XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
JIJ bent lekker bezig, maar junior laat nu wel gainz liggen :)

Ahem.... had het over de training, niet over het latere deel van de discussie :o

Vandaag weer op het fietsje Race?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.245
Oh nog maar een weekje op 2500, dan kan het zeker gewoon nog komen........easy does it!

• #4.249
Zo snel al dat je terugvalt in kracht? Misschien ook iets meer spelen met meal-timing om zo op het juiste moment de meeste energie te hebben? Of zou dat alleen maar onzin zijn?

• #4.251
Zo snel al dat je terugvalt in kracht? Misschien ook iets meer spelen met meal-timing om zo op het juiste moment de meeste energie te hebben? Of zou dat alleen maar onzin zijn?
Ik val niet echt terug maar er zit wel al een klein dipje in de power. Mealtiming doe ik zoveel mogelijk.

Ik val niet echt terug maar er zit wel al een klein dipje in de power. Mealtiming doe ik zoveel mogelijk.

Maar bedoel je dat je dan per oefening echt merkt dat je kracht verliest of is het zo dat je gedurende de training eerder leeg bent? Laatste kon ik namelijk gister ook wel enigzins merken........

• #4.253
Maar bedoel je dat je dan per oefening echt merkt dat je kracht verliest of is het zo dat je gedurende de training eerder leeg bent? Laatste kon ik namelijk gister ook wel enigzins merken........
Dat inderdaad. Minder reps in de latere sets.

mooie training weer, doe je eigenlijk bewust veel bodyweight zoals de rows of doe je dit uit gebrek aan materiaal?

• #4.256
mooie training weer, doe je eigenlijk bewust veel bodyweight zoals de rows of doe je dit uit gebrek aan materiaal?
Soms doe ik db rows in het weekend, die log ik alleen niet. Ik vind de bodyweight rows lekker aanvoelen en ik kan de contractie beter vasthouden.

Soms doe ik db rows in het weekend, die log ik alleen niet. Ik vind de bodyweight rows lekker aanvoelen en ik kan de contractie beter vasthouden.

heb deze zelf eigenlijk nooit of nauwelijks gedaan, misschien iets om aan te werken meer bodyweight oefeningen. deed eerst altijd wel pullups die wil ik er zeker weer in gooien. zal die rows ook eens een kans geven

• #4.258
heb deze zelf eigenlijk nooit of nauwelijks gedaan, misschien iets om aan te werken meer bodyweight oefeningen. deed eerst altijd wel pullups die wil ik er zeker weer in gooien. zal die rows ook eens een kans geven
Die zijn wel lekker hoor. Ik gebruik een trx, ga zo vlak mogelijk met de vloer en draai de handvaten zo dat het palms up is. Flink knijpen bij de contractie. Langzaam zakken en zoveel mogelijk met de rug werken. Ik heb daarmee meer controle dan met de DB row.

Die zijn wel lekker hoor. Ik gebruik een trx, ga zo vlak mogelijk met de vloer en draai de handvaten zo dat het palms up is. Flink knijpen bij de contractie. Langzaam zakken en zoveel mogelijk met de rug werken. Ik heb daarmee meer controle dan met de DB row.

klinkt idd een als een leuke aanvulling

• #4.260
Training 05-01-2018 borst, biceps, triceps, benen

BP annihilation!
10x50kg
5x70kg
6x82,5kg
6x80kg
5x77,5kg
6x75kg
Dropset 5x70kg
Dropset 5x65kg
Dropset 5x60kg
Dropset 8x50kg pecs are killed by death...:D

Chin Up weighted (no more staggered sets)
7xBW+10kg
6xBW+10kg
6xBW+10kg
Dropset 8xBW

Skull Over
10x42,5kg
8x42,5kg
6x42,5kg nog dood van de BP...:o

Barbell Curl
10x42,5kg
10x42,5kg
10x42,5kg
Dropset 10x33kg

Triceps Dips weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg Erg zwaar en moeizaam
Dropset 10xBW ....op

Hamstring Curls
10x65kg
8x65kg
7x65kg

Sissy Squats & Leg Extensions
14xBW+20kg SissySquat
15x75kg Leg Extension
12xBW+20kg SissySquat
15x75kg Leg Extension

Tijd 62 min. En helemaal kapot...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven