- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Alhoewel je wel droog blijft onder de tram.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alhoewel je wel droog blijft onder de tram.

Thanks, dat dacht ik ook. Voel m'n schouders in ieder geval wel vandaag en dat is niet altijd zo.
Jij wel droog...Ik gelukkig geheel droog op de fiets vandaag!
Maarre lekkere training weer man!
Vanmiddag komt er weer een nieuwe lading aan zag ik al op buienradar. 

Jij wel droog...Vanmiddag komt er weer een nieuwe lading aan zag ik al op buienradar.
![]()

Thanks, dat dacht ik ook. Voel m'n schouders in ieder geval wel vandaag en dat is niet altijd zo.
Niet helemaal. Ik doe afwisselend dit:
Wel redelijk pittig maar ik doe dit al meer dan een jaar. Alles went ("behalve een vent" zegt mijn vrouw dan altijdDat is een pittig schema Rook....knap dat je dat aankan![]()
).Pff, flink wat (functionele) cardio hoor! Kun je in ieder geval wat meer etencardio
1x hardlopen
2x 37km fietsen
7x 7km per dag wandelen

Jij snapt dat als geen ander. Ik kan echt geen 1700 kcal eten en dan normaal leven. Ik ga voor minimaal 2500 kcal, dan maar wat meer bewegen.Pff, flink wat (functionele) cardio hoor! Kun je in ieder geval wat meer eten![]()
Pff, flink wat (functionele) cardio hoor! Kun je in ieder geval wat meer eten![]()
niet eens meegerekend...En dan is alle vrijwillige cardioniet eens meegerekend...
Nog niet eens inderdaad!Thanks Ron, ik doe mijn best al gaat het niet gemakkelijk.
Bij mij wisselt dat enorm..soms denk ik: "ik beweeg wel wat meer", maar heb ook zeker dagen dat ik denk: "f**k it, ik eet wel wat minder"Jij snapt dat als geen ander. Ik kan echt geen 1700 kcal eten en dan normaal leven. Ik ga voor minimaal 2500 kcal, dan maar wat meer bewegen.
En dan is alle vrijwillige cardioniet eens meegerekend...
Die twee minuten kun je toch moeilijk meerekenen

Twee minuten is toch gemakkelijk meerekenen? HBO toch?

Ik bedoelde in je verbrandingTwee minuten is toch gemakkelijk meerekenen? HBO toch?![]()

Ohw, O.K.Ik bedoelde in je verbranding
Seks ~500kcals/uur = 16.66667kcals/2min