- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan maar geen sub 70kg meer, zit er niet meer in ben ik bang. Mijn lichaam doet daar niet meer aan mee.![]()

I know, maar soms helpt er niets aan. Het zijn net golven, je probeert het onder controle te krijgen maar de volgende golf komt er al weer aan.Hé Rook, ik ken je voor geschiedenis niet, is zeker balen man !
Maar heb je al tijdens die aanvallen geprobeerd je op je ademhaling te concentreren ?
Dat kan helpen om het onder controle te krijgen.
Nee, dat klopt wel. NO MERCY!!Nog wel een flinke training zeg.... iets zegt mij dat rustig aan doen niet in je DNA zit![]()
Dat heb ik al vaak gehoord. Misschien moet ik me er ook bij neerleggen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik geen slanke fysiek kan hebben en toch wat meer kracht winnen. Als ik sommige luitjes op dit forum zie dan kan ik me niet voorstellen dat ik het maximale er uit heb gehaald.En is dat dan zo erg? Als je ziet waar je vandaan komt. Wellicht past sub 70kg ook helemaal niet bij je lijf en levensstijl? Ik weet dat ik dit niet hoor te zeggen / mag zeggen, maar ik doe het toch; Misschien moet je genoegen nemen met wat je nu bereikt hebt!? Dat is natuurlijk een super prestatie en is inderdaad misschien het maximale wat je er (natty) uit kunt halen. Is gewoon heel erg knap!![]()
Allemaal leuk en aardig maar dan word ik ook weer dikker en dan moet dat er weer af met als resultaat dit waar ik nu in zit. Lekker gebulkt en nu betaal ik de prijs ervoor. Nee dank je, ga dit niet weer doen.Gewoon de komende maanden focussen op sterker worden terwijl je net boven onderhoud eet, wedden dat je dan nog progeressie kunt boeken.
Dat heb ik al vaak gehoord. Misschien moet ik me er ook bij neerleggen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik geen slanke fysiek kan hebben en toch wat meer kracht winnen. Als ik sommige luitjes op dit forum zie dan kan ik me niet voorstellen dat ik het maximale er uit heb gehaald.
Het lastige is dat je geen balans tussen je geest en lichaam hebt. Je geest wil zo graag onder die 70kg duiken, maar ook in kracht/spier toenemen. Dat kan simpelweg niet door blijven gaan. Daar zit gewoon een lichamelijke beperking. Hoe frustrerend ook...I know.Ik begrijp ook enerzijds dat je het helemaal niet wilt horen. En ik probeer ook helemaal niet belerend over te komen hè, dat weet je![]()

Dat snap ik ook wel. Als ik heel eerlijk ben dan ben ik liever wat slanker en minder gespierd dan andersom. Denk dat jij hetzelfde hebt.Het lastige is dat je geen balans tussen je geest en lichaam hebt. Je geest wil zo graag onder die 70kg duiken, maar ook in kracht/spier toenemen. Dat kan simpelweg niet door blijven gaan. Daar zit gewoon een lichamelijke beperking. Hoe frustrerend ook.
Dat mag, nog sterker, je hebt ook wel gelijk.Oh ennûh...mag ik je heel onaardig even een kleine zeurpiet noemen?
Ik zie dat zelf anders, een beetje body deforming. Ik ben me er wel van bewust maar het voelt niet zo.Met je geen slanke fysiek? Doe eens heel gauw normaal.
Dat snap ik ook wel. Als ik heel eerlijk ben dan ben ik liever wat slanker en minder gespierd dan andersom. Denk dat jij hetzelfde hebt.

Ik zie dat zelf anders, een beetje body deforming. Ik ben me er wel van bewust maar het voelt niet zo.
Allemaal leuk en aardig maar dan word ik ook weer dikker en dan moet dat er weer af met als resultaat dit waar ik nu in zit. Lekker gebulkt en nu betaal ik de prijs ervoor. Nee dank je, ga dit niet weer doen.

Klopt. Ben er zeker te ijdel voor, maar vergis je niet.Sorry, maar ik zie jou echt nooit dik worden. Niet alleen heb je daar volgens mij de bouw niet voor...maar je bent er ook te ijdel voor![]()
Klopt. Ben er zeker te ijdel voor, maar vergis je niet.
Ik was gister the skinny fat kid. Was zeker niet zo een dunne ecto en ben er zelfs voor gepest.
Edit: Had het meer over de gains en het vastlopen..

Ik ben begonnen aan deze afvalrace met een bepaald doel voor ogen, dat doel ga ik nooit halen ben ik bang. Waarschijnlijk is mijn doel ook onbereikbaar.Ja, ik heb precies hetzelfde. Maar ik kan me er wel bij neerleggen dat ik (nu ik de 40 ben gepasseerd) nooit meer een super gespierd lijf zal krijgen. Inderdaad liever slank en strak...En daar ben jij al veel verder dan ik![]()
Weet ik, maar je kunt mijn gevoel wel begrijpen, dat helpt me op een vreemde manier ook.Ik kan je niet helpen met je gevoel, slechts aangeven dat je een superprestatie hebt neergezet!
Heb ze heel lang gehad met als dieptepunt mijn opname in het ziekenhuis wat kwam doordat ik gewoon doorknalde. Wilskracht genoeg maar niet meer de fysieke middelen waarschijnlijk.Wat is je VP momenteel? Meten is weten, zeker wanneer de grenzen die je stelt voornamelijk op gevoel zijn.
En over paniekaanvallen, je kunt er gewoon het beste van uitgaan dat ze nooit helemaal weg gaan. Je kunt je beter focussen op het controleren van het gevoel, het ''gewoon over je heen laten komen''. Beetje als het leven: niet elke dag is leuk maar de klotedagen gaan vanzelf weer over. De grootste motor van paniekaanvallen is de angst voor een paniekaanval.
Door deze aanpak ben ik er zo goed als vanaf en als het opkomt concentreer ik me direct op mijn ademhaling. Niet tegen vechten maar ademhaling controleren en gewoon laten gebeuren. In tegenstelling tot wat de natuur je aanleert (vechten tegen gevaar) kun je dit gevaar maar beter gewoon nemen.
Ik besef me heel goed dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar het is wel een manier.
Dat snap ik, ik probeer het wel.Er is een verschil tussen bulken en dikker worden en íets boven onderhoud eten.
Toen lachte ik iedereen uit met paniekaanvallen. Pussies!!
Nu is het wel anders...Skinnyfat is misschien wat overdreven, maar als je op de basisschool geen skere ecto bent en dus anders, dan ben je dik en word je gepestJe edit was ook al wat ik dacht dat je bedoelde
Was jij de skinny fat kid? Zou je niet zeggen, als je ook TB foto's ziet. Je was rond je skate periode blijkbaar ook al veel afgevallen?

Ik ben begonnen aan deze afvalrace met een bepaald doel voor ogen, dat doel ga ik nooit halen ben ik bang. Waarschijnlijk is mijn doel ook onbereikbaar.

Weet ik, maar je kunt mijn gevoel wel begrijpen, dat helpt me op een vreemde manier ook.

Skinnyfat is misschien wat overdreven, maar als je op de basisschool geen skere ecto bent en dus anders, dan ben je dik en word je gepest
Ik moet behoorlijk Marvinnen om te zijn zoals ik ben. Echter na 11-12 jaar trainen weet ik inmiddels wel hoe..