- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Oei! Hoogmoed komt voor de val...ik wil je wel ff uitlokken hoor, voor deze keer valt 21 nog onder kind.,

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei! Hoogmoed komt voor de val...ik wil je wel ff uitlokken hoor, voor deze keer valt 21 nog onder kind.,

Dat ook natuurlijk. Hoofdzaak is dat het opgelost is zonder fysiek geweld. Ik heb daar echt een hekel aan (behalve een goede MMA of kickbox wedstrijd). Ik ben opgegroeid in een harde en redelijk slechte buurt waar het bijna elke dag raak was. Veel vervelende aflopen meegemaakt van straatruzies. Echte winnaars zijn er eigenlijk nooit, behalve in films.haha je hebt het goed opgelost, als je die kinderen wat aan had gedaan kan je nog in de problemen komen ook.
Dat ook natuurlijk. Hoofdzaak is dat het opgelost is zonder fysiek geweld. Ik heb daar echt een hekel aan (behalve een goede MMA of kickbox wedstrijd). Ik ben opgegroeid in een harde en redelijk slechte buurt waar het bijna elke dag raak was. Veel vervelende aflopen meegemaakt van straatruzies. Echte winnaars zijn er eigenlijk nooit, behalve in films.
Kijk ook regelmatig op spike (bellator MMA).heb je wel een punt, hou ook niet echt van ruzie etc. MMA ben ik ook een fan van, deze zaterdag mooie partijen bij ufc 220. ben benieuwd wat n'gannou gaat aanrichten tegenover miocic.
Voor m’n kloten is prima, als je er maar niet tegenaan schopt.

Klopt. Erg veel herhaling maar wel gulzige deelnemers.ja zijn soms nog wel leukere partijen omdat ze zich beide vol willen bewijzen, helaas wel lastig tijdstip en veel herhaling.
Tuurlijk Neet. We knallen gewoon door.
Oldies rule!

Viel wel mee hoor. Beetje hink, stap, sprong met al die takken die overal liggen. Snelste wat ik ooit heb gelopen was 12,9 km in 1 uur, dat is voor de echte mannen verschrikkelijk sloom hoor.
Bedoel je workout...lekker wat tonnen versjouwtViel wel mee hoor. Beetje hink, stap, sprong met al die takken die overal liggen. Snelste wat ik ooit heb gelopen was 12,9 km in 1 uur, dat is voor de echte mannen verschrikkelijk sloom hoor.

Oh, die... Ja, dat is harder zweten dan het hardlopen. Ben na zo’n workout ook helemaal op.
Alles uit de kast in 1 uur netjes manOh, die... Ja, dat is harder zweten dan het hardlopen. Ben na zo’n workout ook helemaal op.

Thanks Boss. High Intensity is king. Trainen is niet kletsen en op je smartphone lopen klieren.