XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik was juist op de basisschool skinny en werd pas dik toen ik ging samenwonen. Toen van 4/5x trainen per week, naar 0...En vrat op mijn 21e voor het eerst een pizza. Beetje omgekeerd proces dus ;)
f**k! Het kan nog 'fout' gaan als ik het zo lees

Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat het bij jou nog fout kan gaan haha. Bij mij gaat het niet meer fout hoor...dat laat ik nooit meer gebeuren! :D
Had een typfout gemaakt..het woordje 'weer' was niet nodig.

Snapte dat dat betrekking op mij had zoals jij het typte ;)

Je mag al je 70+ gewicht wel bij mij komen droppen hoor :o Graag zelfs! :D

Zonder dollen Rookie... je doet het onwijs goed en je moet eens naar jezelf gaan leren kijken hoe je er echt uitziet... ;) en dat is gewoon top!
ook al "zie" je het zelf door totaal andere ogen. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.588
Je mag al je 70+ gewicht wel bij mij komen droppen hoor :o Graag zelfs! :D
Plak nu de postzegels erop! :D
Zonder dollen Rookie... je doet het onwijs goed en je moet eens naar jezelf gaan leren kijken hoe je er echt uitziet... ;) en dat is gewoon top!
ook al "zie" je het zelf door totaal andere ogen. :o
Het is ook niet slecht ofzo, dat zeg ik ook niet. Het is alleen zo f*cking veel werk om het zo te houden, als er niet meer inzit dan hoop ik de motivatie niet te verliezen.

Plak nu de postzegels erop! :D

Het is ook niet slecht ofzo, dat zeg ik ook niet. Het is alleen zo f*cking veel werk om het zo te houden, als er niet meer inzit dan hoop ik de motivatie niet te verliezen.
Graag! Alles is welkom! Vetjes vooral :o :p

Tja.. het mag veel werk zijn.. maar ik denk niet dat jij de motivatie snel verliest. :) Het is ook een lekkere uitlaatklep om even goed te knallen. En thuis trainen is helemaal lekker en makkelijk. Dusssss.... jij gaat gewoon door. Daar heb ik alle vertrouwen in hoor. :)

• #4.591
Maar je vindt het ook wel leuk om te sporten toch? Als het puur een must is/wordt, dan is motivatie inderdaad heel moeilijk en extra knap als je het volhoudt!
Echt "leuk" vind ik het al 1,5 jaar niet meer. Ik ben hier juist lid geworden voor extra motivatie en die extra paar priemende ogen. De stok achter de deur zeg maar... Ik sleep me meestal echt naar boven om te gaan trainen. Het gevoel daarna is wel weer lekker.
Graag! Alles is welkom! Vetjes vooral :o :p
Fat it is! :)
Tja.. het mag veel werk zijn.. maar ik denk niet dat jij de motivatie snel verliest. :)
Ik ben al meerdere keren mijn motivatie verloren hoor, dat betekent alleen niet dat ik dan stop. Ik zet mijn tanden erin en ga gewoon.
Het is ook een lekkere uitlaatklep om even goed te knallen. En thuis trainen is helemaal lekker en makkelijk. Dusssss.... jij gaat gewoon door. Daar heb ik alle vertrouwen in hoor. :)
Zeg nooit nooit.

Echt "leuk" vind ik het al 1,5 jaar niet meer. Ik ben hier juist lid geworden voor extra motivatie en die extra paar priemende ogen. De stok achter de deur zeg maar... Ik sleep me meestal echt naar boven om te gaan trainen. Het gevoel daarna is wel weer lekker.

Zoals ik al zei; als je er niet echt plezier meer in hebt, is het extra knap dat je het toch steeds weer doet :thumb:

Nooit nooit :P

• #4.593
Zoals ik al zei; als je er niet echt plezier meer in hebt, is het extra knap dat je het toch steeds weer doet :thumb:
Ik zie het gewoon zo: Wat wil ik liever? Oud en gebrekkig worden met een dikke pens en misschien diabetes en allerlei andere aandoeningen of er alles aan doen om het te voorkomen en me daarbij ook een stuk beter voelen en er beter uitzien? Simpel antwoord als me dat 4 uurtjes KT per week kost en 2x naar mijn werk fietsen en 1x hardlopen. Low price to pay.
Goedzo. :P

Ik zie het gewoon zo: Wat wil ik liever? Oud en gebrekkig worden met een dikke pens en misschien diabetes en allerlei andere aandoeningen of er alles aan doen om het te voorkomen en me daarbij ook een stuk beter voelen en er beter uitzien? Simpel antwoord als me dat 4 uurtjes KT per week kost en 2x naar mijn werk fietsen en 1x hardlopen. Low price to pay.

Er is ook een gulden middenweg hoor Rook. Als je goed op je voeding blijft letten en sporten/beweging iets naar beneden schroeft, dan loopt dat echt zo'n vaart niet. Vet worden, doe je van verkeerd eten...niet van niet sporten! Dat weten wij allebei ;)

En als je net iets lekkerder in je vel zit, doordat KT/Cardio op vrijwillige basis gaat en niet zo'n moet-gevoel geeft, dan is het volgens mij veel beter vol te houden.

Dat bedoelde ik met balans vinden tussen geest en lichaam in mijn eerdere post. Het moet ook wel allemaal de moeite waard zijn...

Misschien moet je eens andere doelen stellen voor je zelf, bijvoorbeeld 10x10 dips, pullups en/of pistolsquats kunnen uitvoeren. Of je schema eens radicaal veranderen, verandering van spijs doet eten.

• #4.596
Er is ook een gulden middenweg hoor Rook.
Die is er voor mij niet. Het is alles of niets. Als ik minder ga sporten of er minder of geen belang meer aan hecht dan ga ik stoppen. Dan kan ik dus minder eten en juist omdat ik meer mag eten kan ik het slank blijven volhouden.
En als je net iets lekkerder in je vel zit, doordat KT/Cardio op vrijwillige basis gaat en niet zo'n moet-gevoel geeft, dan is het volgens mij veel beter vol te houden.
Dat zal nooit op vrijwillige basis gaan. Ik ga liever niet hardlopen/wandelen/trainen dan wel. Vrijwillig zal het dus nooit zijn. Vrijwillig was zoals het was, lekker dik en verder naast mijn werk en thuissituatie niets doen en films kijken / uit eten gaan.
Ik train en doe cardio om er goed uit te zien en om meer te kunnen eten zonder dik te worden. De extra (vrouwelijke) aandacht is mooi meegenomen, dat is ook een leuke booster. 3x per week gelogd trainen en 1x per week low weight en div. oefeningen doen houd ik wel vol. Naar mijn werk moet ik toch dus die tijd ben ik toch kwijt, kan ik er beter cardio van maken. Een uur cardio is maar een half uur extra tijd die ik toch kwijt ben met woon/werk verkeer. Mooi effectief en efficiënt. Hardlopen heb ik al teruggeschroefd van 20km 2x per week naar 6/8km 1x per week.
Misschien moet je eens andere doelen stellen voor je zelf, bijvoorbeeld 10x10 dips, pullups en/of pistolsquats kunnen uitvoeren. Of je schema eens radicaal veranderen, verandering van spijs doet eten.
Heb natuurlijk al verschillende schema's gedaan en afgewerkt. Ook voordat ik hier logde. Deze bevalt me uitstekend en is een mooie mix van alles wat ik ervoor deed. Mijn schema zal ook nog wel weer een keertje over de kop gaan hoor.

Die is er voor mij niet. Het is alles of niets. Als ik minder ga sporten of er minder of geen belang meer aan hecht dan ga ik stoppen. Dan kan ik dus minder eten en juist omdat ik meer mag eten kan ik het slank blijven volhouden.

Dat zal nooit op vrijwillige basis gaan. Ik ga liever niet hardlopen/wandelen/trainen dan wel. Vrijwillig zal het dus nooit zijn. Vrijwillig was zoals het was, lekker dik en verder naast mijn werk en thuissituatie niets doen en films kijken / uit eten gaan.
Ik train en doe cardio om er goed uit te zien en om meer te kunnen eten zonder dik te worden. De extra (vrouwelijke) aandacht is mooi meegenomen, dat is ook een leuke booster.3x per week gelogd trainen en 1x per week low weight en div. oefeningen doen houd ik wel vol. Naar mijn werk moet ik toch dus die tijd ben ik toch kwijt, kan ik er beter cardio van maken. Een uur cardio is maar een half uur extra tijd die ik toch kwijt ben met woon/werk verkeer. Mooi effectief en efficiënt. Hardlopen heb ik al teruggeschroefd van 20km 2x per week naar 6/8km 1x per week.

Ik snap je struggle...maar je bent inmiddels wel een ander persoon he Rook?! Vergeet dat niet. Veel gedisciplineerder dan de Rook van een paar jaar geleden ;) Dus ik zie je ook helemaal niet stoppen. Maar je moet er wel voor zorgen dat je er op een of andere manier lol in houdt. En ik proef nu heel erg dat het voor jou 100% moeten is. Daar zat ik dan flink mis.

Ennn...als je minder gaat sporten, dan kun je ook minder eten en toch slank blijven. Iets met oorzaak en gevolg :)

Wij kunnen het allemaal prachtig vertellen en op je inpraten kerel, maar je moet het uiteindelijk toch zelf doen. En de motivatie moet uit jou zelf komen. De beste stuurlui...

:flexgrin:

• #4.598
je moet er wel voor zorgen dat je er op een of andere manier lol in houdt.
Zo erg is het allemaal niet, dat ene uurtje op een trainingsdag. Ik hoef het niet perse 100% leuk te vinden, de uitwerking ervan vind ik wel 100% leuk.
En ik proef nu heel erg dat het voor jou 100% moeten is. Daar zat ik dan flink mis.
Het is wel moeten ja, maar ach... ik moet ook werken, dat doe ik eerlijk gezegd ook niet voor de lol. Het huis schoonmaken, nog zoiets... ook dat vind ik niet bepaald leuk maar het moet toch gebeuren. Zo zie ik het ook met trainen.
Wij kunnen het allemaal prachtig vertellen en op je inpraten kerel, maar je moet het uiteindelijk toch zelf doen. En de motivatie moet uit jou zelf komen. De beste stuurlui...
No prob. Ik heb de laatste 1,5 jaar nog geen training overgeslagen of niet voor de volle 100% gedaan (behalve toen ik in het ziekenhuis lag dan :D). Ik denk dat er weinig lui zijn die dat kunnen zeggen.

Je lijkt wat dat berteft heel erg op een collega van mij, hij is onderhand 62, maar loopt nog 3 keer per week hard en af en toe zelfs nog een halve marathon, echt leuk vind hij hardlopen niet, maar zo kan hij eten wat hij wil.

Naar mijn werk moet ik toch dus die tijd ben ik toch kwijt, kan ik er beter cardio van maken. Een uur cardio is maar een half uur extra tijd die ik toch kwijt ben met woon/werk verkeer. Mooi effectief en efficiënt.

Dit heb ik ook jarenkang gedaan, nu helaas geen tijd meer voor, als ik die tijd wel had weet ik niet of ik wel zoveel tijd/energie in KT zou stoppen, het fietsen door weer en wind vind gaf me altijd zoveel rust in mijn kop, KT geeft me die rust niet.
.
Je kan ook een dag minder KT doen en een dag meer gaan fietsen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven