Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Viel wel even tegen. Gewone sets met maar 1 min. rust i.p.v. staggered sets. Ben even gestopt met de staggered sets omdat er geen echte vooruitgang meer in zat.
Soms breek je meer af dan je opbouwt. Kost ook veel energie.Thanks. Viel wel even tegen. Gewone sets met maar 1 min. rust i.p.v. staggered sets. Ben even gestopt met de staggered sets omdat er geen echte vooruitgang meer in zat.
Soms breek je meer af dan je opbouwt. Kost ook veel energie.
In deze training misschien maar ik pak de benen altijd 2x per week en de triceps afwisselend 1x en 2x per week. Daarnaast ook op de andere dagen nog deadlift 2x per week, ook gedeeltelijk benen eigenlijk.Ongeveer evenveel setjes voor de triceps als voor de benen
In de spiegel heb ik niet echt spiergroepen die achterlopen. Qua kracht misschien de hamstrings en onderrug.wat zijn volgens jou je achterlopende spiergroepen?
Zal maar voorzichtig beginnen.
Thanks Boss, voel ze ook goed deze ochtend.Volle borsten Rook
haha je tri's waren al verzuurt bij je benchen![]()

Dat je door meer te doen je niet perse meer bereikt maar enkel je energie om te herstellen vertraagd.
Stukje spinazietaart van 300 gram. 800 kcal!!Wel lekker...
![]()
Thanks.mooie gewichten weer, 10kg pullups ook lekker.
skull over bedoel je hiermee een combinatie van een pullover en een skullcrusher of hoe moet ik dit zien?
Het leed is geleden. 10km hardlopen. 4:57 gemiddelde per kilometer. Ruim 12km p/uur. Niet slecht.

Zelfspot is goed voor je karakter...