- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Gewoon een keertje weer doen, kijken hoe het nu voelt.Gewoon om weer eens uit te proberen of wil je hierop weer gaan bouwen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een keertje weer doen, kijken hoe het nu voelt.Gewoon om weer eens uit te proberen of wil je hierop weer gaan bouwen?
Gewoon een keertje weer doen, kijken hoe het nu voelt.
Ga ze wel weer vaker doen, als ik weer pijn krijg dan stop ik ermee.EN? Voor herhaling vatbaar of laat je ze er toch weer uit?
Training 27-01-2018 diversen - low weight - high reps
DB Press
Squats
DB Concentration Curl
Push Ups
Leg Raises
Planking
Knee Raises
Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer.![]()

Aaah men! Dat is fucked up Rook!Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer.![]()
Je moest bijna een taxi terug nemenDat is wel vervelend.
Ik ben ook een keer flink verdwaald tijdens het hardlopen. Ik liep regelmatig langs een paadje waarvan ik me afvroeg waar die op uit zou komen. Op een dag dacht ik "laat ik het gewoon eens proberen". Na een heel eind (18km bleek later) hardlopen kwam ik erachter dat Ik helemaal aan de andere kant van de stad uitkwam. Met de tong tussen de veters ben ik toen hobbelend naar huis gegaan...
![]()
Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer.![]()

Training 26-01-2018 schouders, rug, benen
Seated OHP
10x30kg
8x40kg
7x50kg
7x50kg
6x50kg
dropset 7x40kg
dropset 10x30kg
dropset 12x20kg
Chin Up Wide
14xBW
8xBW
8xBW
Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 10x7,5kg
dropset 12x5kg
DB Row
10x25kg
10x30kg
10x30kg
Face Pull
12x35
12x35kg
10x35kg
Hamstring Curl
9x65kg
8x65kg
7x65kg
Quads
16xBW+10kg SissySquat
15x75kg Leg Extension
15xBW+10kg SissySquat
Tijd 56 min.
De zaterdag log ik ook nooit echt, is gewoon een tussendoortje.Niet de manier van loggen die ik gewend ben Rook...Beetje free format
Klote! Jammer dat er geen "Vind ik niet leuk" knop is...Weer veel hooi op de vork gehad misschien? Of onbewust wat stressig door een of ander?![]()

Huisarts? Krijg ik toch weer hetzelfde verhaal. Hart is de vorige keer helemaal nagekeken, echo, hartfilmpjesAaah men! Dat is fucked up Rook!
Doe voorzichtig & take care! Beter een keer teveel langs de huisarts dan te laat..
Taxi, daar had ik niet aan gedacht. Had mijn geld ook niet bij me...Je moest bijna een taxi terug nemen
Klote zeg van die paniekaanvallen. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten!
Wees blij. Thanks man.Bah... kan mij er niets bij voorstellen maar het klinkt heftig. Sterkte Rook!
die gingen lekker deze keer. Repranges verander ik op zaterdag altijd alleen log ik die dag nooit.mooie training, 14 chinups doe je goed man!
Is het een idee om de repranges een keer compleet om te gooien? ik heb het gevoel dat je al heel lang in dezelfde rep range werkt, kan ook zijn dat ik mij dit verbeeld hoor.

Dank je Marina, maar gewoon doorgaan dan... je kent het wel.Pfff.. lastig met de paniek en duizeligheid.
Toch lijkt het wel een beetje op stress reacties... Misschien toch een soort stress reactie van je lijf op dingen die spelen?
Via de huisarts kom je wss inderdaad weer op hetzelfde terecht... Als er niets afwijkends gevonden kan worden dan is er zeg maar niets wordt er vaak gezegd. Maar er is nog genoeg onbekend helaas... Hoop dat het snel wegtrekt allemaal. Sterkte.![]()
Dat valt wel mee, ik voel me gewoon lam en ellendig tijdens en na zo’n aanval.Sterkte Rook! Laten we hopen dat het nu slechts eenmalig was, kan mij voorstellen dat je hier weer aardig nerveus van bent geworden!
Probeer ik ook niet maar het gebeurd soms plotseling. Kom er dan ook wel weer uit hoor.Rustig aan met die paniekaanvallen Rookie. Probeer niet in die valkuil te trappen.
Van slag klopt wel. Dank je Boss.Tja moeilijk om je als leek te adviseren...ga er verstandig mee om.
je lichaam en psyche zijn toch behoorlijk van slag.
Ik hoop echt dat het op den duur weggaat
Sterkte Rook![]()

Geen idee hoe ik er nu aan kom. Ik kreeg ze voor het eerst jaren geleden toen ik last kreeg van mijn rechteroog. Het leek alsof ik blind begon te worden en dat triggerde de eerste paniekaanvallen. Daardoor dacht ik dat er iets met mijn hart of hersenen waren en dat triggerde nog meer paniek. Het is een vicieuze circel waar je in komt. Op het laatst ben je zelfs bang voor de aanvallen zelf omdat ze zo vervelend voelen.