AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat zijn er ook veel vervelende pesters op de scholen.
En de leerkrachten zien niets, natuurlijk.

Ik vind je redelijk kalm reageren. Ik had al een tik uitgedeeld.

Dit is niet handig om te doen. Ik zal mijn kinderen zo hard straffen als ik hoor dat ze pesten dat ze het nooit meer durven doen.
Maar als iemand anders mijn kind gaat straffen (zeker fysiek) dan gaat diegene het ziekenhuis in. En zo zijn er nog vele vaders met mij denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.462
Dat wordt winterbanden op je fiets inderdaad!
In nederland kun je tegenwoordig beter met de waterfiets gaan.
Dit is niet handig om te doen. Ik zal mijn kinderen zo hard straffen als ik hoor dat ze pesten dat ze het nooit meer durven doen.
Maar als iemand anders mijn kind gaat straffen (zeker fysiek) dan gaat diegene het ziekenhuis in. En zo zijn er nog vele vaders met mij denk ik zo.
is inderdaad een moeilijk iets alhoewel sommige ouders alles goedpraten als het hun kinderen betreft. Ik doe het liever zonder fysiek geweld maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen zich vergrijpen aan brutale en niets ontziende pubers tegenwoordig.

In nederland kun je tegenwoordig beter met de waterfiets gaan.

is inderdaad een moeilijk iets alhoewel sommige ouders alles goedpraten als het hun kinderen betreft. Ik doe het liever zonder fysiek geweld maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen zich vergrijpen aan brutale en niets ontziende pubers tegenwoordig.
Ik snap het ook zeker wel, maar het zal hoogstwaarschijnlijk rot aflopen op welke manier dan ook.

Jong, jonge, wat een zielig testosteronbommetje. Doe normaal zeg, je hebt het over kinderen van 13-15 jaar.
Nee, Rook loste dat een stuk beter op.

Jong, jonge, wat een zielig testosteronbommetje. Doe normaal zeg, je hebt het over kinderen van 13-15 jaar.

Ik was toevallig online dus hier kan ik meteen op reageren. Leg eens uit hoe ik mijn post bedoel want het is alles behalve testosteron-bom. Ik geef namelijk aan dat alle ouders GEEN kinderen moeten slaan.
Ben jij 16?

• #4.466
Maar als iemand anders mijn kind gaat straffen (zeker fysiek) dan gaat diegene het ziekenhuis in.
Dat is wel heel kort door de bocht. Bij een tik zou ik het alsnog eerst met woorden af proberen te handelen en me afvragen wat er gebeurd is. Wat jij daar zegt is precies het probleem waar op school zoveel leraren bang voor zijn. Waarom denk je dat ze bijna niet meer ingrijpen?
Ik snap het ook zeker wel, maar het zal hoogstwaarschijnlijk rot aflopen op welke manier dan ook.
Dat hoeft niet.
Ik denk dat @grenzlooz gewoon even reageert vanuit zijn onderbuik. Eerste reactie is niet altijd de beste. Even nadenken is altijd beter.
Ik was toevallig online dus hier kan ik meteen op reageren. Leg eens uit hoe ik mijn post bedoel want het is alles behalve testosteron-bom. Ik geef namelijk aan dat alle ouders GEEN kinderen moeten slaan.
Ben jij 16?
Natuurlijk moet je niet slaan maar dat geldt natuurlijk niet alleen als het kinderen betreft, ook volwassenen hoor je niet te slaan.
Als mijn kind door iemand wordt geslagen dan ga ik eerst in gesprek als dat kan. Als mijn kind total loss wordt geslagen dan zal ik de politie erbij halen en misschien zou ik in de hitte van het moment een verkeerde beslissing maken en er op los slaan maar goedkeuren doe ik het zeker niet.

Laatst bewerkt:
Vechten is vaak een teken van onmacht...
zeker wanneer praten niet meer helpt...
dan beginnen mensen te schreeuwen
en als dat niet meer helpt wordt er gevochten......tja....triest...ofniedan? :)

• #4.469
Net even een eindje gaan wandelen. Het lijkt armageddon wel! De vijver waar ik altijd langs loop was voorzien van echte golven. Plekken waar ik gewoon niet meer vooruitkwam. Paarden en pony's die overal los op straat liepen. Overal autoalarmen, vuilnis, ontwortelde bomen, etc, ect... :eek:
Airco hier op het dak is ook omgewaaid. :(

Ow en gelijk al weer veel onkosten...balen Rook :(

moet je vandaag ook weer fietsen? dat zal pittig worden met deze wind als je tegenwind hebt.

Vandaag gewoon met de auto... gelukkig! :D
Hopen dat het met de wind snel zal minderen.

ik zal me er vanmiddag ook eens aan wagen, gelukkig hoef ik maar ongeveer 1km te fietsen, in het weekend bij mijn ouders moet ik wel zo'n 13km fietsen heen en terug hoop dat het dan over is

• #4.475
Ben jij 16?

Iemand die jouw kind straft gaat meteen het ziekenhuis in lees ik, dat vind ik een heel primitieve reactie.
En nee, ben verre van 16 .....

Dat is wel heel kort door de bocht. Bij een tik zou ik het alsnog eerst met woorden af proberen te handelen en me afvragen wat er gebeurd is. Wat jij daar zegt is precies het probleem waar op school zoveel leraren bang voor zijn. Waarom denk je dat ze bijna niet meer ingrijpen?

Dat hoeft niet.

Ik denk dat @grenzlooz gewoon even reageert vanuit zijn onderbuik. Eerste reactie is niet altijd de beste. Even nadenken is altijd beter.

Natuurlijk moet je niet slaan maar dat geldt natuurlijk niet alleen als het kinderen betreft, ook volwassenen hoor je niet te slaan.
Als mijn kind door iemand wordt geslagen dan ga ik eerst in gesprek als dat kan. Als mijn kind total loss wordt geslagen dan zal ik de politie erbij halen en misschien zou ik in de hitte van het moment een verkeerde beslissing maken en er op los slaan maar goedkeuren doe ik het zeker niet.
Tot nu toe werd er alleen gedreigd (via een app) dat er iemand een afstraffing zou krijgen door een paar 13-15 jarigen en hoefde er ook niet hardhandig ingegrepen te worden, maar wel met duidelijke taal, wat volgens mij precies ook gebeurd is.

Als ik in jou situatie had gezeten en op school dan was mijn hand wel ergens tegenaan gekomen.
Puur de situatie. Maar je hebt gelijk als je zegt dat dit niet kan.

• #4.479
Als ik in jou situatie had gezeten en op school dan was mijn hand wel ergens tegenaan gekomen.
Puur de situatie. Maar je hebt gelijk als je zegt dat dit niet kan.
Ik moet dat echt afkeuren. Je bent geen hersenloos dier en de keuze om jezelf te laten gaan maak je zelf. Verdedigend is het een ander verhaal maar er moet heel wat gebeuren voordat ik een kind of puber in elkaar ga slaan.

Ik moet dat echt afkeuren. Je bent geen hersenloos dier en de keuze om jezelf te laten gaan maak je zelf. Verdedigend is het een ander verhaal maar er moet heel wat gebeuren voordat ik een kind of puber in elkaar ga slaan.

ik wil je wel ff uitlokken hoor, voor deze keer valt 21 nog onder kind :D.,

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven