewoon elke ochtend cardio doen en daarnaast op onderhoud eten. als je spiermassa verliest word het vet verliezen alleen maar lastiger. ik ben zelf toen goed afgevalleen en toch flink in gewicht aangekomen dus ik denk zeker dat jou dat lukt met onderhoud of misschien 300 eronder. het duurt iets langer om op je gewenste vet% te komen maar dit is wel effectiever als je het bekijkt over een jaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.010
Ik zit te denken om de bulk af te breken en weer te gaan cutten. Vind de look helemaal niets.

in December ga je niet cutten meneer Rook :p

Ik zit te denken om de bulk af te breken en weer te gaan cutten. Vind de look helemaal niets.

geen goed idee naar mijn mening, droog zijn is leuk maar doe dan iniedergeval een lean bulk waarbij je onder 12% bodyfat blijft.

de kracht en massagainz zullen je in de zomer na de cut veel profijt brengen

• #4.015
in December ga je niet cutten meneer Rook :p
Dat zullen we dan nog wel eens zien! :)
geen goed idee naar mijn mening, droog zijn is leuk maar doe dan iniedergeval een lean bulk waarbij je onder 12% bodyfat blijft.

de kracht en massagainz zullen je in de zomer na de cut veel profijt brengen
dit was een leanbulk. Ik word gewoon heel snel vet. Altijd al zo geweest.
OFNIEDAN!
Lekker doen waar jij je goed bij voelt...Als je je drogere look fijner vindt, dan ga je gewoon weer cutten. Dat laat weer zien wat een discipline jij hebt :thumb:
Vind de droge look beter.
Net voor het eerst weer gaan hardlopen i.p.v. sprint. Even verandering.

Dat zullen we dan nog wel eens zien! :)

dit was een leanbulk. Ik word gewoon heel snel vet. Altijd al zo geweest.

OFNIEDAN!

Vind de droge look beter.
Net voor het eerst weer gaan hardlopen i.p.v. sprint. Even verandering.
Kent je eigen lichaam het beste maar denk je niet onderhoud overschat te hebben?
Iets lager in kcals maar net boven onderhoud zou je evt nog kunnen proberen.

Verder snap ik het wel als je na zo’n lange cut gewoon een droge look wil hebben.
Hoewel ik het er nog steeds totaal niet vet uit vind zien met de spiermassa die je hebt.

• #4.019
Dat doet zowat iedereen op DBB..het gros denkt minimaal een onderhoud van 4000kcals te hebben:roflol:
Heb denk ik geen fout gemaakt. Als ik 2800 kcal eet dan gebeurd er niets en blijf ik op gewicht. Zodra ik over de 3000 kcal ga word ik al vetter (en ook iets voller en gespierder).

Denk het niet. Ben maar 400 kcal hoger gaan zitten en kwam ook niet meer dan een halve kilo per week aan.
Dat is wel het beste..wat denk je dat je vetpercentage nu is?

Persoonlijk vind ik 2kg per maand eigenlijk nog best veel..de kans dat de ratio vet:spier meer ten gunste van vet is is gewoon erg groot..naturel op jouw niveau..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven