XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heeft hij nog vakantie?

Een foto zegt meer dan woorden:

upload_2018-2-19_10-29-54.png
Goede borst en tricep man!:thumbs: Je oogt ook goed droog!

En wederom een mooie workout!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.866
Goede borst en tricep man!:thumbs: Je oogt ook goed droog!

En wederom een mooie workout!
Thanks Marv! Ben ook zeer tevreden over mijn borst, (wel vreemd dat ik maar +/- 80kg kan benchen, zal wel gedeeltelijk te maken hebben met mijn lange gorilla armen) biceps en triceps, benen en rug zijn ook goed en droog. Schouders en traps zijn ook prima. ALLEEN DIE BUIK! VERDOMME! :mad:

Thanks Marv! Ben ook zeer tevreden over mijn borst, (wel vreemd dat ik maar +/- 80kg kan benchen, zal wel gedeeltelijk te maken hebben met mijn lange gorilla armen) biceps en triceps, benen en rug zijn ook goed en droog. Schouders en traps zijn ook prima. ALLEEN DIE BUIK! VERDOMME! :mad:
Herkenbaar dit..

Bij mij is mijn onderrug ook wel een beetje een probleem zone..:o Ach..ik heb liever een goede chest en een shitty bench..dan vice versa

• #4.871
Dat kun je doen bij handtekening (rechtsboven in het scherm op je profielnaam klikken en dan linkerkolom de 2e link).

• #4.874
Training 21-02-2018 borst, biceps, triceps, div.

BP
10x50kg
10x60kg
6x80kg
7x75kg
10x70kg
6x70kg

Chin Up Weighted
9xBW+10kg
7xBW+10kg
7xBW+10kg

Skull Over
10x40kg
8x40kg
8x40kg

Barbell Curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Triceps Dips Weighted
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg

Deadlift
10x80kg
6x100kg
5x110kg
4x120kg

Planking
3 min.

Tijd: 51 min.

Die bench blijft solide!

Ik zie nu ongeveer een zelfde training als vorige keer, ook qua curls..Zit er niet meer in? Moet je niet progressief overloaden..

..dat laatste is natuurlijk niet heel serieus..ik ervaar zelf ook best wel dat ik met sommige oefeningen gewoonweg niet sterker word en vroeg me af hoe jij dit ervaart..

• #4.876
Bench blijft hoger dan dat hij was inderdaad. Dat is dan in ieder geval gelukt.

Ik zie nu ongeveer een zelfde training als vorige keer, ook qua curls..Zit er niet meer in? Moet je niet progressief overloaden.
:D

Dit voelt gewoon goed. Als ik zwaarder ga dan voel ik het minder en ga ik meer gooien. Sterk genoeg voor een vent van bijna 50 jaar. Het gaat me meer om mijn gezondheid en af en toe probeer ik ergens te verbeteren, dat was deze keer de bench. Ik heb geen zin om op alles tegelijk te gaan pushen. I'm too old for that shit. :D
All out op 1 oefening zou natuurlijk kunnen maar ik probeer ook de intensiteit zo hoog mogelijk te houden. Mijn trainingen duren meestal maar een minuut of 50. Een aantal mensen waar ik mee heb getrained trekken dat helemaal niet. Dat is ook kracht natuurlijk. Weinig rust en toch hoge gewichten. Als ik meer rust dan kan het zeker nog zwaarder.

Bench blijft hoger dan dat hij was inderdaad. Dat is dan in ieder geval gelukt.
Dit voelt gewoon goed. Als ik zwaarder ga dan voel ik het minder en ga ik meer gooien. Sterk genoeg voor een vent van bijna 50 jaar. Het gaat me meer om mijn gezondheid en af en toe probeer ik ergens te verbeteren, dat was deze keer de bench. Ik heb geen zin om op alles tegelijk te gaan pushen. I'm too old for that shit. :D
All out op 1 oefening zou natuurlijk kunnen maar ik probeer ook de intensiteit zo hoog mogelijk te houden. Mijn trainingen duren meestal maar een minuut of 50. Een aantal mensen waar ik mee heb getrained trekken dat helemaal niet. Dat is ook kracht natuurlijk. Weinig rust en toch hoge gewichten. Als ik meer rust kan het zeker nog zwaarder.
Bedankt..ik train dus als een oude vent:roflol:

Vooral van dat gooien herken ik wel. Zeker met oefeningen als rows of pulls...tuurlijk kunnen dat soort oefeningen zwaarder, maar de uitvoering gaat daar vaak snoeihard onder lijden..

• #4.878
Bedankt..ik train dus als een oude vent:roflol:
Jij zegt het... Voel je je ook al oud? :D;)

Vooral van dat gooien herken ik wel. Zeker met oefeningen als rows of pulls...tuurlijk kunnen dat soort oefeningen zwaarder, maar de uitvoering gaat daar vaak snoeihard onder lijden.
Zodra ik ga gooien en geen echte reps meer kan maken dan gaat er gewicht af of ik maak minder reps. Ik kan vast ook wel 90kg benchen als ik wat meer smokkel, snelle reps maak (ik ga altijd langzaam naar beneden) en minder diep ga. Ach ja, dan zit ik alleen maar mijn eigen ego te strelen en kom nergens verder. Boeit mij ook niet wat een ander er van vindt (ja, dat moet met dt ;)).

• #4.879
Cardio 22-02-2018
37km fietsen woon/werk

KOUD!! :shake:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven