Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte pauzes en hoge intensiteit. Ben na de training altijd helemaal leeg. Lekker een bord nasi erna...

Cardio 06-02-2018
37km fietsen woon/werk
Lekker koud, begin mijn tenen nu weer te voelen.![]()

En weer lekker doorgewerkt.Tijd 53 min. Daarna de beurt aan Junior, die heeft ook weer lekker getrained.

Ik heb zo'n lelijke hardloopmuts op. Ben toch al getrouwd.Ja was inderdaad erg fris op het fietsje vanmorgen.......ik had zelf mijn nieuwe over-ear headphones opgezet, heerlijke warme oortjes![]()

Thanks Neet. Ze doen allemaal lekker mee, nu mijn dochtertje nog, alhoewel die zich wel vier keer kan optrekken...En weer lekker doorgewerkt.
Toch wel tof hoor dat de zoon en de vrouw lekker meedoen met de fitness gekte![]()

Tegenwoordig is het nog veel slechter gesteld met de jeugd. Als je mijn neefjes ziet... echt een stel slappe vaatdoeken.Volgens mij konden de meeste meisjes op mijn lagere school zich helemaal niet van de grond krijgen in de touwen of ringen....
(van de jongens trouwens ook een flink aantal niet)
Ook best goed hoor. Volgens mij konden de meeste meisjes op mijn lagere school zich helemaal niet van de grond krijgen in de touwen of ringen....
(van de jongens trouwens ook een flink aantal niet)
Tegenwoordig is het nog veel slechter gesteld met de jeugd. Als je mijn neefjes ziet... echt een stel slappe vaatdoeken.
Daar had ik niet echt last van. ik was vroeger ook wel een redelijke touwklimmer met gym.
Verschilt natuurlijk ook met welke luitjes je omgaat denk ik. De familie van mijn moeders kant is verschrikkelijk lui en vadsig. Van mijn vaders kant is er niemand meer (hij had ook maar 1 broer zonder kids) maar mijn opa was een sterke turner. Klom toen hij 70 was nog bij ons over de tuinpoort en kon allerlei sterke trucjes.vind ze juist sterker, fitness en diverse vechtsporten worden steeds populairder onder de jeugd.

En nu ben je groot en sterk

Op de lagere school kon ik ook het plafond aantikkenDaar had ik niet echt last van. ik was vroeger ook wel een redelijke touwklimmer met gym.

De laatste 2 jaar ook altijd gespijbeld 
En nu ben je groot en sterk
Op de lagere school kon ik ook het plafond aantikken
Op de middelbare school haatte ik gym... altijd volleybal of basketbalDe laatste 2 jaar ook altijd gespijbeld
![]()

zelfs 10 pushups lukte me niet eens toen ik zo'n 65-70kg bij een leeftijd van 14-15 was

jammer dat ik me daar geblesseerd heb maar dat vergeten we ffe![]()

Ik heb zo'n lelijke hardloopmuts op. Ben toch al getrouwd.![]()
Neuhj!

Slecht. Ik heb moeten verhogen omdat ik weer duizelig en naar werd en val nu geen gram meer af. Nog sterker, ik word weer zwaarder.Ziet eruit als een lekkere training Race! Hoe gaat je cut?