Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Redelijk pittig inderaad, alhoewel... als ik het vergelijk en sommige mensen hun log zie dan stelt het allemaal niet zoveel voor volgens mij.
De show er omheen boeit me eigenlijk niet zoveel.
Ben zelf niet zo'n fan van Bellator. Vind EFC nog wel geinig om naar te kijken...En UFC blijft toch mijn favoriet, maar komt denk ik ook gewoon door de show eromheen (beetje over the top!)
We hebben met UFC220 best een goede in het vooruitzicht 
Nee, het gaat ook eigenlijk gewoon om het bloed...toch?We hebben met UFC220 best een goede in het vooruitzicht
![]()
mcgregor is in mijn ogen gewoon een sukkel die alleen maar bullshit lult en zijn belt niet eens durft te defenden omdat die weet dat nurgamedov hem de hele kooi laat zien.
Het is echter wel een sukkel die een miljoenmiljard euro voor UFC (en zichzelf) heeft opgeleverd, dus wat dat betreft het met zijn gekke gedrag wel heel slim gespeeld heeft. Verder heeft 'ie toch ook wel een aantal leuke potten laten zien, maar is heel erg naast zijn schoenen gaan lopen. Ik stoor me er niet aan...
Alweer bijna shredded?
Begint te komen, mooi dun middeltje alweer.

Ik ook!! Het is afzien helaas.
Idem. Mijn buik is weer een rommeltje, als ik het vel even strak trek met m'n vingers dan zie ik alle abs...

Beter van niet kerel. Ik doe het nu op 2500 kcal p/dag.

Als je een paar jaar met 20-30 kg teveel hebt rondgelopen, ben ik bang dat de huid toch permanent te ruim zit....Ik ook!! Het is afzien helaas.
Idem. Mijn buik is weer een rommeltje, als ik het vel even strak trek met m'n vingers dan zie ik alle abs...![]()
Dat willen we niet horen Neet!Als je een paar jaar met 20-30 kg teveel hebt rondgelopen, ben ik bang dat de huid toch permanent te ruim zit....

Ik ook!! Het is afzien helaas.
Idem. Mijn buik is weer een rommeltje, als ik het vel even strak trek met m'n vingers dan zie ik alle abs...
Beter van niet kerel. Ik doe het nu op 2500 kcal p/dag.

Als je een paar jaar met 20-30 kg teveel hebt rondgelopen, ben ik bang dat de huid toch permanent te ruim zit....

Af en toe ga ik even boven mijn onderhoud zitten en dan komt er daarna weer beweging in.Ik zit al maaaaaanden tussen de 1800 en 2400...Ik kan op de een of andere manier effe geen gulden middenweg meer vinden. Dat is best irritant.
Dat kan wel zijn, maar nog een schepje op het cutten gooien om die laatste buik en lovehandle rolletjes weg te krijgen, en nog een, gaat je al helemaal niet helpen.
Eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd