- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat maar lekker liggen zou hij zeggen.JIJ bent lekker bezig, mar junior laat nu wel gainz liggen![]()
Het is me er eentje.

VIEZE WOORDENIk bedoelde in je verbranding
Seks ~500kcals/uur = 16.66667kcals/2min

Nee, vandaag niet. Vanmiddag KT. Borst, armen en benen. Nooit cardio voor de KT. Morgen nog een KT en dan zondag weer cardio (hardlopen).
Nee, vandaag niet. Vanmiddag KT. Borst, armen en benen. Nooit cardio voor de KT. Morgen nog een KT en dan zondag weer cardio (hardlopen).
Weeg trouwens nog steeds 74,4kg (?!)
Nog niet weer voor de spiegel gestaan eigenlijk. Merk zelf nog geen verschil na 1 weekje 2500 kcal. Kan nog komen.
Inderdaad, ga nu niet direct verlagen. Lijkt me niet wenselijk. Merk al wel dat mijn kracht iets terugzakt.Oh nog maar een weekje op 2500, dan kan het zeker gewoon nog komen........easy does it!

Ik val niet echt terug maar er zit wel al een klein dipje in de power. Mealtiming doe ik zoveel mogelijk.Zo snel al dat je terugvalt in kracht? Misschien ook iets meer spelen met meal-timing om zo op het juiste moment de meeste energie te hebben? Of zou dat alleen maar onzin zijn?
Ik val niet echt terug maar er zit wel al een klein dipje in de power. Mealtiming doe ik zoveel mogelijk.
Dat inderdaad. Minder reps in de latere sets.Maar bedoel je dat je dan per oefening echt merkt dat je kracht verliest of is het zo dat je gedurende de training eerder leeg bent? Laatste kon ik namelijk gister ook wel enigzins merken........
Soms doe ik db rows in het weekend, die log ik alleen niet. Ik vind de bodyweight rows lekker aanvoelen en ik kan de contractie beter vasthouden.mooie training weer, doe je eigenlijk bewust veel bodyweight zoals de rows of doe je dit uit gebrek aan materiaal?
Soms doe ik db rows in het weekend, die log ik alleen niet. Ik vind de bodyweight rows lekker aanvoelen en ik kan de contractie beter vasthouden.
Die zijn wel lekker hoor. Ik gebruik een trx, ga zo vlak mogelijk met de vloer en draai de handvaten zo dat het palms up is. Flink knijpen bij de contractie. Langzaam zakken en zoveel mogelijk met de rug werken. Ik heb daarmee meer controle dan met de DB row.heb deze zelf eigenlijk nooit of nauwelijks gedaan, misschien iets om aan te werken meer bodyweight oefeningen. deed eerst altijd wel pullups die wil ik er zeker weer in gooien. zal die rows ook eens een kans geven
Die zijn wel lekker hoor. Ik gebruik een trx, ga zo vlak mogelijk met de vloer en draai de handvaten zo dat het palms up is. Flink knijpen bij de contractie. Langzaam zakken en zoveel mogelijk met de rug werken. Ik heb daarmee meer controle dan met de DB row.