- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Goed hoor. PR’s all over the place.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed hoor. PR’s all over the place.

Jij vindt waarschijnlijk hetzelfde als ik. Te vet...Ik hou wijselijk mijn mond, maar ik ben "vetvrees-Marvin"![]()
Ik ben ouder.Jongens, nemen jullie bij het oordeel wel zijn leeftijd in overweging?

1,5 maand.
Kijk, dat zijn mooie berichten man. Die bulk bevalt dus wel? Post binnenkort weer eens een foto...niet van je behaarde benen, maar van je torso *nohomo*
Ik begin steeds kleiner/smaller te worden naar mijn gevoel...dat smaller is niet erg, zo lang het maar rond de midsection is. Maar ik heb niet het gevoel dat ik aan het groeien ben. Komt natuurlijk omdat ik flink onder onderhoud eet. Dan heb je ook gewoon geen groeipotentieel. Ben benieuwd, mocht ik straks op gewenst gewicht zitten, hoe/of ik zou groeien als ik iets boven onderhoud ga zitten.
Ik zit te denken om de bulk af te breken en weer te gaan cutten. Vind de look helemaal niets.
The struggle is real!Ik zit te denken om de bulk af te breken en weer te gaan cutten. Vind de look helemaal niets.
Ik zit te denken om de bulk af te breken en weer te gaan cutten. Vind de look helemaal niets.
Dat zullen we dan nog wel eens zien!

dit was een leanbulk. Ik word gewoon heel snel vet. Altijd al zo geweest.geen goed idee naar mijn mening, droog zijn is leuk maar doe dan iniedergeval een lean bulk waarbij je onder 12% bodyfat blijft.
de kracht en massagainz zullen je in de zomer na de cut veel profijt brengen
OFNIEDAN!
Vind de droge look beter.Lekker doen waar jij je goed bij voelt...Als je je drogere look fijner vindt, dan ga je gewoon weer cutten. Dat laat weer zien wat een discipline jij hebt![]()
Kent je eigen lichaam het beste maar denk je niet onderhoud overschat te hebben?Dat zullen we dan nog wel eens zien!
dit was een leanbulk. Ik word gewoon heel snel vet. Altijd al zo geweest.
OFNIEDAN!
Vind de droge look beter.
Net voor het eerst weer gaan hardlopen i.p.v. sprint. Even verandering.
Denk het niet. Ben maar 400 kcal hoger gaan zitten en kwam ook niet meer dan een halve kilo per week aan.Kent je eigen lichaam het beste maar denk je niet onderhoud overschat te hebben?
Dat doet zowat iedereen op DBB..het gros denkt minimaal een onderhoud van 4000kcals te hebbenKent je eigen lichaam het beste maar denk je niet onderhoud overschat te hebben?

Heb denk ik geen fout gemaakt. Als ik 2800 kcal eet dan gebeurd er niets en blijf ik op gewicht. Zodra ik over de 3000 kcal ga word ik al vetter (en ook iets voller en gespierder).Dat doet zowat iedereen op DBB..het gros denkt minimaal een onderhoud van 4000kcals te hebben![]()
Dat is wel het beste..wat denk je dat je vetpercentage nu is?Denk het niet. Ben maar 400 kcal hoger gaan zitten en kwam ook niet meer dan een halve kilo per week aan.