Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere knaltraining. Nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
Ongeveer evenveel setjes voor de triceps als voor de benen :rolleyes:

Niet lullig bedoelt maar ik zie in je routine veel
Verbeterpunten.. wat zijn volgens jou je achterlopende spiergroepen?

• #4.266
Ongeveer evenveel setjes voor de triceps als voor de benen
In deze training misschien maar ik pak de benen altijd 2x per week en de triceps afwisselend 1x en 2x per week. Daarnaast ook op de andere dagen nog deadlift 2x per week, ook gedeeltelijk benen eigenlijk.

• #4.268
Zometeen even PT spelen voor 2 kennissen die goede voornemens hebben. Even flink aanpakken dan is de lol er zo weer af. :D Zal maar voorzichtig beginnen.
Zelf pak ik even een circuitje voor de schouders en de core even flink aanpakken + deadlift nadat ik die twee weggejaagd heb. :D

Volle borsten Rook :p
haha je tri's waren al verzuurt bij je benchen ;)

• #4.272
Net een lekkere core training gedaan met als extra myo reps voor seated side lateral raises en reverse flyes. Nog even wat calves en shrugs gedaan omdat het kan. Genoeg zo voor een rustdag. Toch nog +450 kcal.

• #4.273
Stukje spinazietaart van 300 gram. 800 kcal!! :eek: Wel lekker... :D

mooie gewichten weer, 10kg pullups ook lekker.

skull over bedoel je hiermee een combinatie van een pullover en een skullcrusher of hoe moet ik dit zien?

• #4.276
mooie gewichten weer, 10kg pullups ook lekker.

skull over bedoel je hiermee een combinatie van een pullover en een skullcrusher of hoe moet ik dit zien?
Thanks.
Precies, combi tussen beiden. Armen schuin naar achteren (zodat er al spanning op de triceps staat) en beginnen aan een pull over, langzaam overgaan in een skullcrusher maar dan achter je hoofd en flink laten zakken.

• #4.277
Zo even een kilometer of 10 hardlopen.

• #4.278
Het leed is geleden. 10km hardlopen. 4:57 gemiddelde per kilometer. Ruim 12km p/uur. Niet slecht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven