AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker volume op 53min zeg...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.706
Ja was inderdaad erg fris op het fietsje vanmorgen.......ik had zelf mijn nieuwe over-ear headphones opgezet, heerlijke warme oortjes :D
Ik heb zo'n lelijke hardloopmuts op. Ben toch al getrouwd. :D
En weer lekker doorgewerkt.
Toch wel tof hoor dat de zoon en de vrouw lekker meedoen met de fitness gekte :)
Thanks Neet. Ze doen allemaal lekker mee, nu mijn dochtertje nog, alhoewel die zich wel vier keer kan optrekken... :cool:

:thumb:
Ook best goed hoor. Volgens mij konden de meeste meisjes op mijn lagere school zich helemaal niet van de grond krijgen in de touwen of ringen....
(van de jongens trouwens ook een flink aantal niet)

• #4.708
Volgens mij konden de meeste meisjes op mijn lagere school zich helemaal niet van de grond krijgen in de touwen of ringen....
Tegenwoordig is het nog veel slechter gesteld met de jeugd. Als je mijn neefjes ziet... echt een stel slappe vaatdoeken.

:thumb:
Ook best goed hoor. Volgens mij konden de meeste meisjes op mijn lagere school zich helemaal niet van de grond krijgen in de touwen of ringen....

Kon ik ook zeker niet, ookal was ik echt superdun.

• #4.711
Kon ik ook zeker niet, ookal was ik echt superdun.
Daar had ik niet echt last van. ik was vroeger ook wel een redelijke touwklimmer met gym.
vind ze juist sterker, fitness en diverse vechtsporten worden steeds populairder onder de jeugd.
Verschilt natuurlijk ook met welke luitjes je omgaat denk ik. De familie van mijn moeders kant is verschrikkelijk lui en vadsig. Van mijn vaders kant is er niemand meer (hij had ook maar 1 broer zonder kids) maar mijn opa was een sterke turner. Klom toen hij 70 was nog bij ons over de tuinpoort en kon allerlei sterke trucjes. :cool::D

En nu ben je groot en sterk :)

Op de lagere school kon ik ook het plafond aantikken :)
Op de middelbare school haatte ik gym... altijd volleybal of basketbal :( De laatste 2 jaar ook altijd gespijbeld :o

nu ben ik op weg om groot en sterk te worden ja:)

kon vroeger nooit touw klimmen, zelfs 10 pushups lukte me niet eens toen ik zo'n 65-70kg bij een leeftijd van 14-15 was

Ik kon vroeger ook nooit mee in de turnles op school: touw klimmen etc bah... In september na paar jaar trainen mee gedaan aan viking run en ik klom overal zonder moeite op, touw paar meter omhoog enkel op armkracht etc... jammer dat ik me daar geblesseerd heb maar dat vergeten we ffe :D

Ik heb zo'n lelijke hardloopmuts op. Ben toch al getrouwd. :D

Dan zou ik persoonlijk meer voor zoiets gaan..

thermafur%20softshell-oorband-voor-baseball-cap.jpg

• #4.718
Training 07-02-2018 borst, biceps, triceps, div.

BP
10x55kg
10x65kg
9x75kg
5x80kg
6x75kg
dropset 4x70kg
dropset 7x60kg
dropset 10x50kg

Chin Up Weighted
9xBW+10kg
6xBW+10kg
6xBW+10kg
dropset 7xBW

Skull Over
10x40kg
9x40kg
8x40kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg
dropset 10x28kg

Triceps Dips Weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg
dropset 12xBW

Deadlift
10x80kg
8x100kg
6x110kg
4x120kg

Planking
3 min.

Tijd 52 min. Junior traint morgen, hij heeft een boekverslag.

Ziet eruit als een lekkere training Race! Hoe gaat je cut?

• #4.720
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven