MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.521
Was een grapje...
maar nog een schepje op het cutten gooien om die laatste buik en lovehandle rolletjes weg te krijgen, en nog een, gaat je al helemaal niet helpen.
Dat weet ik. Ik doe dat dan ook niet en @darude0306 maakte ook maar een grapje en deels een uiting van frustratie. :D
Eerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd :(
Jawel hoor, was ook alleen maar een grappige opmerking van @darude0306, tenminste... volgens mij wel..

Wie zijn billen brand..moet op de blaren zitten..

wY0ayUk.jpg

Was een grapje...

Dat weet ik. Ik doe dat dan ook niet en @darude0306 maakte ook maar een grapje en deels een uiting van frustratie. :D

Jawel hoor, was ook alleen maar een grappige opmerking van @darude0306, tenminste... volgens mij wel..
Ja weet ik, ik zit ook maar te dollen :)
Ik snap de frustratie wel hoor. Ben je zo goed en zo lang goed bezig, en dan nog van die rolletjes die niet weg willen.......

Hoe bevallen de powerhooks? Raad je ze andere ook aan?

Dat snap ik, ik wil ze eigenlijk ook alleen gebruiken voor db flat bench presses. Incline of overhead is niet echt een probleem. Het voel dus niet heel vreemd, dan zal ik ze binnenkort bestellen.

• #4.532
Dat snap ik, ik wil ze eigenlijk ook alleen gebruiken voor db flat bench presses. Incline of overhead is niet echt een probleem. Het voel dus niet heel vreemd, dan zal ik ze binnenkort bestellen.
Het voelt niet vreemd, je moet alleen even wennen aan het terughangen van de DB's.

• #4.533
Training 22-01-2018 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
8x40kg
7x50kg
7x50kg
6x50kg
6x50kg
dropset 7x40kg
dropset 11x30kg
dropset 12x20kg

Chin Up Wide
12xBW
10xBW
8xBW

Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 8x7,5kg
dropset 10x5kg

Face Pull
12x35kg
12x35kg
10x35kg

Inverted Row
12xBW
12xBW
11xBW

Hamstring Curl
10x65kg
8x65kg
7x65kg

Quads
17x75kg Leg Extension
16xBW+10kg SissySquat
15x75kg Leg Extension

Tijd 57 min. Junior gaat morgen trainen, hij vroeg er zelf naar... :)

• #4.535
Cardio 23-01-2018
37km fietsen woon/werk

Droog en redelijk lekker. Ik ben blij... :)

• #4.537
Leuk dat Junior weer mee wil trainen, samen trainen is toch net wat leuker denk ik. Vandaag nog beter fietsweer trouwens, het was vanmorgen al 12 graden :)

• #4.540
Leuk dat Junior weer mee wil trainen, samen trainen is toch net wat leuker denk ik. Vandaag nog beter fietsweer trouwens, het was vanmorgen al 12 graden :)
vandaag met de auto... Junior traint niet mee maar hij wil trainen op andere dagen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven