AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het lijkt wel of ik me in mijn eigen log bevind hier..:o

Ja, ben al begonnen... ;)

Ik ga wel het een en ander proberen. Vanaf nu iets minder vet en meer koolhydraten.
IF doe ik al lange tijd.

ik heb zelf het gevoel dat vooral mensen met een snel metabolisme goed op koolhydraten gaan, als ik het vanuit mijn omgeving en eigen ervaring bekijk, de meesten die wat meer de 'ecto' bouw hebben waaronder ik zelf gaan beter op hoge koolhydraten , vetten 1g/kg lichaamsgewicht, is natuurlijk niet echt onderbouwd door feiten maar dat is puur mijn mening.

ik heb zelf het gevoel dat vooral mensen met een snel metabolisme goed op koolhydraten gaan, als ik het vanuit mijn omgeving en eigen ervaring bekijk, de meesten die wat meer de 'ecto' bouw hebben waaronder ik zelf gaan beter op hoge koolhydraten , vetten 1g/kg lichaamsgewicht, is natuurlijk niet echt onderbouwd door feiten maar dat is puur mijn mening.
Hier kan ik me deels wel in vinden..

Ik zelf ben geen ecto en reageer dus niet goed op veel carbs. Als ecto kom je vaak ook wel beter weg met veel carbs.

Zelf gooi ik het liefst mijn vetten vrij lag (50-60g). Eiwitten hoog (2.5xVVM) en rest carbs (beetje moderate)

Een hoop struggles en fat shaming hier.... :D Je moet gewoon doen wat jij prettig vind natuurlijk. Aan de andere kant, mij zou het nu in het winter seizoen iets minder boeien :)

Ik heb het idee dat de bron (KH of vet) minder uitmaakt dan het aantal calorieen. Maar ook niet onderbouwd :p

Ik zou zelf nog niet in deze maand een cut starten, gewoon nog heel even doortrekken tot na de feestdagen en dan vol die cut weer in! Wat voor mega verschil gaan die twee weken nog maken?

Ik zou zelf nog niet in deze maand een cut starten, gewoon nog heel even doortrekken tot na de feestdagen en dan vol die cut weer in! Wat voor mega verschil gaan die twee weken nog maken?
Dit! Gewoon even lekker genieten van de kerst ook. Ik vind niet eens dat je er "vet" uit ziet. Het is bovendien winter en je draagt nu waarschijnlijk de meeste tijd een trui, dus niemand die het ziet! Ik knal mijn bulk nu ook lekker door, zeker nu ik (net zoals jij) lekker gains aan het maken ben.

Dit! Gewoon even lekker genieten van de kerst ook. Ik vind niet eens dat je er "vet" uit ziet. Het is bovendien winter en je draagt nu waarschijnlijk de meeste tijd een trui, dus niemand die het ziet! Ik knal mijn bulk nu ook lekker door, zeker nu ik (net zoals jij) lekker gains aan het maken ben.

Ja die gains en PR's zijn ook gewoon lekker, maar ik snap je ook wel hoor Race.......niet dat ik je vet vind, maar het is en blijft toch je eigen gevoel. Ik herken het, zie ook vervelende vetrandjes bij mezelf opkomen........

Ik ook niet:marvin:

Gewoon een beetje Marvinnen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.052
Een hoop struggles en fat shaming hier.... :D Je moet gewoon doen wat jij prettig vind natuurlijk. Aan de andere kant, mij zou het nu in het winter seizoen iets minder boeien :)
Het boeit mij wel, zelfs in de winter... :treuren:
Ik heb het idee dat de bron (KH of vet) minder uitmaakt dan het aantal calorieen. Maar ook niet onderbouwd :p
Gooi beiden iets naar beneden en de eiwitten wat omhoog.
wat voor een verschil 2 weken maakt? Een hele kilo extra vet in mijn geval. :rolleyes:
Niet vet? Hmmmm...
Voor de bulk:
upload_2017-12-18_10-43-26.png

Ja die gains en PR's zijn ook gewoon lekker, maar ik snap je ook wel hoor Race.......niet dat ik je vet vind, maar het is en blijft toch je eigen gevoel. Ik herken het, zie ook vervelende vetrandjes bij mezelf opkomen........
Idd... overal vetribbels, ook al bij mijn pecs.
Ik ook niet:marvin:

Gewoon een beetje Marvinnen...
De oplossing voor de feestdagen. Met kerst 8000 kcal en de rest van de week 200 kcal per dag...:rolleyes: :D

Het boeit mij wel, zelfs in de winter... :treuren:

Voor de bulk:
upload_2017-12-18_10-43-26.png

Idd... overal vetribbels, ook al bij mijn pecs.

Ik herken dat wel hoor. Men zegt tegen mij ook, "kan jou het nou schelen tijdens de wintermaanden?" Nou kan me genoeg schelen! We zien het zelf in de spiegel toch?

En die vetribbels...dat vind ik dan wel echt heel erg meevallen hoor Rook! Is het niet ook nog los vel? Je moet niet vergeten dat je extreem bent afgevallen...Dus wellicht zit er bijna geen vet onder?

P.s. Ik neem aan dat dit gewoon ontspannen is?

• #4.056
  • #4.058
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven