AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:thumb::thumbs:

Training 27-01-2018 diversen - low weight - high reps

DB Press
Squats
DB Concentration Curl
Push Ups
Leg Raises
Planking
Knee Raises

Niet de manier van loggen die ik gewend ben Rook...Beetje free format :D

Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer. :dunno:

Klote! Jammer dat er geen "Vind ik niet leuk" knop is...Weer veel hooi op de vork gehad misschien? Of onbewust wat stressig door een of ander? :(

Kloten weekend gehad, veel zweetaanvallen en paniekaanvallen gehad. De duizeligheid is ook weer terug. Vanmorgen stond ik na het douchen ook alweer te zweten in de badkamer. :dunno:
Aaah men! Dat is fucked up Rook!

Doe voorzichtig & take care! Beter een keer teveel langs de huisarts dan te laat..

:D Dat is wel vervelend. :D Ik ben ook een keer flink verdwaald tijdens het hardlopen. Ik liep regelmatig langs een paadje waarvan ik me afvroeg waar die op uit zou komen. Op een dag dacht ik "laat ik het gewoon eens proberen". Na een heel eind (18km bleek later) hardlopen kwam ik erachter dat Ik helemaal aan de andere kant van de stad uitkwam. Met de tong tussen de veters ben ik toen hobbelend naar huis gegaan... :D :D

Je moest bijna een taxi terug nemen :)

Klote zeg van die paniekaanvallen. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten!

Bah... kan mij er niets bij voorstellen maar het klinkt heftig. Sterkte Rook!

Training 26-01-2018 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
8x40kg
7x50kg
7x50kg
6x50kg
dropset 7x40kg
dropset 10x30kg
dropset 12x20kg

Chin Up Wide
14xBW
8xBW
8xBW

Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 10x7,5kg
dropset 12x5kg

DB Row
10x25kg
10x30kg
10x30kg

Face Pull
12x35
12x35kg
10x35kg

Hamstring Curl
9x65kg
8x65kg
7x65kg

Quads
16xBW+10kg SissySquat
15x75kg Leg Extension
15xBW+10kg SissySquat

Tijd 56 min.

mooie training, 14 chinups doe je goed man!

Is het een idee om de repranges een keer compleet om te gooien? ik heb het gevoel dat je al heel lang in dezelfde rep range werkt, kan ook zijn dat ik mij dit verbeeld hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.630
Niet de manier van loggen die ik gewend ben Rook...Beetje free format :D

Klote! Jammer dat er geen "Vind ik niet leuk" knop is...Weer veel hooi op de vork gehad misschien? Of onbewust wat stressig door een of ander? :(
De zaterdag log ik ook nooit echt, is gewoon een tussendoortje. :)
Stress? Kweenie. :dunno:

• #4.631
Aaah men! Dat is fucked up Rook!

Doe voorzichtig & take care! Beter een keer teveel langs de huisarts dan te laat..
Huisarts? Krijg ik toch weer hetzelfde verhaal. Hart is de vorige keer helemaal nagekeken, echo, hartfilmpjes
, 24uur hartbewaking. Niets aan hand.
Je moest bijna een taxi terug nemen :)

Klote zeg van die paniekaanvallen. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten!
Taxi, daar had ik niet aan gedacht. Had mijn geld ook niet bij me...
Hopen dat het weer wegtrekt die aanvallen, heb er al wel weer genoeg van.
Bah... kan mij er niets bij voorstellen maar het klinkt heftig. Sterkte Rook!
Wees blij. Thanks man.
mooie training, 14 chinups doe je goed man!

Is het een idee om de repranges een keer compleet om te gooien? ik heb het gevoel dat je al heel lang in dezelfde rep range werkt, kan ook zijn dat ik mij dit verbeeld hoor.
die gingen lekker deze keer. Repranges verander ik op zaterdag altijd alleen log ik die dag nooit.

Pfff.. lastig met de paniek en duizeligheid.
Toch lijkt het wel een beetje op stress reacties... Misschien toch een soort stress reactie van je lijf op dingen die spelen?

Via de huisarts kom je wss inderdaad weer op hetzelfde terecht... Als er niets afwijkends gevonden kan worden dan is er zeg maar niets wordt er vaak gezegd. Maar er is nog genoeg onbekend helaas... Hoop dat het snel wegtrekt allemaal. Sterkte. :kiss:

Sterkte Rook! Laten we hopen dat het nu slechts eenmalig was, kan mij voorstellen dat je hier weer aardig nerveus van bent geworden!

Rustig aan met die paniekaanvallen Rookie. Probeer niet in die valkuil te trappen.

• #4.635
Pfff.. lastig met de paniek en duizeligheid.
Toch lijkt het wel een beetje op stress reacties... Misschien toch een soort stress reactie van je lijf op dingen die spelen?

Via de huisarts kom je wss inderdaad weer op hetzelfde terecht... Als er niets afwijkends gevonden kan worden dan is er zeg maar niets wordt er vaak gezegd. Maar er is nog genoeg onbekend helaas... Hoop dat het snel wegtrekt allemaal. Sterkte. :kiss:
Dank je Marina, maar gewoon doorgaan dan... je kent het wel.
Sterkte Rook! Laten we hopen dat het nu slechts eenmalig was, kan mij voorstellen dat je hier weer aardig nerveus van bent geworden!
Dat valt wel mee, ik voel me gewoon lam en ellendig tijdens en na zo’n aanval.
Rustig aan met die paniekaanvallen Rookie. Probeer niet in die valkuil te trappen.
Probeer ik ook niet maar het gebeurd soms plotseling. Kom er dan ook wel weer uit hoor.

• #4.636
Net een training afgerond, dat ging dan weer wel.

Tja moeilijk om je als leek te adviseren...ga er verstandig mee om.
je lichaam en psyche zijn toch behoorlijk van slag.

Ik hoop echt dat het op den duur weggaat

Sterkte Rook ;)

Hoe kom je dan aan die paniekaanvallen?

• #4.640
Hoe kom je dan aan die paniekaanvallen?
Geen idee hoe ik er nu aan kom. Ik kreeg ze voor het eerst jaren geleden toen ik last kreeg van mijn rechteroog. Het leek alsof ik blind begon te worden en dat triggerde de eerste paniekaanvallen. Daardoor dacht ik dat er iets met mijn hart of hersenen waren en dat triggerde nog meer paniek. Het is een vicieuze circel waar je in komt. Op het laatst ben je zelfs bang voor de aanvallen zelf omdat ze zo vervelend voelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven