- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
...of een dag meer KT en een dag minder fietsen...Je kan ook een dag minder KT doen en een dag meer gaan fietsen
Beiden even erg. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...of een dag meer KT en een dag minder fietsen...Je kan ook een dag minder KT doen en een dag meer gaan fietsen
Beiden even erg. 
Niet echt voor mijn plezier maar het is nou ook weer niet zo dat ik er een spuughekel aan heb hoor. De winter- en herfstmaanden zijn minder, maar in de zomer met mijn t-shirtje aan dan is het wel lekker.Ok, fietsen doe je dus ook al niet "voor je plezier"? Respect hoor dan dat je je regime zo goed volhoud.

Soms wel, ligt er aan wat er gebeuren moet.Vind je het wel leuker dan werken of het huishouden?![]()
Pwo crap!
Zelfkennis is er welI know.
Dat snap ik ook wel. Als ik heel eerlijk ben dan ben ik liever wat slanker en minder gespierd dan andersom. Denk dat jij hetzelfde hebt.
Dat mag, nog sterker, je hebt ook wel gelijk.
Ik zie dat zelf anders, een beetje body deforming. Ik ben me er wel van bewust maar het voelt niet zo.

Lekker deze goeie vorm onderhouden, en dan kan je ook nog eens lekker eten omdat je het toch wel verbrandtIk zie het gewoon zo: Wat wil ik liever? Oud en gebrekkig worden met een dikke pens en misschien diabetes en allerlei andere aandoeningen of er alles aan doen om het te voorkomen en me daarbij ook een stuk beter voelen en er beter uitzien? Simpel antwoord als me dat 4 uurtjes KT per week kost en 2x naar mijn werk fietsen en 1x hardlopen. Low price to pay.
Goedzo.![]()

Zekers.

heb wel rustdagen hoor. De dagen dat ik naar mijn werk fiets zie ik niet als training.Misschien wat vaker gewoon GEEN SPORT Ooooops
een complete rustdag zal je zeker goed doen ....tis maar een gedachte![]()

Dat is niet mis zeg. Mijn rondje was niet veel langer dan 3 km. Ik merkte dat de GPS van mijn nieuwe telefoon veel sneller het spoor kwijtraakt tussen de bomen. Daar baal ik wel van. Ben een paar keer door water en dwars door een sporttribune gelopen

Ik merkte dat de GPS van mijn nieuwe telefoon veel sneller het spoor kwijtraakt tussen de bomen. Daar baal ik wel van. Ben een paar keer door water en dwars door een sporttribune gelopen![]()
Dat is wel vervelend.
Ik ben ook een keer flink verdwaald tijdens het hardlopen. Ik liep regelmatig langs een paadje waarvan ik me afvroeg waar die op uit zou komen. Op een dag dacht ik "laat ik het gewoon eens proberen". Na een heel eind (18km bleek later) hardlopen kwam ik erachter dat Ik helemaal aan de andere kant van de stad uitkwam. Met de tong tussen de veters ben ik toen hobbelend naar huis gegaan...

Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer.

Training 27-01-2018 diversen - low weight - high reps
DB Press
Squats
DB Concentration Curl
Push Ups
Leg Raises
Planking
Knee Raises
SQUATS
Ging wel, low weight jeweetwel.